![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie heeft dat geschreven
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Arabica Princess
Citaat:
Een moslim kan niet van geloof veranderen, daarop staan zeer zware straffen, tot de doodstraf toe. Dus hij/zij is NIET vrij in kiezen van geloven! Heb jij persoonlijk je geloof gekozen? Waarop heb je je gebaseerd? Heb je andere godsdiensten bestudeerd en daarna in alle vrijheid gekozen? Allez kom, Arabica Princess, in your dreams en ge weet da maar al te goed, als ge tenminste eerlijk zijt tegenover uzelf... Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Gouverneur
|
Islam is de enigste godsdienst waar men flexibel kan handelen.
Immers er is geen macht tussen gelovige en God. Je bent geen moslim meer als je de 5pilaren verwaarloost. Wie/wat houdt u tegen om de rug te keren naar de 5pilaren? Niemand beste dutch gewoonweg niemand. Islam zegt "doet maar beste mensen, betaling zal komen na de dood", vind ik enorm prachtig! Hier op de wereldlijke tegenover niemand verantwoording afleggen wat betreft geloof. En gij komt mij hier vertellen dat een moslim die geen moslim wilt zijn enorme hinder zal ondervinden? Uiteraard zoek je problemen als je in Iran of Saoedi Arabië begint te brullen dat je de islam vaarwel zegt. Bidt niet, vast niet, verricht geen hadj, geef geen zakaat, geloof niet in de getuigenis, en je bent geen moslim. Kan het nog simpeler? |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#25 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Mustapha en Arabica Princess, jullie hebben beiden nog heel wat te lezen in de koran.
Begin met onderstaande verzen, en zie voor jezelf of een moslim zonder problemen en in alle vrijheid een ex-moslim kan worden... Citaat:
Nog afgezien van de aardse en hellestraffen na de dood, zijn er ook de sociale uitsluiting en het paria-statuut dat een ex-moslim kent in een moslimmaatschappij... Hoe zouden jullie zélf reageren indien een lid van je familie (broer of zus bvb.) besluit de islam in alle vrijheid de rug toe te keren? Graag antwoord. Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Minister-President
|
Vandemorgen nog een geuniformeerde non zien rondlopen op de school. Een school met een kapel op het terrein daarenboven. Terwijl er overal kruisbeelden hangen
Ik ga straks naar de flikken stappen om non, kapel en kruisbeeld te laten vernietigen. |
|
|
|
|
|
#27 | |||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
En geloof me vrij als ik in een oorlogsgebied zit en de vijand doet wat vijandelijk tegen mij. Ja ik zal hen grijpen en eveneens doden! Wat zeggen de Amerikaanse generaals tegen de soldaten? "Beste soldiers, en indien de enemy in vijandschap vervalt, grijp hen en doodt hen vooraleer ze u doden en denk erom in gelijk welk gebied je zit, vertrouw noch vriend noch helper uit hun midden" Citaat:
Citaat:
Wat hier verkeerd aan is mag joost weten. Citaat:
Wie aanvaard of verwerpt berouw? JAAAAAAA dutch Allah! Wat heeft een gelovige moslim die in ongeloof vervalt dan op aarde te vrezen? JAAAAAAAAAAAA dutch , gene zak! Citaat:
M'n broers en zussen z'n mij heilig. Ik blijf hen als broers en zussen zien in gelijk welk situatie. Zelfs indien ze moorden plegen |
|||||
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
Minister-President
|
Die twee uitsraken zijn niet met elkaar te verzoenen :
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Om het met Arabica Princess te zeggen: Beter verwoorden, kan ik niet!!! ![]() |
|||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Minister-President
|
Ik wil dit toch effe kwijt:
Ik ken een Westerse vrouw die in Nigeria woont, niet uitgesproken gelovig, en zeker geen moslimvrouw, en die er bovendien regelmatig uit hoofde van haar beroep rondtrekt, dus ook naar het conservatieve Noorden. Ze is blond, ongetrouwd en heeft een kind. Voor zover ik weet heeft ze nog nooit problemen gehad. Er wonen trouwens superveel Westerlingen in Nigeria, het is een van de meest geindustrialiseerde landen in Oost africa, en qua ontwikkelingsgraad een voortrekker in de regio. Natuurlijk is de shaira in het Noorden niet goed, maar dat betekent niet dat daar superintolerant gedaan wordt tegenover andersgelovigen. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
knip
|
|
|
|
|
|
#32 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Ach kom Darwin, tenzij ge ontwrichte familiebanden hebt zal de gemiddelde vlaming niet zo snel de familiebanden doorbreken van een broer of zus die zo'n zware fout begaat als een moord plegen. Ik ken toevallig twee Vlaamse families waar iemand een moord gepleegd hebben, en die families bezoeken hun broers, kinderen, zusters,... ook in de gevangenis hoor. En eerlijk gezegd, ik zou het ook doen. Al is zo'n misdaad verschrikkelijk en vind ik dat ze er gepast voor gestraft mogen worden, ik zie mijn familie te graag om de banden door te breken, vooral op een moment waarop die persoon het extra moeilijk heeft vind ik het mijn morele plicht om dat familielid te steunen, no matter wat hij misdaan heeft. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gouverneur
|
maar indien zij zich afwenden [size=7]zal Allah hen met een pijnlijke straf in deze wereld [/size]en in het Hiernamaals straffen en zij zullen op aarde vriend noch helper hebben.
Ga je Allah voor de rechter dagen? Hmm ik zie psychopaten het nog proberen ook nog! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Europees Commissaris
|
Je hebt het verkeerde deel van de tekst groen gekleurd, je had het gedeelte 'en zij zullen op aarde vriend noch helper hebben' groen moeten markeren. Of heb je ook hier reeds een handige uitleg voor klaar waarom we dit anders zouden moeten interpreteren dan wat het lijkt te zijn?!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gouverneur
|
"En zij zullen op aarde vriend noch helper hebben"
Gezien de koran een openbaring is van God. Moet je het lezen vanuit Gods kant. Dus God zegt "En zij zullen op aarde vriend noch helper hebben". Dat is een Goddelijke oordeel. Geen menselijke. In mensentaal, God zal ervoor zorgen dat zij op aarde noch vriend noch helper zal hebben. Moeilijk hé. |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe zal god ervoor zorgen dat zij op aarde noch vriend noch helper zal hebben ? Heeft hij menselijke handlangers ? |
|
|
|
|
|
|
#37 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Zo was het Ajatollah Khomeini die ervoor zorgde dat veel mensen Salman Rushdie niet zouden "helpen". Zo werkt dus de Koran en de Islam. Er staan allerlei verwerpelijke aansporingen in, die altijd voor groepen en individuen een aanleiding zijn om zich "Goddelijk gedekt" te voelen voor hun daden. Door het veelvuldig prosterneren van de islamieten worden deze denkbeelden ook nog eens voortdurend via onbewuste weg versterkt. Islam is echt iets door en door duivels, "sirenenzang" is er niets bij, en Salman Rushdie sprak terecht van de "Duivelsverzen". |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Gouverneur
|
God is volmaakt, God heeft de mens niet nodig.
De mens heeft God nodig. Sji'ieten is nog een andere zaak. Zij hebben de systeem van de ayatollahs. De meerderheid vereren die personen gewoon. Als een ayatollah knipt met zijn vingers, bewegen de sji'ieten. In de strafwet bestaat de wettelijke zelfverdediging, als je je rechtstreeks bedreigt voelt mag je even hard en met gelijke wapens terugslaan. Vermoord je toevallig de aanvaller onder de wettelijke zelfverdediging. Dan ben je ook gedekt door de rechtvaardigingsgrond. Zo ook met de islam, als er een zin in de koran staat waarin staat dat je de andere mag doden als die wat vijandelijk doet, ben je ook gedekt door een rechtvaardigingsgrond Ik zie geen verschil! |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het verschil zit hem in "WANNEER mag je van zelfverdediging spreken".
In ons wettelijk stelsel kan er enkel sprake zijn van zelfverdediging als je LEVEN bedreigd wordt. Waar ligt de grens bij een moslim? Als hij op zijn tenen getrapt is?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hier hoor je een moslim zelf aan het woord. Wel Mustaphakontenlikkers, wat is jullie wederwoord? |
|
|
|
|