![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() In de meeste linkse landen werden miljoenen mensen vermoord zonder oorlog...
Dat is pas een kunst... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik je goed begrijp is de VS alles toegelaten omdat dictators zich onder het mom van communisme 15 jaar geleden ook niets aan mensenrechten gelegen lieten? Een beetje als "zij zijn begonnen!"?
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar men moet zijn kop niet in het zand steken en ook de wantoestanden onder de linkse regimes durven aan de kaak te stellen... Maar als men de sites van klein links bekijkt, zijn die linkse regimes enkel paradijzen (ze zien evenwel niet dat die de kleur hebben van radijzen ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 20 februari 2007 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij ons ligt de armoede grens op bijna 15% dacht ik! Dus 33% in een land, waar elke dag enkele gestoorde individuen zichzelf opblazen, dat een complete make-over heeft moeten ondergaan inzake structuur en waar nog een heuse oorlog woedt, is echt wel realistisch!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het was ook voor de modale Irakees beter dan nu.
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Waarom zou ik mezelf herhalen als u niet wenst te lezen?
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voila, dus, welke verwezenlijkingen?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(zonder imperialistische steunverlening wachten daar voor de zoveelste maal miljoenen mensen de hongerdood. Vanzelfsprekend wordt dat door de pvda ontkend... ![]() ![]() Vrijheid daarentegen heeft men er onbeperkt... ![]() Bron: site van de pvda ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 21 februari 2007 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De titel van de post is: 1 op 3 Irakezen leeft in armoede. Ik begrijp niet wat Noord-Korea daarmee te maken heeft. De armoede in Irak is het gevolg van de invasie door de VS. Die invasie was illegaal, gebeurde op grond van leugens en heeft tussen de 400.000 en 900.000 doden veroorzaakt. Ik begrijp niet wat Noord-Korea daarmee te maken heeft.
Dat je kritiek hebt op Noord-Korea is terecht, het kan interessant zijn en er valt over dat land zeer veel te zeggen. Dat is zo. Maar waarom slaag jij er maar niet in dat te doen waar het huis hoort en in plaats daarvan elk onderwerp te verzieken met zijsprongen over de PVDA, Noord-Korea of Pol Pot, ook al hebben de onderwerpen daar noch van dichtbij noch veraf ook maar iets mee te maken? Beetje een obsessie, heb ik de indruk...
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En als U nu eens een topic opende over de wreedheid en de massamoorden onder/door de communistische regimes, dan zal ik daar ongetwijfeld op reageren en dan mag U zelfs naar Irak verwijzen... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 21 februari 2007 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Yep, maar ze leven niet in hetzelfde land, niet onder dezelfde omstandigheden en hun lijden wordt niet veroozaakt door dezelfde machthebbers. Het verband ontgaat me dus.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ' t Is ne goeie die 't zegt ...
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Elk zinnig mens wist dit toch op voorhand? Het zijn enkel die mensen die munt slaan uit de situatie die ze anders hebben voorgesteld, voorstellen en in de toekomst nog steeds anders zullen voorstellen. Er heeft geen land een inval gedaan , maar een aantal bedrijven en die zijn bezig zich te verrijken. 'k snap de verwondering niet echt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't Is verontwaardiging...
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter