Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 maart 2007, 14:40   #21
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Dit is denk ik de domste opmerking die je ooit hebt gemaakt, Mambo.
Op verschillende niveaus.
Kan wel zijn maar het is wel een feit dat het zo is.
Nooit eerder zijn er zoveel homo's geweest en dat allemaal omdat ze zo gecultiveerd worden als een serreplantje. Om den duur weet je van niet beter of het moet zo.
Laat die kids eens wat geweld gebruiken. Al spelende leert men vechten en jongens moeten kunnen vechten...niet breien of bloemenkransjes maken.
Oud 15 maart 2007, 14:47   #22
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ziehier een homo die graag met geweren speelt. Hoevelen heb ik er niet doodgeschoten als kind, ongeloofelijk gewoon.. Misschien schaf ik me ooit een echt exemplaar aan.
Aan het mikken en schieten zal je wellicht ervaring genoeg hebben.
Oud 15 maart 2007, 15:00   #23
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Het laat mij denken aan vrienden van mij waar de ouders steeds verboden hebben om met nepgeweren of revolvers te spelen, zij zijden altijd dat ze dan gewoon hun vinger gebruikte als revolver
ik vind dat sommige ouders super naïef op bepaalde dingen in de opvoeding in gaan
Laat een kind toch kind blijven hé
Oud 15 maart 2007, 15:02   #24
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Nooit eerder zijn er zoveel homo's geweest en dat allemaal omdat ze zo gecultiveerd worden als een serreplantje. Om den duur weet je van niet beter of het moet zo.
Laat die kids eens wat geweld gebruiken. Al spelende leert men vechten en jongens moeten kunnen vechten...niet breien of bloemenkransjes maken.
Ik ben er nog steeds niet uit of het sarcastisch bedoelt is, zoals Laya zegt (of hoopt), of niet. Meen je dit ? Dan dingt dit mee naar de titel van je domste post, hoor.

Het kan wel zijn dat het het domste is wat ik ooit heb gezegd, maar het is wel waar ?? Kan je me dat eens uitleggen ?

Ten eerste is het ook een feit dat er meer homo's zijn sinds de opkomst van de computer. Dat bewijst ontegensprekelijk dat sillicium voor homoseksualiteit zorgt.

Ten tweede maken homo's geen bloemenkransjes en breien ze niet. Ze worden kapper en designer.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 15:12   #25
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben er nog steeds niet uit of het sarcastisch bedoelt is, zoals Laya zegt (of hoopt), of niet. Meen je dit ? Dan dingt dit mee naar de titel van je domste post, hoor.

Het kan wel zijn dat het het domste is wat ik ooit heb gezegd, maar het is wel waar ?? Kan je me dat eens uitleggen ?

Ten eerste is het ook een feit dat er meer homo's zijn sinds de opkomst van de computer. Dat bewijst ontegensprekelijk dat sillicium voor homoseksualiteit zorgt.

Ten tweede maken homo's geen bloemenkransjes en breien ze niet. Ze worden kapper en designer.
Voila dus zo dom is het allemaal nog niet. De computer zit er ook al voor een stuk tussen zegt u. t' is normaal vind ik. Overal zie je sex en gay en allerlei sex toestanden die men voorheen waarschijnlijk niet eens kende.
Om den duur...is dat dan normaal. Men vind zijn fetish waarschijnlijk en cultiveert dat.
Met uitzondering van de homo's die als homo geboren worden natuurlijk. Die zijn er evengoed. (maar minder dan er rondlopen)

Maar voorheen had men geen internet en ik weet nog dat men op scholen folders begon uit te delen dat homosexualiteit normaal was en dat ze begonnen te breien en bloemen schikken en jongensstreken raar bekeken. éh voila zoveel jaar later zien we het.
Het was voorspeld en het is uitgekomen.
Oud 15 maart 2007, 15:33   #26
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Voila dus zo dom is het allemaal nog niet. De computer zit er ook al voor een stuk tussen zegt u. t' is normaal vind ik. Overal zie je sex en gay en allerlei sex toestanden die men voorheen waarschijnlijk niet eens kende.
Om den duur...is dat dan normaal. Men vind zijn fetish waarschijnlijk en cultiveert dat.
Met uitzondering van de homo's die als homo geboren worden natuurlijk. Die zijn er evengoed. (maar minder dan er rondlopen)

