![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw manier van het verhaal te relativeren of zelfs belachelijk maken is doorzichtig. Je wilt gewoon zoals altijd de moslims knuffelen, inclusief hun stinkende fundi's. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb geenenkel probleem met moslims "knuffelen". Maar die fundi's? Die moeten gewoon aangepakt worden. Net zoals de CCC aangepakt is geworden. Ik heb ook niks tegen extreem links.
Zoals jullie welliicht wel weten ben ik geen al te groot fan van een verbod op hoofddoeken. Maar het is geen toeval dat dat nu pas wordt voorgesteld. En geen 10 jaar geleden. Hoewel er toen ook al meisjes met hoofddoeken op de scholen zaten. Blijkbaar is er de laatste jaren toch iets veranderd. En dat is duidelijk niet alleen in onze perceptie.
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zonder links/rechts ook geen extreem links/rechts Zonder wapenbezit ook geen gewapende overvallen Zonder jongeren ook geen jongerencriminaliteit Zonder treinen geen treinvertragingen of stakingen ...
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is een jongere of een trein een religie of ideologie? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Jongeren zijn net als moslims en christenen MENSEN.
Onder Tito was het trouwens verboden in Slovenië om naar de kerk te gaan. Toch staat iedereen daar nu tot buiten de kerk omdat er te weinig plaats is. Een verbod is de beste manier om een religie in stand te houden/te versterken.
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan vraag ik me toch af waarom kerkelijke huwelijken stiekem in een stal diende te gebeuren.
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
eerst noem je ze "slapende cellen" Citaat:
Citaat:
Het verhaal moet dus idd sterk gerelativeerd worden. btw: 1) moslims stinken niet, zeker niet de fundamentalisten: volgens de koran wassen die zich 5 x /dag, méér dan jij dus... 2) ik knuffel liever vrouwen... je paniekzaaierij is gewoon belachelijk en ingegeven door..., ja, door w�*t eigenlijk? Zeg het zelf eens! Je dreigt met massaslachtingen, noch min, noch meer.. Op dat gebied heeft het westen zich meer te verwijten dan de moslims: -WO1 -WO2 -Dir Yassein -De Algerijnse oorlog, (tik eens ratonnades en Paris in in Google bvb) -De Viëtnamese oorlog,(My Lai vergeten? Bombardementen op Hanoi vergeten? Bombardementen op Cambodja vergeten?) -De 300.000 of 600.000 doden tengevolge van de blokkade van Irak -Recente "aanwinst" Polen (als dader, niet als slachtoffer, en binnen enkele maanden volwaardig EU lid...) Zou het je "westers" geweten zijn dat ongemakkelijk aanvoelt? Schrik dat d 3° wereld ook eens terugslaat? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn ook maar 2 manieren om van alle moslimextrimisten af te geraken: alle moslims vermoorden of het land uitzetten. Je kan natuurlijk ook criminaliteit en extremisme zelf aanpakken. 100% ervanaf ben je nooit, net zoals je nooit 100% van te late treinen afbent zolang er nog treinen rijden. Maar in het geval van moslims en jongeren verkies ik die oplossing om ze toch maar te houden en in te grijpen wanneer er crimineel gedrag is of voorbereid wordt (=ook crimineel gedrag).
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
als het enkel dat is, geen probleem: dat gebeurt mij ook ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Filo, ik kan het niet helpen maar soms doe je me denken aan de "stupidest person in the world" Mohammed Saeed al-Sahaf "They are not in Baghdad. They are not in control of any airport. I tell you this. It is all a lie. They lie. It is a hollywood movie. You do not believe them."
![]()
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zegt er zelf bij dat "het niet kan helpen" ik dacht al zoiets.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Dat zijn schuldgevoel tegenover de derde wereld zo groot is dat hij het fijn vindt dat ze eindelijk eens kunnen terugslaan. Waarschijnlijk zat deze man in zijn zetel te juichen toen die vliegtuigen het WTC binnenvlogen.
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |