![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vrees voor al dat glas... bij een tegenbetoging of een bommelding. Hoeveel volk kan daar binnen ? Kan daar een grote zitplaatssysteem binnen ? Meer dan 2.500 mensen ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat zullen ze graag horen bij BUB, UNIE, ...... Ik moet zeggen dat ik Spirit de laatste tijd toch ook niet zo vaak op de televisie zie ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Spirit gevaarlijker is dan de islam: - het gemiddelde inkomen van Spirit stemmers ligt volgens peilingen al hoger dan dat van islamieten. Blijkbaar zijn ze dus beter doorvoed en is verplettering der andere Vlamen door één of meer Spirit terroristen niet uit te sluiten. - Spirit telt meer Nederlandstaligen en geeft veel meer geld uit aan propaganda en indoctrinatie der VLamen dan de hele Islam wereldwijd aan Nederlandse propaganda ooit heeft gelanceerd in eeuwen - Spirit is op slinkse wijze geïnfiltreerd in het parlement en verovert er zien der ogen de populariteit der VLamen, terwijl de Islam het moet doen met onververwarmde moskeeën en voor de rest alleen maar katholieke "Mo's" in het parlement krijgt. Afgezwakte moslims dus ![]() - Op televisie zijn meer groene brillen te zien dan hoofddoekjes. Vooral in Villa Politica. Hieruit blijkt nog duidelijker de grote dreiging van Spirit. Alhoewel boze tongen slechts beweren dat er een groene wc bril staat bij Feremans thuis, en dit niet waar is, zijn er toch al vele gevallen gekend van deze dweperige en slaafse verering van de agitator van SPirit, Geert Lambert. Binnenkort zullen groene brillen van de scholen moeten geweerd worden voor het gedaan is met de democratie! Daar kan de Islam nog niet eens aan tippen! Ik heb het al duizend keer gezegd, en niemand wil luisteren: Niet de Islam maar Spirit is een gevaar voor de maatschappij. De mensen willen dat niet zien! Zelf de politiek incorrecten niet! - Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 maart 2007 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een beroepsprocedure is een recht hé Feremans, geen plicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uit welke cijfers leid je dat af? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Als het VB zich express liet veroordelen, dan mogen ze dat ! Ze dienen niet in beroep te gaan! Ze kunnen dan de mensen blijven wijsmaken dat de "Belgieke staat" hun onrechtvaardig veroordeeld heeft, ze kunnen dan vermijden om door de internationale gemeenschap evenzeer veroordeeld te worden! Nu maken ze de mensen wijs dat ze slachtoffers zijn, en dat ze "gediscrimineerd" worden. In feite hebben ze zichzelf laten veroordelen zonder hun rechten uit te putten. In mijn ogen is dat een vorm van schuldbekentenis, niet van onschuld! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat die populariteit betreft heb ik niet de indruk dat deze van Lambert en Van Weert erg groot is bij de 'Vlamen'. Enne.... op welke plaats in de popularititeitspolls stond stemmenkannon Anciaux voor hij zich door Stevaert liet inkopen in de SP.a en nu?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 maart 2007 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Zijn dat nu manieren? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar nee, de Belzieke ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar Baarle toch! Jij die altijd aan een half woord genoeg hebt moet toch gemerkt hebben dat Feremans al antwoord gaf op je vraag?
Dat Spirit zienderogen aan populariteit wint bij de Vlamen was OOK om mee te lachen! ![]()
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uit welke cijfers blijkt dat "Spirit zienderogen de populariteit van de Vlamen verovert" ?
Laatst gewijzigd door baarle : 6 maart 2007 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Het is zoals aan een kleurenblinden het spectrum uitleggen: hopeloos! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik krijg de indruk dat jij vooral een gevaar voor uzelf geworden bent, vergeet niet dat vrijwillige internering een mogelijke oplossing kan zijn.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Ik zal je uit je lijden verlossen, knuffel.
Sprit is even gevaarlijk als de islam - Omdat ze evenveel aanhangers tellen in ons land - Omdat ze niets verkeerd uit steken in ons land - Omdat ze niets doen in ons land - Omdat iedereen die bij zijn verstand is spot met hun onooglijkheid, niet met hun grote gevaarlijkheid. - Omdat ze het intern zo oneens zijn dat ze er niet in slagen om naar buiten te komen met een duidelijke visie - Omdat wat ze verdedigen, links-liberalisme en sjiïetisch-soenisme niet echt duidelijk is en eigenlijk tegenstrijdig. - Omdat hun leiders brave joebens zijn die preken in de woestijn tegen de kamelen - Omdat ze brave leden hebben die zich laten doen door de rest - Omdat ze niets te zeggen hebben, geen macht hebben en bijna geen geld. - Omdat groene brillekes even gevaarlijk zijn en storend dan sjallekes - Omdat vier procent maar vier procent is, en hun aangroei negatief. Je zou dus moeten stellen dat ze beiden ongevaarlijk zijn, maar ik wil hier geen ruzie maken met de islamofoben: met zieke mensen moet je niet gaan discuteren over hun wanen. Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 maart 2007 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zijt ge dan aanwezig geweest op het congres? Aangezien de media niets gerapporteerd hebben hoe weet ge dat allemaal. Ik wacht de verslagen van het congres nog af. Er waren zes werkgroepen dievergaderd hebben. Weet gij dan wel wat daar allemaal gezegd is? Uw haat is zo groot dat ge van alles verzint. Maar het VB zal wel een zeer goed resultaat hebben. Ik schat zo tussen 22 en 24% tot spijt van wie het benijdt! De linksen zijn van hun eerste leugen nog niet verschoten. Laatst gewijzigd door Patrik : 6 maart 2007 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||
|
![]() Geestig, heel geestig
![]() Citaat:
Voor de rest was al een aantal punten gelekt naar de pers vooraf. Citaat:
Citaat:
Citaat:
De polls geven het VB ongeveer 18 procent. Daar zijn ze trouwens zelf mee tevreden, naar zij beweren. De hoeveelheid stemmen slinkt trouwens gestadig. Zij zijn er al een tweehonderdduizend kwijt. Waarschijnlijk zullen het er nu nog wat meer zijn. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |