![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik ben geen VB-kiezer, waarom? Is dat een gezagsargument.
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Heb op youtube eens kosovo ingetypt en na wat doorklikwerk kreeg ik dan dit te zien...
http://youtube.com/watch?v=nu5uRmzY0iQ Lang leve de verdraagzame Kosovaren...
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 23 februari 2007 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Brussel mag van mijn part beschikken, de Rand niet. PS : als de Vlamingen in die gemeente akkoord zijn mag het van mijn part wel maar tja.... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Wel noem ze wat je wil, het is duidelijk dat een groot (zij het betwistbaar) percentage van de Franstalige Brusselaars uit verfranste Vlamingen bestaat. Het is in elk geval niet zo dat er duizenden Vlamingen uit Brussel gegooid zijn om plaats te maken voor duizenden Franstaligen uit Wallonië of zo.
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben zelf vaak een van de eerste om naar de Germaanse invallen te verwijzen... maar ik vind wel dat je dat soort immigratie gevolgd door overheveling nu niet meer kan tolereren. PS :Ben jij eigenlijk voor Vlaamse onafhankelijkheid, ik dacht van wel, maar ik dacht ook dat jij een vrouw was dus.... (en jij bent toch een man juist? ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben voor decentralisatie. In die zin zou "ja" stemmen op de vraag of ik het leuk zou vinden dat Vlaanderen onafhankelijk zou zijn.
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() En vindt u dat nadien die grenzen ook zo "vaag" kunnen zijn, kortom : dat waar u woont tien jaar later zich ook eventueel zou kunnen afscheuren van Vlaanderen?
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem. Je kunt wel niet overdrijven natuurlijk. De meest natuurlijke zin om een "staat" tot stand te brengen is dan een contract afsluiten, bijvoorbeeld voor 25 jaar, behalve als de meerderheid plots 67% wordt (een vergroting van de kleinst mogelijke meerderheid, 2/3). Een losse statenbond.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is dat in zekere zin panarchisch. De Puydt zou trots op me zijn.
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nationaliteiten, identiteitskaarten, ik ben daar tegen.
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Kosovo kan niet Servisch zijn omdat de onwetende NAVO en nadien de EU zich in het conflict gestort hebben. Ethnische, nationalistische en religieuze twisten, hebben er tot sociale en politieke instabiliteit geleid om vervolgens in conflict uit te monden. Serviërs werden, en worden nog steeds, systematisch weggepest uit Kosovo door moslim Albanezen. In Bosnië ziet men gelijkaardige taferelen, in een kunstmatig land met een broze vrede. Milosevic had gelijk wanneer hij het spelletje beu was en met de vuist op tafel sloeg. Haat had de rationaliteit verdrongen bij de Serviërs. Dit trotse volk, zag haar land steeds verder uiteenvallen en ging dit nu met het recht van de sterkste opeisen. Maar de NAVO en EU kozen zoals gewoonlijk het zielige slachtoffertje. Zonder van de achtergrond bij dit conflict iets af te weten. Moge het een voorbeeld zijn voor onze contreien. Moslim staten in Europa, sterk dankzij de EU. Schendingen van internationaal recht door de NAVO. Interne zaak. Waarom hebben wij Servië niet laten begaan? Uit schrik voor een derde wereldoorlog? Onder druk van de linkse massa?
Laatst gewijzigd door Dycore : 23 februari 2007 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Zij argumenteren ook dat zij naar Bosnië en Kroatië getrokken zijn omdat ze vreesden voor de Servische minderheid daar. Niemand kraait er blijkbaar naar dat het in Kroatië ook effectief is gebeurd uiteindelijk: de uitdrijving van misschien wel 400.000 Serviërs.
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() De moslims staan opnieuw aan de poorten van Wenen. Ditmaal zonder wapens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zitten al tot in Malmö! Bye Bye Sweden See also: Bye Bye Germany, 10 November 2006 Bye Bye Holland, 10 November 2006 Bye Bye Britain, 13 November 2006
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 februari 2007 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |