![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
CD&V, Vlaams Blok en N-VA hebben gezegd wat de bevolking dacht. S.P.A. en VLD willen constant hun fouten verbergen door anderen te beschuldigen, om die reden ben ik wel geschrokken van groen!, Vera Dua heeft tenminste toegegeven dat de paars-groene regering fouten heeft gemaakt en bepaalde zaken over het hoofd heeft gezien. Ik was ook aangenaam verrast dat de heren Polspoel en Desmet iedereen evenredig aan het woord liet, dit had ik niet verwacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ooit eens een optimistisch idee gehad ? Een kleintje maar ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Bijna die GANSE schuldenput is gegraven door regeringen waarin de SP de coalitiepartner was van de CVP. Bijgevolg is het onwaarschijnlijk hypocriet dat de SP.A het VLD-spelletje "steek-het-op-de vorige regering" mee gaat doen als ze zelf mee die vorige regering vormde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben absoluut niet de verzuurde figuur die u denkt dat ik ben, ik lach zeer veel en zeer vaak, enkel als het over de huidige regering gaat begint het met lachen , maar stopt het in tranen, zo triest is deze commedio dell' arte die dagelijks wordt opgevoerd
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() geen idee...
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Dt de verkiezingen er maar snel aankomen, dan hebben we dagelijks op tv weer van die debatten. En dat ze SS maar eens het vuur aan zijn schoenen leggen. Telkens ze hem vragen over de verwezenlijkingen van de Sp.a, dan begint hij over het max. factuur van ziekezorg. Hebben ze dan niets anders verwezenlijkt? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Volgens anderen was Dua heel sterk, en ook volgens jou, je vind immers dat ze 'teveel noten op haar zang heeft". Ydde, hou op met je gekap op Groen! altijd... Er zijn heus nog andere partijen hoor.
Groen! is meer dan alleen milieu, Groen! is migratie met aandacht voor de migrant, economie maar ook sociale zaken, ontwikkelingssamenwerking op een doordachte manier, cultuur voor iedereen. Groen! is leven, voor ons en voor de mensen van morgen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Groen! is meer dan alleen milieu, Groen! is migratie met aandacht voor de migrant, economie maar ook sociale zaken, ontwikkelingssamenwerking op een doordachte manier, cultuur voor iedereen. Groen! is leven, voor ons en voor de mensen van morgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan bleven ze toch wel haken aan de speren die ze naar de andere kleine partijen richtten, zeker ? ![]() Wie een put ... euh ... drempel graaft voor een ander ... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() waar beginnen we?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zeg helemaal niet dat de CD&V de perfecte partij is, integendeel, maar ben er wel van overtuigd dat ze op dit moment het beste alternatief vormt voor de paarse regering. Ik zie persoonlijk weinig reden waarom ik vandaag niet op de CD&V zou stemmen omdat Martens en Tindemans een schuldberg hebben aangelegd, terwijl wij mensen zoals Leterme en Bogaert hebben rondlopen. Ik prefeer nog altijd de no-nonsens boven het populisme en de goednieuwsshow van paars. Blijkbaar hebben jullie daar andere meningen over... |
|||||
![]() |
![]() |