![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() Ik ben 4 jaar geleden voor het werk naar Shangai en Peking geweest. Dit jaar moet ik er nog wel eens langs... ik zal je mijn impressies meegeven.
![]()
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() werk is een prioriteit en werk zoeken evenzeer, die stimulans ontbreekt soms ook door toedoen van de winstdrang van bedrijven die meer eisen voor minder loon.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog een prioriteit : Vlaams geld in Vlaamse handen !
De miljardentransfers tussen Vlaanderen en Wallonië blijven oplopen en bereikten vorig jaar een piek. Dit blijkt eens te meer uit de KBC-studie die de transfers berekent. Volgens de KBC-studiedienst blijken de transfers gestegen tot 5,43 miljard euro. Genoeg ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ancapa, daarnet had Bart Somers het over "omgekeerde solidariteit". De Vlaamse regering wil dat Wallonië meer inspanningen doet om Kyoto te halen, zodat Vlaanderen minder inspanningen moet doen. Straks te zien in de herhaling van Terzake.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hahaha!! Grappig! Hoewel de BUB gelijk heeft in deze, een zeer geslaagde opmerking! 8) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |