Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2007, 17:08   #21
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Met mijn vader ga ik soms in discussie, die vindt geweld altijd af te keuren, ik niet, bijv. in Irak, men mag daar terugschieten op Amerikanen in mijn ogen.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 17:08   #22
@BuRnS
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Ik ben 19 marlboro, mag zelfs mijn eigen slaapuur kiezen
19 ??? ge zie verdoeme nog groen achter u oren
@BuRnS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 17:11   #23
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Lao Tzu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Het maakt mij maar weinig uit om eerlijk te zijn.
Linkse ratten zullen zelfs mss nog vlugger zo'n zaken gaan doen dan allochtonen.

Toen ik bij de verkiezingen was gaan plakken in gent heb ik geen last gehad van allochtonen behalve van eentje die iets riep en eentje die mee z'n wagen langs reed en z'n middelvinger toonde.

De andere groep waarbij tanguy was was aan het plakken waar een cafe was en achter hun rug kwamen er opeens wat mensen uit een cafe en vielen hen opeens aan(het waren linksen).
Tegenwoordig klopt dat wel.
Oud 9 maart 2007, 17:11   #24
StevenNr1

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart Bekijk bericht
Ah Steven je kan er ook niet aan doen dat je wat goed gelovig bent. Volg maar lekker gedwee de linkse pers en hun kornuiten en denk vooral zelf niet na.
Ik denk genoeg na hoor. Daarom dat ik van het VB waarschijnlijk niets moet hebben, maar van de andere partijen evengoed niet veel.
Oud 9 maart 2007, 17:12   #25
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Ja zo gaat dat tegenwoordig, mensen van het blok moeten boeten. Banden worden lekgestoken, ramen worden ingeklopt en dergelijke dingen meer. En, een groot deel van de bevolking vind dat goed en werkt er aktief aan mee.

Doet me denken aan de jaren dertig in Duitsland, toen mocht dat met de Joden, nu mag dat met het blok.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 17:14   #26
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ja zo gaat dat tegenwoordig, mensen van het blok moeten boeten. Banden worden lekgestoken, ramen worden ingeklopt en dergelijke dingen meer. En, een groot deel van de bevolking vind dat goed en werkt er aktief aan mee.

.
Vorige verkiezing is ook oa een auto van een CD&V'er vernield geweest, je moet niet doen alsof het VB alleen is.

Citaat:
Doet me denken aan de jaren dertig in Duitsland, toen mocht dat met de Joden, nu mag dat met het blok
Wie zegt dat dat mag?
Oud 9 maart 2007, 17:15   #27
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Met mijn vader ga ik soms in discussie, die vindt geweld altijd af te keuren, ik niet, bijv. in Irak, men mag daar terugschieten op Amerikanen in mijn ogen.
Ook hier zit je weer fout.
In amerika voorzover ik op de hoogte nog ben ben je verplicht om in het leger te gaan en er zijn er ook die vrijwillig zijn gegaan.Als je daar in het leger zit dan weet je dat de kans zeer groot is dat je gestuurd zal worden om daar anderen te bestrijden en je hebt geen andere keuze ook al ben je het er niet mee eens tenzij je de intressante wil uithangen natuurlijk.
Deze mensen worden gestuurd door bush.Velen onder hen willen zelf helemaal geen oorlog maar het is zij of de andere.Deze meeste amerikanen hebben zelf een gezin/kinderen en jij vind dus omdat bush de klojo zo'n dingen laat doen en die mensen daar naartoe stuurd dat anderen het recht hebben en je het dus oke vind dat men die amerikanen zonder meer omver mag knallen?
Ik geloof echt m'n oren niet.

Je kan er natuurlijk niet omheen dat je in een zeer vervelende situatie zit en je orders moet opvolgen maar daar gaat het hem mij niet om.Het gaat hem om uw uitspraak dat jij dan zonder nadenken zoveel is duidelijk geweld met geweld mag bestrijden en andere mensen hun leven,kinderen,vrouw en familie mag ontnemen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 17:16   #28
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk genoeg na hoor. Daarom dat ik van het VB waarschijnlijk niets moet hebben, maar van de andere partijen evengoed niet veel.
Ook hier lieg je;aangezien je dag in dag uit op de ene partij zit te kakken en over de andere niet of nauwelijks.Dat valt op,tis maar dat je het zou weten.
Oud 9 maart 2007, 17:17   #29
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lao Tzu Bekijk bericht
Deze nacht zijn omstreeks 3 uur alle ramen van het Vlaams Belang secretariaat in Hoboken ingegooid. Er zijn twee getuigen die alles gezien hebben.

De verdraagzaamheid tiert weer welig!

Bron? De verantwoordelijke van de Vlaams Belang secretariaten.
Zijn de linksen weer hun verzuurdheid en frustraties aan het uiten door haatpraktijken als dit?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 17:18   #30
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Vorige verkiezing is ook oa een auto van een CD&V'er vernield geweest, je moet niet doen alsof het VB alleen is.

Wie zegt dat dat mag?
Ocharme;er gebeurt eens 1 dingetje bij de cd&v en het land staat in rep en roer.Uiteraard niet goed te keuren,men moet van een mens z'n gerief blijven.
Maar jij beseft totaal niet wat het vb allemaal moet meemaken en ook de mensen die gewoon op de lijst hebben gestaan die als ze bv op de suprmarkt terug komen en daar een ruit zien uitgeslagen liggen en/of een deur volledig bekrast en noem maar op.Leuk om te weten dat jij die hard werkt voor zo'n dommekloten vor de balle mag gaan werken.
Oud 9 maart 2007, 17:22   #31
StevenNr1

Standaard

Citaat:
Ook hier zit je weer fout.
In amerika voorzover ik op de hoogte nog ben ben je verplicht om in het leger te gaan en er zijn er ook die vrijwillig zijn gegaan.Als je daar in het leger zit dan weet je dat de kans zeer groot is dat je gestuurd zal worden om daar anderen te bestrijden en je hebt geen andere keuze ook al ben je het er niet mee eens tenzij je de intressante wil uithangen natuurlijk.
Deze mensen worden gestuurd door bush.Velen onder hen willen zelf helemaal geen oorlog maar het is zij of de andere.Deze meeste amerikanen hebben zelf een gezin/kinderen en jij vind dus omdat bush de klojo zo'n dingen laat doen en die mensen daar naartoe stuurd dat anderen het recht hebben en je het dus oke vind dat men die amerikanen zonder meer omver mag knallen?
Ik geloof echt m'n oren niet.

Je kan er natuurlijk niet omheen dat je in een zeer vervelende situatie zit en je orders moet opvolgen maar daar gaat het hem mij niet om.Het gaat hem om uw uitspraak dat jij dan zonder nadenken zoveel is duidelijk geweld met geweld mag bestrijden en andere mensen hun leven,kinderen,vrouw en familie mag ontnemen.
Spijtig voor die Amerikaanse soldaten en hun familie maar als uw land verkracht wordt (zoals in Irak dus) moet je dat verhinderen, dan kan je niet aan elke tegenstander eerst gaan vragen of ie wel echt op u wil schieten en voor Bush vecht of gewoon in het leger zit omdat hij nergens anders kan studeren bijv.
Citaat:
Ook hier lieg je;aangezien je dag in dag uit op de ene partij zit te kakken en over de andere niet of nauwelijks.Dat valt op,tis maar dat je het zou weten.
Is 't echt?
Oud 9 maart 2007, 17:23   #32
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Terecht vernield, wie moet er nu haatzaaiende instellingen in zijn buurt.
Volgens jouw stelling mogen wij nu ook de moskeeen vernielen, want daar wordt ook haat gezaaid tegen niet-moslims.
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 17:24   #33
StevenNr1

Standaard

In fundamentalistische moskees misschien ja.
Oud 9 maart 2007, 17:24   #34
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ocharme;er gebeurt eens 1 dingetje bij de cd&v en het land staat in rep en roer.
Waar stond het land in rep en roer?

