![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Marokkanen van de derde generatie nog terug sturen naar land van herkomst | |||
Nee,dat kan niet meer |
![]() ![]() ![]() |
13 | 36,11% |
ja,als ze iets mispeuteren |
![]() ![]() ![]() |
6 | 16,67% |
Als crimineel moet dit wel kunnen |
![]() ![]() ![]() |
17 | 47,22% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Wie zit in z'n hokje te wachten op alle mogelijke vormen van racisme. En, indien ze er niet zijn worden ze wel gefantaseerd. Kunt mischien het aangehaalde voorval van die commisaris "Marcel S" er al eens op na lezen is wat anders dan vrank weg politie te beschuldigen van "racistisch" gedrag zoals in een andere draad aangehaald door u. Moet verder kijken dan uw tenen, dan zal uw vraag "waarom hebben allochtonen het steeds gedaan" zichzelf beantwoorden. Tenminste indien u daar echt behoefte aan zou hebben.
Laatst gewijzigd door ERLICH : 8 februari 2007 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"...Bij ons heeft de islam zulke macht nog niet, maar hij beschikt wel over een huurlingenvoorhoede die alvast de repressie tegen islamkritiek organizeert. Voorbeelden krijgt u in hoofdstuk 5, maar hier kan ik alvast vermelden dat ik er zelf ook wat ervaring mee heb. Voor mij als gediplomeerd sinoloog en indo-iranist en praktizerend multikulturalist was mijn broodje in dit multikul-tijdsklimaat eigenlijk gebakken; maar de dag dat ik het op mij nam om de bedreigde kulturele verscheidenheid in sommige delen van de wereld te verdedigen, niet tegen het wegdeemsterende eurocentrisme maar tegen de opmarsjerende islam, gooide ik mijn eigen ruiten in. Mijn publikaties over de islam zijn mij komen te staan op boycots, een lasterkampanje, en regelrechte broodroof." Koenraad Elst http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 8 februari 2007 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ja sorry ze meisje...maar daar ga ik nu is totaal NIET mee akkoord. Iemand die een dubbele nationaliteit heeft is GEEN BELG. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eurocentrisme.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Excuseer? Ik zou het eerder anders stellen. Als een autochtoon iets doet wat niet mag dan is het de schuld van die autochtoon (logisch dacht ik). Als een allochtoon iets uitspookt doet hij dit enkel als reactie op de schuldige racistische autochtoon. En de forummers willen de allochtonen helemaal niet terugsturen. Wij hebben het beste voor met de allochtoon die hier niet kan aarden. Als hij zich hier niet thuisvoelt en zich moeilijk kan aanpassen aan de regels en wetten van dit land dan is het misschien voor zijn eigen bestwil dat hij een regio zoekt waar hij zich wel thuisvoelt? Ik wil hem nog gerust geld toestoppen zodat hij daar in harmonie met het nieuw gevonden paradijs kan nestelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() Een Belg is meer dan een inwoner van België.
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diegenen die hier na drie generaties achteruit gaan ipv vooruit op gebied van zich aanpassen aan het land waar ze zitten die moeten kunnen als "ongewenste personen" uit het land gezet worden, punt uit. Indien ze verder willen leven als Marokkaan of whatever ipv als Belg, en zich nog willen opdringen ook, dan horen ze hier niet thuis. Gewoon een kwestie van de nodige wetten aanpassen of stemmen. Het kan niet zijn dat sommige gangsters en fundamentalisten van de derde generatie mogen denken dat er hen nooit niets meer kan gebeuren: zelfs een paar jaar bak is voor hen nog een driesterrenhotel ivm de toestand in hun landen van oorsprong, en dit terwijl hun familie verder geldelijke steun ontvangt terwijl ze hier verder zitten te niksen. Die landen van oorsprong moeten verplicht worden hun "onderdanen" terug te nemen, of anders moet men verdere immigratie uit dat land gewoon verbieden en onmogelijk maken. En ik herhaal mijn eerste zin: ik/we hebben het niet over "elke moslim". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Toch worden er constant 'voorbeelden' uit de Koran en de (door de auteur zelf ingekleurde) geschiedenis aangehaald die proberen te bewijzen dat Islam door en door slecht is.
Iets wat door de meeste moslims hier en op andere gelegenheden wordt tegengesproken. Hierdoor gaat de islamofobe boodshap toch volledig de mist in; aangezien het moslims zelf zijn die op allerlei manieren proberen te zeggen hoe ZIJ Islam een plaats geven in hun leven, zijnde een vreedzame plaats. Door a dat "Islam-bashing" dat overal op dit forum terugkomt wordt wel degelijk de ganse moslimgemeenschap geviseerd. Ik vind dat wanneer iemand met een dubbele nationaliteit (waaronder de Belgische) een crimineel feit pleegt in België, hij moet worden geïnterneerd in België. Als hij een misdaad pleegt in een ander land waar hij de nationaliteit van heeft, wordt hij (of zij) daar geïnterneerd. Dat is alleen maar logisch. Bovendien; wie zegt dat de Marokkaanse regering zal accepteren dat mensen die geboren zijn in België, de Belgische nationaliteit hebben, wiens ouders zelfs in België zijn geboren, en die een crimineel feit in België hebben gepleegd, naar Marokko worden gestuurd? Daar zouden zware verdragen en onderhandelingen voor nodig zijn, en als er politieke leiders aan de macht zijn in België die een anti-islamitisch en racistisch gedachtengoed aanhangen, zal de Marokkaanse regering niet echt bereid zijn tot zulke onderhandelingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Immigranten zijn gemotiveerd, want er is geen vangnet maar er zijn wel veel kansen (meer dan bij ons). In Europa zitten we me een te hoog minimumloon waardoor de zwaksten (waaronder de onvoldoende geschoolde moslimjongeren) uitgesloten worden vd arbeidsmarkt vermits werkgevers niet meer willen betalen voor iets dan het waard is. Moest men lonen laten bepalen door de markt, zouden diezelfde jongeren misschien minder verdienen dan het minimumloon, maar ze zouden wel werk hebben (waarvan bewezen is dat het een positief effect heeft op zelfrespect en dergelijke) en vervolgens ook meer gerespecteerd worden door de autochtone bevolking. De onzichtbare hand vd markt zorgt voor de 'harde aanpak' en creeërt een positieve spiraal , terwijl de 'harde aanpak' van extreem-rechts enkel gericht is op negativisme (kritiek op Islam + bepleiten repressieve maatregelen. Ik denk dat het beter is om kritiek te combineren met liberale maatregelen die de kansen van moslimjongeren op de arbeidsmarkt verhogen.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voorbeelden legio: van al onze Europese samenlevingsproblemen, over allerhande aanslagen tot in Darfoer, Tsjetsjenië, Irak, Iran, Afghanistan, Kashmir, Indonesië, Fillipijnen, Nigeria, Palestina.... Men zou kunnen zeggen dat het ligt aan de Atheïsten, Christenen, Joden, Boeddhisten, Hindoe's, Taoïsten, Shintoïsten...dewelke zich steeds racistisch opstellen ten aanzien van die arme gediscrimineerde moslims die alleen maar vrede willen doch overal ter wereld toevallig in gewelddadige conflicten lijken te belanden, maar laten we wel wezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Tja, waarom doen ze het steeds?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Als ze een hekel hebben aan honden, moeten ze niet in een land gaan wonen, waar het al eeuwen normaal is dat ze als huisdier gehouden en op straat uitgelaten worden. Ondertussen is het beestje volwassen en lust hij Marokkanen rauw. Hij gaat niet na welke generatie ze zijn en ik ook niet. Persoonlijk loop ik ook niet hoog op met alles wat met een koran dweept. Return to sender, want ze kunnen zich na 3 generaties hier nog niet aanpassen. Waarschijnlijk zullen ze het nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Schaamlapje tegen het bloeden. Een zekere radicale moslim in UK, genaamd Hassan Butt, geeft grif toe dat discriminatie en armoede slechts excuses zijn van gematigde moslims, om niet door de mand te vallen. Blijkbaar zijn vele zelfexplosieve Al Quada leden, hoger opgeleiden, tot zelfs universitairen. Dat is dan de merci, voor de kansen en het onderwijs dat ze hier krijgen. Bron: een HUMO van augustus 2006. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() niet alles, maar ze vormen wel een probleem, lees maar is alle dagen de krant....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Laat mij de vraag andersom stellen: waarom hebben de allochtonen het niet gedaan?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben eerder voor vierendelen. Anders komen ze illegaal terug. Je kent dat soort toch. Eigenlijk ben ik voor het preventief vierendelen van alle allochtonen. Het lijkt misschien een beetje drastisch, maar vermits alles de schuld is van de allochtonen, kan het vierendelen van alle allochtonen, een oplossing bieden voor alle problemen. Simpel, maar efficiënt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |