![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Denk je nu echt dat je in 1987 veiliger rondliep in Brussel?
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer was u voor het laatst in deze fantastische stad ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() klopt, en ergste vanal het zal nog erger worden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Brussel is groot. ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Ik ga zo ongeveer eens per maand boodschappen doen naar Syrische en Libanese winkels in Brussel, soms eten bij de Libanees in Elsene, ik heb slechts één maal burka's gezien, op de Grote Markt en dat was een bende toeristen uit het Midden-Oosten naar mijn gedacht. Waar zien jullie al die burka's dan? Of verwarren jullie die met een hoofddoek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan heb ik het nog niet over maaseik waar al meerdere moslim's meerdere waarschuwingen hebben gekregen. Van verwarren is niets aan. En brussel is gevaarlijker dan jij denkt.ze hebben daar zelfs nog een reportage van getoond van in den metro en dergelijke. Als je daar op de verkeerde plaats loopt dan heb je het dik aan je rekker want er lopen daar redelijk wat bendes rond en zelfs vrouwelijke bendes. In de metro hele eind verder op durven de flikken er zelfs niet komen wegens veel te gevaarlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik als Nederlander vind van België: Het is een leuk land, maar wel een raar land.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
het verbaast me niks dat die school in Ganshoren daar sluit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() aangezien ik dagelijks door Brussel loop en geen enkele keer met de poblemen ben geconfronteerd geweest die hier worden geschetst ben ik op zoek naar een verklaring voor dat verschijnsel:
*ik ben zonder het te weten blind geworden en loop enkel nog rond met een imaginair beeld van Brussel voor ogen dat zo levensecht is dat ik nergens opbots *er bestaan twee 'Brussels' en deze topic gaat over die tweede stad die ik nog niet ken *het fenomeen burka en criminaliteit wordt zeer breed geïnterpreteerd, alles met lange mouwen of pijpen valt onder burka en in het openbaar een scheet laten is crimineel gedrag *mijn verschijning is zo indrukwekkend dat de angst voor mijn komst alle hoofddoeken en criminelen op de vlucht doet slaan *vervang in vorige verklaring 'mijn verschijning' door 'mijn lijfgeur' of ... *de beweringen die sommigen hier posten zijn sterk overdreven
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Well if you would really like to know, we dont give a toss for what fat-arsed yanks think about Europe. Coming from a country where your only culture is marketing, your idea of eating out is going to a McDonalds and stuffin your already fat selves with big macs and fries then forgive us for not heeding your advice or views. Why dont you look in a mirror (if you can find one wide enough) before attempting to articulate your views on anything European. As a great man once said "The US is vulgar and superficial and full of fatties who couldnt find Australia on a map even with the help of GPS."
PS - nobody likes you. Awel, typisch EuroTrash comment maar spijtig genoeg moet ik jullie (want er denken er hier op het forum veel hetzelfde) mededelen dat het overgrootte deel van de Amerikanen véél vriendelijker en opener is dan de zichzelf-uitgeroepe-tot-beste-wereldburger de Europeaan. Ik wou maar even olie op het vuur gieten.
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat het hier bomvol loop van de burka's klopt idd niet al is ook daar beetje bij beetje kalmpjes aan een opmars aan bezig.Alleen valt het nog allemaal zo niet op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Valt Kuregem onder dat kleine gedeelte of niet, want daar ben ik dagelijks te vinden.
![]() |
#38 | |
|
![]() Al eens aan Anderlecht of Schaarbeek gedacht?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||
|
![]() Beste forumleden, deze reacties in een ander topic zijn ook zeer interessant
![]() http://my.expatica.com/c:be/forum/viewtopic.php?t=65291 Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |