![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Draken komen uit ons collectief geheugen (onbewuste). Het zijn die grote vogels van bij de dinousarissen. De angst die deze grote roofvogels bij onze voorouders (voorouders van de aap zelfs denk ik) veroorzaakten zat zo diep dat honderduizenden jaren later de beelden nog bovenkwamen bij gevoelige zielen onder invloed van paddestoelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Kaal lijkt me daar niks aan... Echt... precies een baby dan ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan je uw vrouw nu fantastische orale sex geven als daar een bos haar op staat? Enfin, iedereen zijn ding...en btw...bij mannen mag het ook mooi geschoren zijn of op zijn minst getrimmed! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
afbeeldingen en opmerkingen ivm dinosaurussen en vogels en reptielen. Mooi plaatje toch? ![]() Afbeelding -en discussie- via http://www.astroforum.nl/viewtopic.php?t=2940 Laatst gewijzigd door ron kreike : 16 maart 2007 om 02:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou het toch angstaanjagend vinden moest ik het in real life van kort bij tegenkomen ![]() Hmmmz...dan zou iedereen een wapen op zak mogen hebben...bring them to life ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Of misschien 'nog' geen resten gevonden
Citaat:
Voor zover we weten,kan het niet ![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Goeiedag,
Bij andere forums bestaan er rubriekjes als Waar erger je je vandaag aan? en: Waar erger je je vandaag niet aan? Aangezien ik dat vaak wel aardige rubriekjes vind, vroeg ik me af of die rubriekjes ook in dit forum kunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kan iemand advies geven?
Vorige nacht was ik weer bezig met allerlei websites zoals dezetaal.punt.nl en kosmos.punt.nl en nou is die kosmos.punt.nl opeens niet meer bereikbaar. Ipv de bedoelde website krijg ik iets te lezen als: Een mysql fout opgetreden:... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tientallen miljoenen zelfs. Wel leent een draak veel elementen van dieren waar de mens wel mee in aanraking was gekomen: roofvogels, leeuwen, slangen. Ook het vuur wat draken nog al eens spuwen was natuurlijk best iets mistieks, en iets engs, vooral bosbranden. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat raptors niet cool zijn, maar het zijn geen draken.
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Misschien bedoelde ze wel leerkrachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs of vuur spuwen niet zou kunnen is een open vraag. Er zijn immers dieren die een stroomstoot kunnen uitdelen. Als je weet dat een bliksem licht geeft en dit een vuurschijnsel lijkt. Zet beide zaken als mogelijkheden van 1 vies uitziend dier en je hebt je draak. De vraag; hebben draken echt bestaan is dus helemaal niet dom. Er word zelfs veel geld uitgegeven om dit wetenschappelijk te laten onderzoeken. Vergeet dan ook niet, dat niet alle draken in de volksverhalen over heel de wereld kunnen vliegen en dat ze niet allemaal als gevaarlijk worden beschouwd, wel dan krijg je een heel ander verhaal. Het antwoord had dus moeten zijn; dit weten we tot vandaag nog steeds niet met zekerheid, maar het is mogelijk dat ze idd hebben bestaan. Maar zijn veranderd in grote en mogelijkheden door de vele volksverhalen. Trouwens de meeste draken hebben het uitzicht van een grote vleermuis en leefden in grotten. En laat die haar schaduw maar eens over je heen komen als zo'n beestje een paar 10talle meters boven je vliegt. Heeft er mss ooit een sidder-vleermuis bestaan???????? Laatst gewijzigd door Jantje : 27 juni 2007 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zien we er een monster in zoals in de riddertijd , maar eeuwen geleden kan deze naam best gediend hebben voor raptor-achtigen... Een draak van een schoonmoeder hebben .... Die spuwt dan toch ook geen vuur ... Hoogstens hare gal .... Een brandnetel aanraken brand soms ook , daarom zie je nog geen vlammen .... ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]()
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Liever droogzwemmen en dan mooi geschoren , blond of donker. Als het maar geen draak is. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 27 juni 2007 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |