![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik heb dat filmpke gezien en er is niets mis aan.
Dat van dat 70 punten plan vond ik zelfs heel goed gedaan van fdw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Wanneer gaat de RTBF eens een film maken over de nazi-sympathieën van een zeker koningshuis, of een film van de collaboratie van de sossen met de Duitse bezetter. Het meewerken van de bureaucraten aan de Jodendeportatie? Zou niet slecht zijn dacht ik zo!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 19 februari 2007 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In deze film toont men de rechtsstreekse betrokkenheid van de VB bende met de nazi's en het vieren ervan. Voor jou moet dat natuurlijk geilheid veroorzaken. Maar het ontkracht alle beweringen van PDW dat dit verleden tijd is. Het is na deze film volledig ongeloofwaardig. Overigens is het een Waalse film. En interessant om te zien hoe zij aankijken tegen bepaalde zaken (Brussel Vlaams) die hier zo rondspoken in de koppen van bepaalde partijen. Het is daarenboven een komische film en goed gemonteerd: geen halfslachtige koek maar duidelijk geëngageerd Waals en democratisch. Een prachtige denkoefening voor wie de Walen domme kinkels vindt. Gelukkig ondertiteld! Ik moet zeggen dat ik veel van het materiaal nog niet had gezien. Ik wist oprecht niet hoe vals Dewinter, Vanhecke en Annemans echt wel waren. De documentaire beelden spreken boekdelen.... Hoe men de franstalige Brusselaars vierkant beloog, zoals men dat natuurlijk met alle VB stemmers doet spreekt boekdelen over de intellectuele eerlijkheid van het VB en de zetergeilheid van zijn beroepspolitici. Hiervan was ik maar gedeeltelijk op de hoogte. Het is om je krom te lachen. Ik blijf erbij dat dit een must is voor wie niet kan geloven hoe sterk de banden tussen VB en fascisme, tussen de leiders ervan en de rabiaatste jodenhaters en colaborateurs waren. Dillen komt er als een schurk uit. Laatst gewijzigd door ericferemans : 19 februari 2007 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongelooflijk dat ze Feremans nog niet bij Blokkwatch hebben aangeworven. Hij heeft er nochtans het uitgelezen profiel voor.
![]() |
#26 |
|
![]() Wie leest in godsnaam Feremans zijn gebral...zelfs het extreem-linkse masturbatieklubje van Blokwatch weet dat.
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Filmke van een tijdje geleden, want PD zegt dat hij 33% van de Antwerpenaren vertegenwoordigt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 februari 2007 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dank u , schat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Je weet toch dat het origineel altijd beter is dan de (valse)kopie?
http://www.vlaamsbelang.be/images/2007_precampagne.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ergeren?Zeker en vast niet want ieder ruimdenkend en slimme mens kan zien wat voor zeveraar je bent en alles klakkeloos overneemt van uw extreem linkse haatdragende blokwatchvriendjes,ik lach daar gewoonweg mee en door steeds blokwatch foto's en posts en andere erbij te halen maak je je steeds meer en meer ongeloofwaardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Als je bedenkt dat het VB zo ongeveer de enige partij is die het allochtonen-probleem wil aanpakken in plaats van het te negeren, kan je je de vraag stellen of (mogelijke) VB-stemmers zich hieraan zouden storen.
Je kan hier ook tientallen filmpjes zetten over Marokkanen die iemand in elkaar slaan of die banken overvallen, ... Het komt er gewoon op neer dat iemand met een allochtonen-probleem voor het VB gaat stemmen omdat het VB dat probleem wil aanpakken. Als je steeds door je strot krijgt geramd dat allochtonen hier en daar voordelen krijgen uit positieve discriminatie of wat dan ook (Soms terecht, maar meestal geeft men gewoon TE veel) en elke misdaad van allochtonen wordt ofwel doodgezwegen of gebagatelliseerd, dan is het logisch dat men voor het VB stemt, ook al ben je dan tegen bepaalde leiders. Het minste kwaad is dan het kwaad dat jouw probleem oplost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zolang de oprichter van het VB er met uitgestoke arm loopt te pronken staat hij er met uitgestoke arm te pronken, een onheilspellent deuntje verandert er niets aan.
