![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Nog een mooi voorbeeld: 09/02 Branson schenkt 25 miljoen dollar in strijd tegen broeikaseffect De flamboyante Britse zakenman en miljardair Richard Branson looft 25 miljoen dollar uit voor wie op de proppen komt met de beste methode om grote hoeveelheden CO2 uit de atmosfeer te halen, zo heeft de BBC vrijdag bericht. Hij lanceerde de competitie in Londen aan de zijde van de Amerikaanse vicepresident Al Gore. "De Aarde kan geen zestig jaar meer wachten", zei Branson op een persconferentie. De mens dient zich bewust te zijn van de omvang van de crisis waar hij tegenaan kijkt. "Ik wil een toekomst voor mijn kinderen en mijn kleinkinderen. De klok tikt." Om de planeet te doen overleven, is het van levensbelang een manier te vinden om de hoeveelheid van het broeikasgas koolstofdioxide in de atmosfeer te doen verminderen, aldus de baas van het Virgin-imperium. Er wordt gewag gemaakt van minstens een miljard ton per jaar. Branson denkt dat zijn Earth Challenge-prijs ter waarde van 25 miljoen dollar de beste manier is om een oplossing te vinden. De jury omvat onder meer NASA-klimaatwetenschapper James Hansen.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals gezegd.
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Quaker_businesses
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus gebruikt ge gewone stroom en moet ik meebetalen om uw stroom goedkoper te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Het staat iedereen vrij over te stappen ![]() Laatst gewijzigd door Edina : 9 februari 2007 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nice! ![]() Ook een benoeming waard: De wasproducten van Froggy en Ecover! Beide hebben een compleet gamma aan alle soorten was-en poetsmiddelen die je maar kan bedenken in huis! De eerste zijn te herkennen aan het groene kikkertje op de verpakking. Een voorbeeld van de tweede: ![]() Voor verzorgings- en make-up:artikelen kan je terecht bij het alombekende ![]() Dat zijn producten niet op dieren test. (Maar wat enkele jaren geleden wel werd overgenomen door L'oréal.) En natuurlijk: ![]() "Met onze activiteiten willen we een bijdrage leveren aan het gezond maken van de aarde. De plantaardige en dierlijke grondstoffen (wolwas, bijenwas) die wij gebruiken komen daarom zoveel mogelijk uit de biologisch-dynamische of biologische landbouw en uit in het wild verzamelde planten (gecertificeerd). Verder streven we ernaar het energiegebruik, afval, milieuvervuiling en schadelijke stoffen te minimaliseren en milieuvriendelijke initiatieven te stimuleren. Dat deze manier van werken steeds meer mensen aanspreekt is te zien aan de groei die Weleda Nederland de laatste jaren heeft doorgemaakt. Zo steeg de omzet in 2004 met 6,9 procent en in 2005 met 8,8 procent. " En Yves Rocher, dat enkel producten verkoopt obv plantaardige grondstoffen: ![]()
Daarnaast hebben ze ook een fondation die jaarlijks 45 000 euro beschikbaar stelt om natuurprojecten te subsidiëren! ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 februari 2007 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() De Tesla Roadster
![]() ![]() http://www.teslamotors.com Een vrij mooie auto die op elektriciteit rijd. Per laadbeurt kan je er 400km mee rijden en hij trekt in iets meer dan 4 seconden van 0 naar 100km/u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Op termijn gaan ze meer modellen introduceren (waaronder ook een goedkopere) en er zou dan ook een vier-deurs sedan versie op de markt komen in 2009 voor rond de $50,000 volgens sommige bronnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Een nadeel is dat hij wel aan de kleine kant is, maar anderzijds weet ik niet of dat tegenwoordig nog zo'n groot nadeel is... ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 februari 2007 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom geef me die 25 miljoen maar!
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat windmolens al versleten zijn nog voor ze beginnen draaien.
Therapie voor onnozele kindertjes en gulle gevers.