![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Mijn Vlaamse Leeuw hangt tussen een verkiezingsaffiche van het Vlaams Blok en nog een andere affiche van dezelfde partij 8)
BELGIE BARST |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() mag ik eens vragen waarom u meer reden hebt om fier te zijn dat je Vlaming bent, dan dat je Belg bent? Tot nader orde hebt u niets verwezenlijkt voor Vlaanderen waar u trots over kan zijn, net zoals voor België.
Het wordt mij steeds meer en meer duidelijk dat vele Blokkers (en enkele NVA'ers) zich beroepen op een soort identiteit waar ze zelf niks over bepaald hebben. Fier zijn over andermans verwezenlijkingen omdat je toevallig op dezelfde aardkloot bent geboren is rij belachelijk me dunkt. Dus beste Johan, leg ons eens uit waarom u fier bent in Vlaanderen geboren te zijn, en niet fier bent in België geboren te zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PS: En sinds wanneer spreek jij in naam van de Limburgers? Speciaal voor Hans: VLAANDEREN, ANNO 2004: ![]() 5 provincies: - West-Vlaanderen - Oost-Vlaanderen - Antwerpen - Limburg - Vlaams-Brabant 3de leerjaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik: Hoe heet ons land? neefje: België natuurlijk! ik: Weet je wat Vlaanderen is? neefje: euh nee, huh Mijn ander neefje, dat 12 is ik: Hoe heet ons land? neefje: België ![]() ik: Weet je wat Vlaanderen is? neefje: ja dat is zo die niet frans spreken ofzo... Heb hem dan maar vlug verteld dat hij de tweede term mocht vergeten... Vlaanderen leeft totáál niet bij de bevolking. Ze refereren steeds naar België, hun land. Ander voorbeeld. Nieuws op oudjaar. Het ging de hele tijd over Vlaanderen, Vlaamse bussen, de fiere Vlaamse lijn... Dan volgt een interview met een toevallige passant: "Wat vind U ervan dat U vannacht in heel Vlaanderen voor 2,5 euro vervoerd kan worden met de Vlaamse Lijn?" "Ja, ik vind het heel goed dat ik in heel België..." 8) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Beste Zenno , ik hoop dat je met diene pippo niet mij bedoeld ( pibo ) , mag ik je verder vervoledigen dat je nog Frabs Vlaanderen bent vergeten , al spreken ze frans , ze zijn en gedragen zich meer Vlaams dan de doorsnee Vlaming ![]() Vlaams radicale groeten |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() <Blunder van formaat>
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Feit is, dat scholen en leerkrachten nog altijd hun eigen accenten leggen. Als een leerkracht die hard vlaams nationalist is, zal je dat ook merken in zijn geschiedenisles. Het zelfde geldt voor belgicisten. Ik had het voorrecht om op een neutrale school te zitten waar zulk volk ni rondliep. Ik heb niet graag onderwijs dat leerlingen in een bepaalde denkwijze probeert te duwen. Ze moeten dat maar zelf uitmaken eens ze verstand genoeg hebben. |
||
![]() |
![]() |