Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 januari 2004, 22:33   #21
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajl

Krijg ik jou bewijzen dat het:

1: een iraakse strijder was
2: ze een goede reden hadden om te schieten
3: de irakie bewapend was
4: nog kon recht staan
Dit is te gek voor woorden. Immers, jij veroordeelde meteen, ik niet.

Krijg ik van jou bewijzen dat het:
1: geen iraakse strijder was
2: ze geen goede reden hadden om te schieten
3: de irakie niet bewapend was
4: niet meer kon recht staan

En over de vraag :

Citaat:
5: kun je me een link geven naar zoon berichten waar het om iraakse slachtpartijen ging
Dat kan zeker want ik weet het zeker. Maar dan moet ik beginnen zoeken tussen de duizenden topics en de tienduizenden berichten. En zoveel werk heb ik er niet voor over.
Oud 6 januari 2004, 00:08   #22
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dit is te gek voor woorden. Immers, jij veroordeelde meteen, ik niet.

Krijg ik van jou bewijzen dat het:
1: geen iraakse strijder was
2: ze geen goede reden hadden om te schieten
3: de irakie niet bewapend was
4: niet meer kon recht staan
het was zeker een Iraakse strijder, hij was bewapend, hij kon niet meer rechtstaan en of ze een goede reden hadden om te schieten, dat laat ik in het midden en moet je maar afleiden uit de reacties onder het filmpje
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2004, 07:19   #23
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta
Waarom ???
Omdat ze een weerloze man neerschieten.
hij had een nepgeweertje, riep luid pang-pang... is dat niet genoeg om hem naar zijn droomwereldje te helpen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2004, 10:48   #24
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ajl heeft het hier blijkbaar reeds dagen voor bekeken gehouden.

Nu zowel Seba, als Ancapa, als ikzelf ajl de mond hebben gesnoerd ( ) zullen we het maar hierbij laten.
Oud 8 januari 2004, 17:40   #25
Spelev
Minister

Spelev's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spelev
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Dat kan zeker want ik weet het zeker. Maar dan moet ik beginnen zoeken tussen de duizenden topics en de tienduizenden berichten. En zoveel werk heb ik er niet voor over.
Ach er zullen altijd zoon mensen zijn die de VS willen goed praten. Als ik nu in dat topic zou gaan schrijven dat ze fout waren zou jij dat dan geloven? Eu over de mond snoeren. Ik heb wel ook andere dingen waar ik me moet mee bezig houden. Ik kan niet 24/7 aangemeld zijn he. U bent niet haat dragen ( ).
Oud 8 januari 2004, 17:50   #26
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ach er zullen altijd zoon mensen zijn die de VS willen goed praten. Als ik nu in dat topic zou gaan schrijven dat ze fout waren zou jij dat dan geloven? Eu over de mond snoeren. Ik heb wel ook andere dingen waar ik me moet mee bezig houden. Ik kan niet 24/7 aangemeld zijn he. U bent niet haat dragen ( ).
Haatdragend? Oei nee. We laten het maar liggen. Mij niet gelaten, en even goeie vrienden. 't Is maar dat je dacht dat ik boos was omdat je mijn mond zou hebben gesnoerd. En ik vond dat je zoiets niet moest denken. Precies omdat ik niet haatdragend ben, maar vooral omdat je nergens mijn mond hebt gesnoerd. Hoe zou je kunnen, met jouw argumenten tegen mijn gelijk.
Oud 8 januari 2004, 17:56   #27
Spelev
Minister

Spelev's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spelev
Standaard

Citaat:
Citaat:

Haatdragend? Oei nee. We laten het maar liggen. Mij niet gelaten, en even goeie vrienden. 't Is maar dat je dacht dat ik boos was omdat je mijn mond zou hebben gesnoerd. En ik vond dat je zoiets niet moest denken. Precies omdat ik niet haatdragend ben, maar vooral omdat je nergens mijn mond hebt gesnoerd. Hoe zou je kunnen, met jouw argumenten tegen mijn gelijk.
Ik kan toegeven waneer ik fout ben maar als je na 3 dagen nog steeds niet antwoord zou je beginnen denken dat je mond is gesnoert . Maar je hebt gelijk even goede vrienden.
Oud 8 januari 2004, 18:33   #28
JP
Partijlid

JP's schermafbeelding

Standaard

Ik ben van mening dat wij niet kunnen oordelen over he incident. We worden dagelijks overspoeld met propaganda en zeker in dergelijke situaties is het heel moeilijk om een onderscheid te maken.
Daarnaast heeft niemand van ons (hopelijk) een oorlogsituatie meegemaakt en kunnen we ons volstrekt niet inleven in het incident. Slechts na het beluisteren van alle getuigen en een reconstructie van het hele gebeuren is een uitspraak mogelijk.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be