Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Marokkanen van de derde generatie nog terug sturen naar land van herkomst
Nee,dat kan niet meer 13 36,11%
ja,als ze iets mispeuteren 6 16,67%
Als crimineel moet dit wel kunnen 17 47,22%
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 8 februari 2007, 20:33   #21
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Gewoon hokjes denkers zijn jullie!!!!
Wie zit in z'n hokje te wachten op alle mogelijke vormen van racisme. En, indien ze er niet zijn worden ze wel gefantaseerd. Kunt mischien het aangehaalde voorval van die commisaris "Marcel S" er al eens op na lezen is wat anders dan vrank weg politie te beschuldigen van "racistisch" gedrag zoals in een andere draad aangehaald door u. Moet verder kijken dan uw tenen, dan zal uw vraag "waarom hebben allochtonen het steeds gedaan" zichzelf beantwoorden. Tenminste indien u daar echt behoefte aan zou hebben.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 8 februari 2007 om 20:35.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2007, 20:37   #22
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Heb een eerlijk antwoord gegeven. U stelt een vraag met in het achterhoofd het idee, gaat uitdraaien op wat "u" dus zou kunnen omschrijven als zijnde racisme. Racisme is dat een idee fix voor u en staat u daar 's morgens mee op en gaat u daar 's avonds mee slapen? Kijkt u ook voor het slapen gaan onder het bed om te kijken of het daar ook al niet zit verscholen. Moet oppassen dat het 's nachts geen bezit gaat nemen van uw zuivere geest.
Tja,toch ben je nu zo fout,niets in het achterhoofd(ik heb zelfs 20 jaar VB gekozen) Laat dat hokjesdenken nu eens achterwegen hé !!!! Terug On topic AUB !!
Oud 8 februari 2007, 20:43   #23
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja,toch ben je nu zo fout,niets in het achterhoofd(ik heb zelfs 20 jaar VB gekozen) Laat dat hokjesdenken nu eens achterwegen hé !!!! Terug On topic AUB !!
Dat heeft niks te maken met hokjesdenken van onzentwegen. Wij zijn geen hokjesdenkers. We gaan juist tegen die hokjesdenkers in en wij willen die hier buiten !

"...Bij ons heeft de islam zulke macht nog niet, maar hij beschikt wel over een huurlingenvoorhoede die alvast de repressie tegen islamkritiek organizeert. Voorbeelden krijgt u in hoofdstuk 5, maar hier kan ik alvast vermelden dat ik er zelf ook wat ervaring mee heb. Voor mij als gediplomeerd sinoloog en indo-iranist en praktizerend multikulturalist was mijn broodje in dit multikul-tijdsklimaat eigenlijk gebakken; maar de dag dat ik het op mij nam om de bedreigde kulturele verscheidenheid in sommige delen van de wereld te verdedigen, niet tegen het wegdeemsterende eurocentrisme maar tegen de opmarsjerende islam, gooide ik mijn eigen ruiten in. Mijn publikaties over de islam zijn mij komen te staan op boycots, een lasterkampanje, en regelrechte broodroof."

Koenraad Elst

http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Laatst gewijzigd door smiley : 8 februari 2007 om 20:46.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2007, 23:34   #24
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
Nee ik vind niet dat dit kan...De derde generatie allochtonen hier, zijn belgen dus moet je ze ook behandelen als Belg. Je kan toch niet iemand terugsturen als hij hier is geboren?
Zijn belgen?
Ja sorry ze meisje...maar daar ga ik nu is totaal NIET mee akkoord.
Iemand die een dubbele nationaliteit heeft is GEEN BELG.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 00:00   #25
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

Eurocentrisme.
Oud 9 februari 2007, 10:47   #26
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je ken geen enkele discussie niet meer lezen hier of het is de schuld van de allochtonen,waarom is dat toch zo,en denken bepaalde forumers dan men allochtonen nog kan terug sturen naar land van alkomst? Gewoon mijn vraag?

Excuseer? Ik zou het eerder anders stellen. Als een autochtoon iets doet wat niet mag dan is het de schuld van die autochtoon (logisch dacht ik). Als een allochtoon iets uitspookt doet hij dit enkel als reactie op de schuldige racistische autochtoon.

