![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Probeer is de Belgische nationaliteit kwijt te raken(zonder een andere te hebben). Gaat lastig worden.
Het probleem is dat landen als Marokko en Turkije het niet toelaten voor hun burgers om hun nationalteit kwijt te spelen. Blaim niet op die 2 landen er zijn er nog veel meer die dat gewoon niet toelaten. Ik ken iemand met 3 nationaliteiten. Europees, US en Canadees. Spreekt wel perfect Nederlands. Zouden ze hiervan een probleem maken als die in het parlement wilt ? In feite is er geen enkele manier om te controleren of iemand nog een andere nationaliteit heeft. Hoe zit het met de Belgische wetgeving hierrond eigenlijk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Is het U oook opgevallen dat U het enkel over rechten, maar niet over plichten hebt... ![]() En ik heb daar zo geen probleem mee... Maar waarom hebben in Europa daar alle landen problemen mee, behalve een achttal (en daar heeft de burger er nog niet mogen over beslissen)... ![]() Nu niet direct beginnen te denken dat ik een racist ben, he... Laatst gewijzigd door Chipie : 15 februari 2007 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Terzake van Nederland bereikte mij nog niet zulk bericht.
![]() |
![]() |
#25 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Dat gedoogbeleid slaat net zo hard op autochtonen als op allochtonen. Het is natuurlijk zo dat de meeste autochtonen pas een tweede nationaliteit verkrijgen bij naturalisatie in een ander land en dan raken ze hun paspoort kwijt. De meeste allochtonen met een dubbele pas hebben dit vanaf hun geboorte en aangezien we niet zo snel het paspoort van inwoners afpakken behouden zij meestal hun tweede pas. Dit is compleet wat anders dan de door u genoemde discriminatie van autochtonen
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() @brandaan
Zou U het onbeleefd vinden als ik vraag of U een allochtoon bent? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Nee hoor.
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Om taqiya te plegen moet men toch Moslim zijn?
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zal ik dan maar alvast antwoord geven, of zal ik wachten totdat u die vraag echt stelt? Ach laat ook maar, zo flauw. Ja, ik ben allochtoon, maar op een iets andere manier dan de meeste. Ik ben geboren in Zuid-Afrika, maar opgegroeit in Belgie. Bij mijn geboorte heb ik door mijn ouders ook meteen een Nederlands en een Belgisch paspoort verkregen.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Jij bent dus nu, tenzij behorend tot de "bevoorrechte" allochtonenklasse(n), illegaal/strafbaar. Een Autochtoon kan hiernaar fluiten.
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Mijn vader in Belg en mijn moeder Nederlandse... en ik enkel Belg (had zeker zo graag Nederlander geweest... of allebei)
![]() Vieze luchtjes en remsporen grootste toiletergernissen AMSTERDAM - Grootste bron van irritatie voor toiletgangers zijn een onfris ruikend toilet en remsporen in de pot. In de top drie van minst populaire toiletten buitenshuis staan wc's in de trein bovenaan, gevolgd door de potten bij benzinestations en op treinstations. http://www.nu.nl/news/977604/122/Vie...gernissen.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toen ik tien jaar terug mijn Belgische pas probeerde kwijt te raken kreeg ik als repliek:" Maar meneer toch, u heeft er geen last van en wij ook niet, dus waarom zouden we de moeite nemen om uw pas in te nemen?" Verleden jaar ben ik er wel in geslaagd mijn Nederlandse pas kwijt te raken en dat ging ook nog zeer moeizaam. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind dat Hr Wilders ZEER GOED BEZIG is. http://www.geertwilders.nl/index.php...=688&Itemid=74
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Off-topic: Trouwens, waarom dient de vrouw te kiezen en niet de man?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 16 februari 2007 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |