![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jouw percentage is inderdaad correct maar verandert, zoals je zegt, niks aan de conclusie. Belangrijkste vond ik om de 'goed nieuws'-show in een meer realistisch kader te zetten. Ik vond dit vooral belangrijk omdat die show wordt opgevoerd op basis van enquêtegegevens en niet op basis van feitelijke cijfers. Blijkt nog maar eens hoe voorzichtig moet worden omgegaan met steekproeven (die extrapolaties, daar krijg ik dus echt het sch*t van! ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden we Verhofslangen of eenderwelke andere politieker geloven, zo kort voor de verkiezingen?
Ze draaien ons zo graag een rad voor de ogen; ze huren gasten als Slangen in, terwijl iemand die niet liegt, helemaal geen adviezen van zo'n gasten nodig heeft. Ik wil hem en zijn ploeg nog dit voordeel van de twijfel gunnen: als de ekonomie beter draait, dan innen ze automatisch meer belastingen, dan kunnen ze meer ambtenaren aanwerven. Als ze die dan in de juiste sektoren te werkstellen (ziekenhuizen ...), ok dan. Ik vraag me af of er nu per jaar meer uitgegeven wordt aan werkloosheidsuitkeringen. Dat zou een cijfer zijn dat minder te manipuleren valt, of beter te kontroleren. (Niet dat die werkloze geen centen zou mogen trekken, maar als er minder werklozen zijn dan gaat het m.i. beter met de ekonomie)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() alles lezen, een andere bron is veel minder positief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ben ik de enige die de ommezwaai van Antoon's houding t.o.v. de VLD zeer opmerkelijk vind? Hij was al poeslief in de forumsessie met de VLDer Marinower (VLD) en nu reageert hij zeer opmerkelijk op de Slangenpropaganda.
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voila, en daarmee is de essentie van paars in één zin samengevat. Bedankt voor het gedegen werk, La Chunga.
Laatst gewijzigd door baarle : 8 februari 2007 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() foutje
,Ik eis dat u eerbied betuigt voor mijn functie en ontzag en respect toont voor dit huis. U moet ontzag en respect voor mij hebben, want ik ben de volgende koning' Laatst gewijzigd door Xenon : 8 februari 2007 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heeft hij het dan toch voor elkaar gekregen. Proficat, mijnheer de premier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Er is geen Cordon Sanitaire. Er is alleen de lafheid de armsten zelfs geen politieke kansen te bieden door de ongrondwettige & onmenselijke kieswetten te handhaven! Het CGKR is hiervan op de hoogte! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Persoonlijk denk ik dat deze versie nader bij de waarheid ligt. Ik weet ook hoe goed de VLD kan liegen om toch haar gelijk te halen.
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben wel altijd een liberaal geweest, vooral op economisch vlak. Ik stemde in de jaren 80 op de PVV, en daarna op de VLD. De laatste jaren heb ik me echter beginnen boos maken op de VLD , vooral vanwege het migrantenstemrecht, maar ook toen ze iedereen begonnen binnen laten in de partij, alsof het een doelstelling was om zoveel mogelijk mensen ui de andere partijen te lokken, of het nu CD&V'ers, Spiriters of andere waren. Uiteindelijk ook vanwege de zwakke houdingen met betrekking tot de PS, die naar mijn mening veel te veel mag beslissen. Maar op het einde van de rit is er maar één zaak dat telt : "it's the economy, stupid!" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Valt goed mee, zo zou ik denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Als je momenteel liberaal wil stemmen, en je stemt voor de VLD dan is dit een grote dwaling. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 9 februari 2007 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een liberaal politicus hoeft helemaal geen jobs te beloven omdat de politiek niet rechtstreeks voor jobs kan zorgen, simple as that.
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 9 februari 2007 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Met de belofte van de jobs is het net hetzelfde zoals het doen kloppen van de begroting.
Leugen, bedrog en vervalsing van de informatie. |
![]() |
![]() |