Maar voorheen had men geen internet en ik weet nog dat men op scholen folders begon uit te delen dat homosexualiteit normaal was en dat ze begonnen te breien en bloemen schikken en jongensstreken raar bekeken. éh voila zoveel jaar later zien we het.
Allé komaan! Denk je nu echt dat je als jongere kan 'besluiten' homo te worden door dingen die je ziet? Dat ben je of dat ben je niet maar je wordt geen holebi. Vroeger werd het gewoon verzwegen, gingen ze naar het klooster, trouwden ze om de schijn hoog te houden en nu komen ze er voor uit, dat is het enige verschil.
Waar ik wel van overtuigd ben is dat het erfelijk is.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 16:02   #27
Ozymandias
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Je mist mijn punt. Ik zei dat er meer homoseksuelen zijn sinds de opkomst van de pc. Chips van een computer zijn van sillicium gemaakt, dus is het ontegensprekelijk bewezen dat sillicium voor homoseksulateit zorgt. Ik heb het niet over het internet. Dat kwam pas vele jaren later (negentig).
Oud 15 maart 2007, 16:04   #28
Ozymandias
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Allé komaan! Denk je nu echt dat je als jongere kan 'besluiten' homo te worden door dingen die je ziet? Dat ben je of dat ben je niet maar je wordt geen holebi. Vroeger werd het gewoon verzwegen, gingen ze naar het klooster, trouwden ze om de schijn hoog te houden en nu komen ze er voor uit, dat is het enige verschil.
Waar ik wel van overtuigd ben is dat het erfelijk is.
Maar rechtstreekse erfelijkheid is toch een probleem bij homoseksualiteit, hoor... Dan zouden er véél minder homo's moeten zijn (enkel de homo's die toch een gezin stichten hebben kinderen). Dus een rechtlijnige erfelijkheid lijkt me geen afdoende verklaring. Ik ben het wel met je eens hoor, trouwens .
Oud 15 maart 2007, 16:41   #29
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Maar rechtstreekse erfelijkheid is toch een probleem bij homoseksualiteit, hoor... Dan zouden er véél minder homo's moeten zijn (enkel de homo's die toch een gezin stichten hebben kinderen). Dus een rechtlijnige erfelijkheid lijkt me geen afdoende verklaring. Ik ben het wel met je eens hoor, trouwens .
Zoals ik al zei trouwden vele holebi's voor de schijn vroeger, ik ken een moeder en haar 2 kids die alledrie holebi's zijn, de moeder is intussen met haar vriendin hertrouwd en in haar dichte familie (mijn ex-schoonfamilie) zijn er nog enkele.
Oud 15 maart 2007, 16:48   #30
Ozymandias
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Zoals ik al zei trouwden vele holebi's voor de schijn vroeger, ik ken een moeder en haar 2 kids die alledrie holebi's zijn, de moeder is intussen met haar vriendin hertrouwd en in haar dichte familie (mijn ex-schoonfamilie) zijn er nog enkele.
Tuurlijk, tuurlijk. Ik zei ook veel minder, ik zei niet "geen". Ik heb me voorzichtig uitgedrukt . Maar als rechtlijnige erfelijkheid de enige factor was, zouden er toch véél minder homo's moeten zijn ?
Oud 15 maart 2007, 16:52   #31
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk, tuurlijk. Ik zei ook veel minder, ik zei niet "geen". Ik heb me voorzichtig uitgedrukt . Maar als rechtlijnige erfelijkheid de enige factor was, zouden er toch véél minder homo's moeten zijn ?
Jij vergist je van topic..
Oud 15 maart 2007, 16:55   #32
Ozymandias
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Jij vergist je van topic..
Nee, toch niet. Tegenwoordig zijn die homo's wel overal, hè ? Een links complot ? Nu ben ik wel in het verkeerde topic

Er was hier een middeleeuwer die een vergelijking maakte tussen softere speeltjes voor kinderen en de (zogezegd) daaruit volgende softere kinderen en homoseksualiteit. Niet ik maar Mambo is de schuldige .
Oud 15 maart 2007, 17:26   #33
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Jama ik zei ook niet 'de enige he'
Ik weet alleen dat je geen homo kan 'kweken' (ongelukkig uitgedrukt zeker? sorry)
Oud 15 maart 2007, 17:27   #34
Laya
Minister

Standaard

Alle gangsters zijn homo's! (zijn we nu weer on-topic duveltje? )
Oud 15 maart 2007, 20:08   #35
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je mist mijn punt. Ik zei dat er meer homoseksuelen zijn sinds de opkomst van de pc. Chips van een computer zijn van sillicium gemaakt, dus is het ontegensprekelijk bewezen dat sillicium voor homoseksulateit zorgt. Ik heb het niet over het internet. Dat kwam pas vele jaren later (negentig).

Lijkt me straf. Silicium zit zowat in de helft van alle materialen rondom ons zoals in glas en keramiek of ook veel in bouwvarianten of zelfs staal en zand en klei.
Ik denk niet dat dit dus enige invloed heeft.
Oud 15 maart 2007, 20:18   #36
Ozymandias
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Lijkt me straf. Silicium zit zowat in de helft van alle materialen rondom ons zoals in glas en keramiek of ook veel in bouwvarianten of zelfs staal en zand en klei.
Ik denk niet dat dit dus enige invloed heeft.
Mambo, focus. Please. Ik maak een even onlogische link tussen twee dingen die compleet los staan van elkaar als jij doet.
Silicium heeft is niet de oorzaak van homoseksualiteit, omdat ze allebei toevallig op hetzelfde moment verspreid werden/bekend werden...
Oud 15 maart 2007, 20:21   #37
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mambo, focus. Please. Ik maak een even onlogische link tussen twee dingen die compleet los staan van elkaar als jij doet.
Silicium heeft is niet de oorzaak van homoseksualiteit, omdat ze allebei toevallig op hetzelfde moment verspreid werden/bekend werden...
Dus homoseksualiteit is iets 'nieuws' als ik jou zo bezig hoor?
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 20:24   #38
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Haja, door wie?
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 20:25   #39
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Aan het mikken en schieten zal je wellicht ervaring genoeg hebben.
Bonus!
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 20:32   #40
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, toch niet. Tegenwoordig zijn die homo's wel overal, hè ? Een links complot ? Nu ben ik wel in het verkeerde topic

Er was hier een middeleeuwer die een vergelijking maakte tussen softere speeltjes voor kinderen en de (zogezegd) daaruit volgende softere kinderen en homoseksualiteit. Niet ik maar Mambo is de schuldige .
Ik kan er ook niet aan doen dat jij in het verkeerde tijdperk bent geboren hé?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be