Citaat:
Uiteraard niet goed te keuren,men moet van een mens z'n gerief blijven.
Zo is dat.

Citaat:
Maar jij beseft totaal niet wat het vb allemaal moet meemaken en ook de mensen die gewoon op de lijst hebben gestaan die als ze bv op de suprmarkt terug komen en daar een ruit zien uitgeslagen liggen en/of een deur volledig bekrast en noem maar op.
Dat maken politici van iedere partij nu eenmaal mee.

Citaat:
Leuk om te weten dat jij die hard werkt voor zo'n dommekloten vor de balle mag gaan werken
Inderdaad, belachelijk vind ik het.
Van mensen hun spullen blijf je af.
Oud 9 maart 2007, 17:26   #35
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wie zegt dat dat mag?
Dus je denkt nu dat de stand gelijk is dan? Systematisch worden die mensen van het blok gepest, ontslagen, ruiten uitgeklopt, gevels bespoten met hakenkruisen en dergelijke meer.

Jij denkt dus dat dat ook met CDnV'ers, even suystematisch als met het blok? Is dat echt wat je denkt?

En over "wie zegt dat dat mag?"

Ik heb Lowie Tobback als minister op TV horen zeggen dat de mestkevers van het blok met ALLE middelen moeten bestreden worden dus niet onnozel doen he.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 17:26   #36
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Spijtig voor die Amerikaanse soldaten en hun familie maar als uw land verkracht wordt (zoals in Irak dus) moet je dat verhinderen, dan kan je niet aan elke tegenstander eerst gaan vragen of ie wel echt op u wil schieten en voor Bush vecht of gewoon in het leger zit omdat hij nergens anders kan studeren bijv.
Daar ben ik het natuurlijk mee eens maar niet met de manier waarop jij het zegt.
Ik vind het niet oke dat ik mensen zou moeten vermoorden ook al komen ze m'n land binnen om bv olie te stelen enz....
Jij vind dat juist wel oke,ik en uw pa duidelijk niet.

Ik hoop dat je m'n punt nu snapt?
Oud 9 maart 2007, 17:26   #37
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

In amerika ... ben je verplicht om in het leger te gaan ...
Dat klopt niet.

Er was sprake van dat G. Bush de 'draft' terug zou instellen om de ramp die hij in Irak veroorzaakt had nog een beetje erger te maken, maar uit schrik voor desastreuze verkiezingsresultaten of zelfs een heuse volksopstand is het nog niet zover gekomen, en het ziet er ook niet naar uit dat het voor binnenkort is.

Het leger van de USA is een beroepsleger, het zijn allemaal 'professionals'.

In Irak zitten bovendien ook nog flinke aantallen 'huurlingen', lijkenpikkers par excellence dus.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 17:27   #38
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar stond het land in rep en roer?

Zo is dat.

Dat maken politici van iedere partij nu eenmaal mee.

Inderdaad, belachelijk vind ik het.
Van mensen hun spullen blijf je af.

Dat maken politici van iedere partij mee;dat klopt,alleen is het verschil enorm zoals eerder gezegd al.Hetgeen de mensen van het vb te verduren krijgen is echt niet normaal.
Oud 9 maart 2007, 17:27   #39
StevenNr1

Standaard

Citaat:
Daar ben ik het natuurlijk mee eens maar niet met de manier waarop jij het zegt.
Ik vind het niet oke dat ik mensen zou moeten vermoorden ook al komen ze m'n land binnen om bv olie te stelen enz....
Jij vind dat juist wel oke,ik en uw pa duidelijk niet.
En als er geen andere opties zijn?
Oud 9 maart 2007, 17:28   #40
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat maken politici van iedere partij mee;dat klopt,alleen is het verschil enorm zoals eerder gezegd al.Hetgeen de mensen van het vb te verduren krijgen is echt niet normaal.

Ik weet het niet, ik ken geen VB'ers persoonlijk die zulke dingen hebben meegemaakt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be