![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() U bent even zeker van uw zaak als de communisten in het oostblok in het begin van de jaren '80.
Laatst gewijzigd door Hans1 : 2 maart 2007 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat goed vooruit met de Belgische eenheid! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
België 2007 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het niet omgekeerd?
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk eens aan. 'Het buitengooien van koningspaar' was dus geen constructief voorstel... en toch schaarde er zich een meederheid achter. Ik vraag me af wat er nog in al die gemeenten gestemd gaat geraken waar het VB de grootste partij was maar toch uitgesloten werd. Of in Hoboken waar er enkel een minderheidsbestuur op poten geraakte...
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al goed dat jij niks tegen communisten hebt.... als het is om het unitaire doel te bereiken, hé Hans? ![]()
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind eigenlijk gewoon dat een foto van een executieve machtsvertegenwoordiger niet thuis hoort in een wetgevend assemblée.
Dat heeft met de koning weinig te maken, ook een foto van een president in een raadzaal vind ik not done.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel veelzeggend dat ze daar NU PAS achterkomen, hé?
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of kan ik beter zeggen: NET NU?
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed gedaan van het VB. symbooldossier... dat wel... maar het werd tenminste gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hans Van De Cauter (Hans1) Op dat vlak ben ik bereid samen te werken met communisten en extreem-rechts. Eendracht maakt Laatst gewijzigd door daiwa : 3 maart 2007 om 02:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Pira voor een unitair België zoals de bubbelsmurfen? Dat denk ik niet. Is Pira voorstander van een monarchie met grote macht zoals de opperbubbel al meermaals stelde (alhoewel het niet in hun partijprogramma staat)? Dat betwijfel ik in grote mate.
Naar wat ze zegt, wil ze die portretten blijkbaar in haar kabinet om een aantal mensen niet al teveel te schofferen. Schijnbaar niet zozeer omwille van haar eigen overtuigingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Prachtige foto's. Nietwaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of denkt ze dat het kabinet van de burgemeester, waar ze de foto's nu demonstratief heeft opgehangen, haar persoonlijk 'bureau' is ? ... ik denk dat het een kantoor is dat de burger ter beschikking stelt van de burgemeester. waar zitten nu al die principiële zelfverklaarde 'democraten' ? waar is Raf nu eigenlijk ? Laatst gewijzigd door Anna List : 3 maart 2007 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die foto's weghalen doet idd wel denken aan het van de sokkel gooien van zo'n communistitsche dictator hé ![]() ze zullen binnenkort toch niet met gevelde standbeelden van de verschillende Coburgs door de straten trekken zeker ![]() |
|
![]() |
![]() |