![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beste Brandaan,
Ik geef het toe, het lukt me niet altijd te nuanceren. Ik ben ook maar een domme Ierse rebel. Die toevalligerwijze een Franse voorouder had. Ik ben een pragmaticus: wat kost het! De PvdA kost erg veel; D'66 dito met een sterretje. Nauwelijks begonnen of de ongearticuleerde kreten schieten door de lucht! Het zou me een plezier doen het hier "genuancerde" denken aan te tonen In alle vriendelijkheid heeft PvdA alleen maar rampspoeden op haar bestel staan. Maatschappelijjk hebben ze alles afgebroken wat er maar af te breken viel. Als er op de stoffelijke bewijzen van hun cultuur wordt gewezen, komt U met dit verweer. Als U mij kunt duiden op de positieve impact van het PvdA, hou ik mij gaarne aanbevolen