Laatst gewijzigd door GaRnaaLBeeR : 20 februari 2007 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Je zou de huidige regering bijvoorbeeld kunnen aanpakken door te stellen dat hun voorvaderen de vreemdelingen hier hebben ingehaald zonder voldoende na te denken over hoe dit harmonieus diende te gebeuren. Dat zou je kunnen doen. Dan zou ik het hebben over hoe de voorvaderen en de huidige leiders van het VB joden en linksen hebben behandeld en colaborateurs. En dan stond je met je gat bloot. Maar kom: we gaan niet zeveren over het verleden, we zijn toekomstgericht. Het VB verwerpt ALLE middelen om de integratie van de vreemdelingen te verbeteren. Alle voorstellen worden door hen afgebroken, afgeremd en bespot. Zij willen geen allochtonen problemen oplossen: ze wakkeren die voortdurend aan door een sfeer van vijandigheid te scheppen, zij verwerpen alle oplossingen van bepaalde problemen onder de noemer "discriminatie en pamperen". Je stelling is dus leugenachtig, hypocriet daarenboven. 99 procent van de "problemen" zijn hypes, gesticht en aangewakkerd door het VB die maar twee thema's heeft: vreemdelingen zijn slecht en de onveiligheid is heel groot. Maar de vreemdelingenhaat koesteren ze en wakkeren ze aan, en zelf zijn ze de grootst mogelijke gangsterpartij, met veroordeelde racisten, pedofielen, drugdealers en moordenaars als "elite". Kijk maar eens opnieuw naar het filmpjes, schat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben dus een leugenaar en een hypocriet, terwijl ik gewoon mijn visie geef op wat ik denk (dus ik weet niet of het zo is, maar denk dit) wat er onder de (mogelijke) VB-stemmers leeft. Het is goed mogelijk dat het VB alle allochtonen wil terugsturen naar het land van herkomst, maar daar sprak ik me ook niet over uit. Ik stelde gewoon dat iemand die in elkaar geslagen wordt door een Marokkaan sterk geneigd is om alle Marokkanen als misdadigers te zien. Ik stelde gewoon dat er ook een allochtonen-probleem is en dat er ook uitwassen zijn i.v.m. de voordelen die aan allochtonen worden gegeven. (Waarmee ik dus niet elke maatregel en elke allochton viseer) Mijn punt is net jouw post. Het minimaliseren of gewoon compleet negeren van problemen en de aanpak ervan verwaarlozen om toch maar geen pluim te moeten geven aan het VB om deze problemen aan de kaak te stellen (wat voor reden ze daar ook voor hebben bij het VB, al is het volgens mij gewoon macht, wat bij alle partijen het geval is) Mijn punt is dan ook het demoniseren van de (mogelijke)VB-stemmer en zelfs van diegene die een redelijk argument proberen te uiten. (Ik ben dus geen VB-stemmer en wordt hier al voor leugenaar en hypocriet uitgemaakt) Als men zelfs de uitwassen van het "te goed" zijn voor allochtonen niet wil aanpakken, ligt het probleem bij die partijen die er niets aan willen doen, om TE politiek corrrect te zijn. Als je daardoor steeds maar weer problemen negeert, zorg je voor een voedingsbodem voor het VB en help je hen aan stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb niets tegen VB stemmers: zij zijn slachtoffers van een gangsterbende. Het VB heeft als enige "verdienste" in de migratie problematiek dat ze deze wil gebruiken voor eigen belang eerst. Je stelling dat de regering of andere oppositiepartijen niets willen doen aan problemen, al dan niet met allochtonen is puur verzinsel: ze doen hun job, en beter dan in de ons omringende landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De andere partijen doen juist helemaal niets om de criminaliteit drastisch in te dijken. Neen,ze hebben zovele jaren geleden meer dan 200 duizend vreemdelingen hier zomaar binnen gelaten zonder enige inburgering of wat dan ook,lol. Je bent een leugenaar en hypocriet eerste klas man. Ze doen hun job;daar hebt ge gelijk in,allochtonen zoveel mogelijk hun zin geven en hun zakken vullen.Klopt als een bus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Want die stelling is wat die persoon denkt. De verdienste van het VB is dat ze de migratie problematiek naar boven brengt. Elke andere partij zou dit ook kunnen doen, maar dat gebeurt dus niet. Zoek bijvoorbeeld eens de gegevens van de gevangenisbevolking op en vergelijk het aantal allochtonen en autochtonen. Je mag dan gerust nog een paar procenten ten goede van de allochtonen bijtellen o.w.v. racisme in rechtbanken, e.d. Maar het probleem is er en een aanpak met fluwelen hand mag niet de enige aanpak zijn. Als iemand steeds maar voordelen krijgt, ook al gedraagt die zich slecht, dan is die aanpak om zeep. Hard aanpakken van elke crimineel is nodig of het nu een autochtoon of een allochtoon is. |
|
![]() |
![]() |