![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U hebt geen spreekverbod, u wordt enkel verzocht geen persoonlijke aanvallen te doen naar medeforummers. Zeg dus niet : "U bent een idioot." Zeg liever: "Uw bewering lijkt me idioot om reden x-y-z." Zo blijft de integriteit van de poster gevrijwaard. Zo kan u nooit strafpunten of een ban oplopen. Citaat:
Ik heb een brede rug, voel me niet snel aangevallen, en zal er u niet voor bannen of melden. In ruil beperkt u zich in de politieke discussies tot het aanvallen van ideeën, uitspraken e.d. zonder de persoon die ze post te etiketteren. Ok? Citaat:
Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 10 maart 2007 om 23:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
dit heb ik reeds aangetoond in een andere thread, beste peter johan en het enige dat u daar tegen in kon brengen was mij gratuit te gaan beschuldigen van antisemitisme. U CENSUREERT VEEL MEER dan zuiver wettelijk verplicht is, en dat is nu eenmaal een feit voor eenieder die op de hoogte van de wetgeving terzake. U had zelfs geen idee van het verschil tussen wat effectieve WETGEVING is en wat louter aan NIET BINDENDE richtlijn is. U LIEGT beste peter johan en dat is geenzins de eerste keer. Als u onderuit gaat , sluit u de desbetreffende post. Uw goed recht natuurlijk als mod, maar dat geeft u geenzins gelijk in de discussie. Citaat:
Citaat:
het is eigenlijk heel simpel ( en dit zeg ik niet voor peter johan die het goed genoeg beseft) een forum dat zich naar de belgische wetgeving te schikken heeft, moet de BELGISCHE WET respecteren en NIET meer dan dat. Tot daar dus de censuur en ook NIET meer dan dat. Als er nog bijkomende censuur plaats vindt, is dat weliswaar het goed recht van de betrokken moderatoren op hun forum, maar als ze zich dan LEUGENACHTIG EN LAF wegsteken achter NIET BESTAANDE wetgeving terzake om deze extra niet wettelijke censuur te verrechtvaardigen en dan maar gratuit persoonlijke aanvallen beginnen , is dat een manifeste LEUGEN !! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() REVOLUTIE!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() dit was wat men eerst verklaarde :
Citaat:
ik heb trouwens nog steeds een email van één van de mods die druk en vraag tot extra BUITEN-WETTELIJKE censuur sindsdien aanklaagt. Politics.be censureert VEEL MEER dan wettelijk noodzakelijk en dat is gewoon een FEIT. dat ze er dan ook voor uitkomen dat dit gebeurt is wegens druk uit een bepaalde hoek ( als Peter johan dit leugenachtig ontkent, heb ik geen probleem het desbetreffende persoonlijke bericht van de betrokken mod hier of elders te plaatsen). op hun forum doen ze gerust hun zin, maar zich laf wegsteken achter niet -bestaande WETGEVING om dergelijke bijkomend censuur te verrechtvaardigen ,is ronduit leugenachtig. En nu is het wachten op de persoonlijke aanvalletjes vanwege de mod (zoals vorige keer)of het slotje op deze thread. Een mod "wint" ![]() ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 11 maart 2007 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf het supper onrechtvaardig vinden als er mensen mij hier op het forum voor rot mogen schelden,en ik moet dit dan gewoon zo laten???? Sluit de draad maar hoor .....
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 11 maart 2007 om 08:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U hoeft helemaal niets 'zo te laten' Wanneer iemand u uitscheldt, dan kan u dat melden via het driehoekje. Het nodige wordt dan gedaan. Citaat:
Peter Johan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() @bruut geweld
Uiteraard is dit een gecensureerd forum. Vooreerst is er wettelijke censuuur waar we ons (met of tegen onze zin) dienen aan te houden. Op eigen inititatief knippen we ook gescheld meestal enkel wanneer daar om verzocht wordt: het draagt niks bij tot de discussie, het schaadt de goeie sfeer, en strikt genomen is het geen censuur van ideeën, doch enkel van irrelevant gebral. Voor het overige is het de bedoeling om zo weinig mogelijk te censureren, en al zeker niet op vraag of onder dreiging van forumgangers die het als middel zien om hun ongelijk te camoufleren. Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet eerlijk toe geven dat ik dit driehoekje al meerdere malen gebruikt heb zonder gevolg,is dat omdat ik(MAAR) het duveltje382 ben ....*kug*
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 11 maart 2007 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch dank aan de moderatie !!!!
![]() |
#32 |
|
![]() Het hangt er ook vanaf wie je aanklikt, er zijn mensen die een vrijgeleide van de mods krijgen...
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Graag uw reactie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() De gebruikers schelden graag zeker... Anders zou er wel meer aangifte zijn zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad zo, en dat betreuren we. Persoonlijk grijp ik enkel drastisch in wanneer er klacht komt vanwege de geviseerde. Minstens een knip en een waarschuwing, bij herhaling strafpunten, bij veelvuldige herhaling tijdelijke ban, en bij onverbeterlijke recidivisten een levenslange ban. Waarom knip ik niet consequent elk onvertogen woord: -Het zou een full-time job worden. -Sommigen (zoals ikzelf) vinden het grappig om gescheld aan hun adres te laten staan. Ze beschouwen het als een uiting van frustratie en onvermogen om nog inhoudelijk te reageren. M.a.w. een soort negatieve bekentenis van eigen ongelijk: argumentatief aan het einde van 't Latijn gekomen, een potje schelden om de aandacht van het debat naar de persoon te proberen verleggen (cfr. http://forum.politics.be/showthread.php?t=82797) Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je dan toch insinueert moet je ook namen noemen vind ik.
![]() |