![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Ben je het beu om Vb te kiezen | |||
Ja,dus nu ga ik lijst Dedecker kiezen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 14,29% |
Ja,want nu ga ik op NEE kiezen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,14% |
Nee,ik blijf VB kiezen |
![]() ![]() ![]() |
44 | 78,57% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker niet,Janssens heeft geen 70 punten programma .......
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ze willen avondklok, vrouw aan de haard, geen vakbonden, tegen homo's etc... En wat dan erger was... Ik had (in tegenstelling tot hun) het programma gelezen en als ik hun woorden weerlegde of meer uitleg verschafte dan bekijken ze je zo ![]() Zo bekrompen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() heb die richting gestudeerd en tsjiens ik las ook dat van het Vlaams Blok (toen) wat natuurlijk al onmiddellijk betekende dat ik ook Blokker was... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zitten zelfs met vbj,ik ben daarbij. vbj=vlaams belang jongeren voor de mensen die het eventueel niet zouden weten. De vbj gaan dikwijls zelf op bv kroegentocht en dat duurt meestal ook tot langer dan 24u ![]() ALsof wij zouden willen dat cafe's al bv om 23 u allemaal zouden moeten sluiten,ik lag mij een breuk. Het vb is voor vlaanderen en wil natuurlijk dat ook cafe's en dergelijke meer goed draaien en blijven draaien en wij zijn niet dom,wij weten dat als je hier zoals bv in england zo vroeg cafe's doet sluiten dit hier een zeer slechte zaak zou zijn en ik denk dat we ook weinig of geen kiezers meer zouden overhouden. Vb'ers gaan evenveel en evenlang op cafe als ieder ander mens. Het word hoogtijd dat vele mensen eens naar een meeting ofzo komen of eens goed ons programma lezen want wij hebben nog nooit gezegd dat wij cafe's vroeg zouden willen laten sluiten. Ze moeten natuurlijk in orde zijn met alles en de muziek mag niet luider staan dan al het geval is. Laat ons toch niet vergeten toen er in waregem vele problemen waren ze daar wel een harder aanpak hebben ingenomen en cafe's moesten om 3 u 's nachts sluiten en dit komt al helemaal niet van/door het vb. Ik ben die leugens ondertussen al meer dan beu. Ik heb je al gezegd dat ze ook hier in ons gemeenteke zoveel mogelijk mensen blaaskes proberen wijsmaken hebben van dit en dat om er zo voor te zorgen dat mensen niet op ons zouden stemmen zelfs tot in de voetbalkantine toe van moortsele heeft mijn pa dat horen zeggen,stel je eens voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() De VB mandatarissen zijn noeste aan de weg timmeraars die de heersende kliek verplichten hun programma uit te voeren.
Freddy Van Gaever is dit echter ook al beu : hij zou liever ook eens een centje meer verdienen als minister of zo & is dus ook al een "afvallige" in ultra liberale zin - Is er nu een verstandig rechtse lijst in de maak ? De rijken rijker, de armen armer ...Ieder op zijn plaats (of terug naar zijn plaats).
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Lokaal zijn de ruzies wel groter. Maar dan kan men ook zeggen: dat is overal zo. Het VB? Een partij als een ander.
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Weeral van partij gewisseld?
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LEER DAT NU EENS EN VOOR ALTIJD,IK KIES BIJ ELKE KIEZINGEN!!!! En jullie zijn hokjesdenkers,jullie weten niet eens welke veranderingen er in een programma/partij hebben plaats gevonden Nee, het kan best zijn dat ik de volgende kiezingen weer anders stem,daarom zijn het ook kiezingen hé
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
En waarom zou ik in godsnaam een hokjesdenker zijn? Ik doe geen uitspraken in de aard van "Ah, lid van [partijnaam]...dan is het begrijpelijk..."
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze hebben enkel het grote geluk dat ze de enige oppositie zijn met mediatoegang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie die rechtse lijst wil steunen kan dat enkel door er op te stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Thuis hoor ik nochtans ook spreken over VB-moeheid: het zal blanco stemmen of mss ook NEE worden als ze in Oost-Vlaanderen opkomen.
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Nou als daar mensen geloof aan hechten, ga je het hen verbieden?
Vrije meningsuiting hé! ![]()
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat de Vlaams-nationalisten op sterven na dood zijn....
![]() |