En de forummers willen de allochtonen helemaal niet terugsturen. Wij hebben het beste voor met de allochtoon die hier niet kan aarden. Als hij zich hier niet thuisvoelt en zich moeilijk kan aanpassen aan de regels en wetten van dit land dan is het misschien voor zijn eigen bestwil dat hij een regio zoekt waar hij zich wel thuisvoelt? Ik wil hem nog gerust geld toestoppen zodat hij daar in harmonie met het nieuw gevonden paradijs kan nestelen.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 16:51   #27
Chilles
Partijlid

Chilles's schermafbeelding

Standaard

Een Belg is meer dan een inwoner van België.
Oud 9 februari 2007, 16:54   #28
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chilles Bekijk bericht
Een Belg is meer dan een inwoner van België.
Een europeaan zeker?
En elke belg heeft daar zich via referendum kunnen over uitspreken?
Oud 9 februari 2007, 18:22   #29
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En denk jij nu echt dat elke Moslim slecht is,of dat er maar 0.0001 Moslims slecht"islamofascisme" zijn hé
Maar waar heb jij weeral gelezen dat "elke moslim slecht is"?
Diegenen die hier na drie generaties achteruit gaan ipv vooruit op gebied van zich aanpassen aan het land waar ze zitten die moeten kunnen als "ongewenste personen" uit het land gezet worden, punt uit. Indien ze verder willen leven als Marokkaan of whatever ipv als Belg, en zich nog willen opdringen ook, dan horen ze hier niet thuis. Gewoon een kwestie van de nodige wetten aanpassen of stemmen. Het kan niet zijn dat sommige gangsters en fundamentalisten van de derde generatie mogen denken dat er hen nooit niets meer kan gebeuren: zelfs een paar jaar bak is voor hen nog een driesterrenhotel ivm de toestand in hun landen van oorsprong, en dit terwijl hun familie verder geldelijke steun ontvangt terwijl ze hier verder zitten te niksen. Die landen van oorsprong moeten verplicht worden hun "onderdanen" terug te nemen, of anders moet men verdere immigratie uit dat land gewoon verbieden en onmogelijk maken.
En ik herhaal mijn eerste zin: ik/we hebben het niet over "elke moslim".
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 22:23   #30
Zonlicht
Lokaal Raadslid

Zonlicht's schermafbeelding

Standaard

Toch worden er constant 'voorbeelden' uit de Koran en de (door de auteur zelf ingekleurde) geschiedenis aangehaald die proberen te bewijzen dat Islam door en door slecht is.
Iets wat door de meeste moslims hier en op andere gelegenheden wordt tegengesproken. Hierdoor gaat de islamofobe boodshap toch volledig de mist in; aangezien het moslims zelf zijn die op allerlei manieren proberen te zeggen hoe ZIJ Islam een plaats geven in hun leven, zijnde een vreedzame plaats.

Door a dat "Islam-bashing" dat overal op dit forum terugkomt wordt wel degelijk de ganse moslimgemeenschap geviseerd.

Ik vind dat wanneer iemand met een dubbele nationaliteit (waaronder de Belgische) een crimineel feit pleegt in België, hij moet worden geïnterneerd in België. Als hij een misdaad pleegt in een ander land waar hij de nationaliteit van heeft, wordt hij (of zij) daar geïnterneerd. Dat is alleen maar logisch.

Bovendien; wie zegt dat de Marokkaanse regering zal accepteren dat mensen die geboren zijn in België, de Belgische nationaliteit hebben, wiens ouders zelfs in België zijn geboren, en die een crimineel feit in België hebben gepleegd, naar Marokko worden gestuurd?
Daar zouden zware verdragen en onderhandelingen voor nodig zijn, en als er politieke leiders aan de macht zijn in België die een anti-islamitisch en racistisch gedachtengoed aanhangen, zal de Marokkaanse regering niet echt bereid zijn tot zulke onderhandelingen.
Zonlicht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 23:50   #31
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Neen ik ben bloedernstig. Ik weet wat het islamofascisme inhoud. Onze hoop ligt bij mensen zoals een Sarkozy in Frankrijk, een Wilders in Nederland en een partij zoals het Vlaams Belang in ons land. De rest van de partijen heeft het verkorven.

In Australie past men dit trouwens reeds toe ! Radicale elementen buiten ! (de rest is welkom)

Moslims wacht aangezegd in Australië
Bwa, de 'harde aanpak' van extreem-rechts is volgens mij niet voldoende en kan zelfs tot verdere isolatie en radicalisering leiden indien de werkloosheidscijfers onder moslimjongeren even hoog blijven. Niet dat werkloosheid de enige oorzaak is van die radicalisering, maar het blijkt er toch serieus toe bij te dragen in Europa. De fout ligt (natuurlijk) bij de verzorgingsstaat, die de integratie bemoeilijkt door immigranten van bij aankomst aan een uitkering te geven - in Amerika is zoiets ondenkbaar - en arbeid te zwaar te belasten In Amerika zijn er veel meer van die ongeschoolde jobs beschikbaar, waar men niet veel moet werken en natuurlijk ook geen kloten verdient (portier in een hotel, reclame uitdelen, tafel afruimen in McDonalds,... van die service-jobs die niet kunnen bestaan in landen waar arbeid zwaar belast wordt) maar juist goed genoeg zijn als opstapje in de arbeidsmarkt voor de nieuwelingen, terwijl men zich 's avonds bijschoold om zo aan beter werk te raken, waarna die ongeschoolde, laagbetaalde baan weer vrijkomt voor iemand anders.

Immigranten zijn gemotiveerd, want er is geen vangnet maar er zijn wel veel kansen (meer dan bij ons). In Europa zitten we me een te hoog minimumloon waardoor de zwaksten (waaronder de onvoldoende geschoolde moslimjongeren) uitgesloten worden vd arbeidsmarkt vermits werkgevers niet meer willen betalen voor iets dan het waard is. Moest men lonen laten bepalen door de markt, zouden diezelfde jongeren misschien minder verdienen dan het minimumloon, maar ze zouden wel werk hebben (waarvan bewezen is dat het een positief effect heeft op zelfrespect en dergelijke) en vervolgens ook meer gerespecteerd worden door de autochtone bevolking. De onzichtbare hand vd markt zorgt voor de 'harde aanpak' en creeërt een positieve spiraal , terwijl de 'harde aanpak' van extreem-rechts enkel gericht is op negativisme (kritiek op Islam + bepleiten repressieve maatregelen. Ik denk dat het beter is om kritiek te combineren met liberale maatregelen die de kansen van moslimjongeren op de arbeidsmarkt verhogen.
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 11:17   #32
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
Nee smiley daar heb jij het mis! Criminaliteit en geweld kan niet worden verbonden met Islam...die begrippen horen niet samen! Islam is goed en islam is vredelievend, spijtig zie jij het niet zo.
Over radicalen ben ik het met je eens, wat zij doen klopt totaal niet en keur ik volledig af. Maar je moet ook wel weten, er is maar een kleine aantal moslim terroristen tegen over van de moslimgemeenschap!
Indien Islam inderdaad vrede is, vraag ik mij toch sterk af hoe het komt dat overal op deze wereld waar moslims in contact komen met niet-moslims (en zelfs met andere moslims van een iets verschillende strekking), allerlei problemen en geweld ontstaan.
Voorbeelden legio: van al onze Europese samenlevingsproblemen, over allerhande aanslagen tot in Darfoer, Tsjetsjenië, Irak, Iran, Afghanistan, Kashmir, Indonesië, Fillipijnen, Nigeria, Palestina....
Men zou kunnen zeggen dat het ligt aan de Atheïsten, Christenen, Joden, Boeddhisten, Hindoe's, Taoïsten, Shintoïsten...dewelke zich steeds racistisch opstellen ten aanzien van die arme gediscrimineerde moslims die alleen maar vrede willen doch overal ter wereld toevallig in gewelddadige conflicten lijken te belanden, maar laten we wel wezen.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 11:44   #33
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus Bekijk bericht
Indien Islam inderdaad vrede is, vraag ik mij toch sterk af hoe het komt dat overal op deze wereld waar moslims in contact komen met niet-moslims (en zelfs met andere moslims van een iets verschillende strekking), allerlei problemen en geweld ontstaan.
Voorbeelden legio: van al onze Europese samenlevingsproblemen, over allerhande aanslagen tot in Darfoer, Tsjetsjenië, Irak, Iran, Afghanistan, Kashmir, Indonesië, Fillipijnen, Nigeria, Palestina....
Men zou kunnen zeggen dat het ligt aan de Atheïsten, Christenen, Joden, Boeddhisten, Hindoe's, Taoïsten, Shintoïsten...dewelke zich steeds racistisch opstellen ten aanzien van die arme gediscrimineerde moslims die alleen maar vrede willen doch overal ter wereld toevallig in gewelddadige conflicten lijken te belanden, maar laten we wel wezen.
Antwoord van een moslim : Dit zijn geen moslims! Ze zijn van het pad afgedwaald. Ze interpreteren het boekje op een verkeerde manier.

Oud 14 februari 2007, 18:08   #34
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Tja, waarom doen ze het steeds?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 19:12   #35
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Wat vind je van dit gedrag Duveltje? Voorbeeldig?

Politiecommissaris betrokken bij vechtpartij met Marokkaans gezin

Commissaris Marcel Scheyvaerts van de lokale politie van Antwerpen is vandaag voor de Antwerpse strafrechter verschenen voor zijn betrokkenheid bij een zware vechtpartij bijna drie jaar geleden. Aanleiding voor het gevecht was het hondje van de commissaris dat te dicht in de buurt van een oude Marokkaanse man kwam. Het openbaar ministerie vorderde de vrijspraak voor de commissaris, omdat hij uit wettige zelfverdediging handelde. De Marokkaan riskeert twee jaar met uitstel.

De feiten speelden zich op 17 juni 2004 af op het kruispunt van de Alfons De Cockstraat en de Van Peenestraat in Antwerpen. Marcel S. wandelde samen met zijn echtgenote, zijn schoonmoeder en zijn hond langs Ahmed Turqui die met zijn fiets bezig was. Het hondje kwam te dicht in Ahmeds buurt. De oude man had net een reinigingsritueel ondergaan en wilde niet in contact komen met het dier.

De commissaris zegt dat de Marokkaan naar de hond schopte en zijn echtgenote in het gezicht sloeg toen die de man daarover aansprak. De commissaris duwde naar eigen zeggen de man vervolgens achteruit. Ahmed houdt vol dat hij zijn been alleen maar wegtrok, omdat de hond tegen hem opsprong en dat de commissaris hem vervolgens met een boksijzer tegen het hoofd had geslagen. Dat boksijzer werd evenwel nooit teruggevonden en ook geen van de getuigen maakten er achteraf melding van.

Na dat eerste incident wandelde de familie S. verder, maar werd door Ahmed, zijn zoon Faisal en dochter Fatima achternagezeten. Er ontstond een flinke vechtpartij. Faisal bewerkte Marcel met zijn vuisten en Fatima ging de vrouw en de schoonmoeder van de commissaris te lijf met haar paraplu. Ahmed zou zich van een fietsketting of -slot bediend hebben, wat evenmin door de getuigen gezien werd.

De familie S. probeerde zich meermaals aan het gevecht te onttrekken, maar werd telkens opnieuw aangevallen. Een apothekeres en een kapster die hen te hulp schoten, werden door Faisal en Fatima met de dood bedreigd.

De commissaris liep een hersenschudding, kneuzingen aan het gelaat en een gebroken hand op. Op psychisch vlak houdt hij een arbeidsongeschiktheid van 30 procent aan het incident over. Zijn echtgenote had eveneens kneuzingen, maar ook een gebroken neus en een lichte hersenschudding. Ook de andere betrokkenen kwamen gehavend uit de strijd.

Het openbaar ministerie was van mening dat de commissaris, zijn echtgenote en schoonmoeder uit wettige zelfverdediging gehandeld hadden en vroeg voor hen de vrijspraak. Voor Ahmed, Faisal en Fatima T. vorderde de procureur een celstraf van twee jaar met uitstel. (belga/hln) HLN 9/2/7</STRONG></EM></U></I></B>
Zo een oude zot uit een moskee heeft ook ooit op mijn hond geklopt, omdat hij het beestje niet zag en op diens poot trapte. Later is het pupje nog eens bekogeld geweest met stenen, door hetzelfde soort, maar iets jonger.
Als ze een hekel hebben aan honden, moeten ze niet in een land gaan wonen, waar het al eeuwen normaal is dat ze als huisdier gehouden en op straat uitgelaten worden.

Ondertussen is het beestje volwassen en lust hij Marokkanen rauw. Hij gaat niet na welke generatie ze zijn en ik ook niet. Persoonlijk loop ik ook niet hoog op met alles wat met een koran dweept.

Return to sender, want ze kunnen zich na 3 generaties hier nog niet aanpassen. Waarschijnlijk zullen ze het nooit.
Oud 14 februari 2007, 19:15   #36
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Antwoord van een moslim : Dit zijn geen moslims! Ze zijn van het pad afgedwaald. Ze interpreteren het boekje op een verkeerde manier.

Schaamlapje tegen het bloeden. Een zekere radicale moslim in UK, genaamd Hassan Butt, geeft grif toe dat discriminatie en armoede slechts excuses zijn van gematigde moslims, om niet door de mand te vallen.

Blijkbaar zijn vele zelfexplosieve Al Quada leden, hoger opgeleiden, tot zelfs universitairen. Dat is dan de merci, voor de kansen en het onderwijs dat ze hier krijgen.

Bron: een HUMO van augustus 2006.
Oud 14 februari 2007, 21:04   #37
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je ken geen enkele discussie niet meer lezen hier of het is de schuld van de allochtonen,waarom is dat toch zo,en denken bepaalde forumers dan men allochtonen nog kan terug sturen naar land van alkomst? Gewoon mijn vraag?
niet alles, maar ze vormen wel een probleem, lees maar is alle dagen de krant....
Oud 15 februari 2007, 17:16   #38
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat mij de vraag andersom stellen: waarom hebben de allochtonen het niet gedaan?
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2007, 21:16   #39
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben eerder voor vierendelen. Anders komen ze illegaal terug. Je kent dat soort toch. Eigenlijk ben ik voor het preventief vierendelen van alle allochtonen. Het lijkt misschien een beetje drastisch, maar vermits alles de schuld is van de allochtonen, kan het vierendelen van alle allochtonen, een oplossing bieden voor alle problemen. Simpel, maar efficiënt.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2007, 21:23   #40
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Mensen die na drie generaties na de eerste emigratie nog steeds vast blijven hangen
  • aan hun tweede nationaliteit,
  • die nog steeds importbruiden en gommen in het land van ooit-herkomst halen,
  • die nog steeds de hier gangbare taal niet in hun dagelijkse leven wensen te hanteren,
  • die eerder een afkeer dan een voorkeur hebben voor onze westerse manier van leven (we léven tenslotte in het westen), voor die mensen maakt het blijkbaar niet uit of ze hier geboren zijn of niet.
Criminelen mogen van mij gerust hun belgisch papierke kwijtgeraken en terug naar het land van hun o zo vastgeankerde échte nationaliteit keren.
Efkes uit eigen ervaring:
  • ben mijn belziekse kwijt, niet door Canada, wel door de belziekse wet die haar eigen burgers geen tweede nationaliteit toelaat. Rijm het maar aan elkaar eh!!!
  • zoon en dochters hebben of zullen hun levenspartners hebben uit het Canadese 'aanbod'
  • alhoewel mijn vrouw en ik nog steeds Vlaams praten onder mekaar, is dit tussen de kinderen onderling al onbestaande (!!!!), en vermits ze meestal met Canadese vriend(in)en afkomen, wordt er heel veel engels gesproken thuis. Volgende generatie dus: eentalig engels.
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be