![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afgelopen zondag was het alweer zover in 'Panorama': een vol uur Royal. Het valt al lang niet meer op welke strekking op de Reyerslaan de lakens uitdeelt. Royal dit, Royal dat... en wat zou het toch fantastisch zijn mochten we na 10 juni ook bij ons zo'n beleid krijgen, nietwaar beste kijkers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nonnon, les Flamands voteront toujours ESCROC |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() In principe ben ik in elke verkiezing in Europa geïntresseerd (& daarbuiten ook). Indien het inderdaad zo is dat Ségolène de harten der Vlamingen beroert is dat wel een teken dat "de europese" geestesgesteldheid vergroot en een rechtstreekse verkiezing van "het Eu staatshoofd"
(nu voor een paar maanden slechts Angèle) wel zou aanslaan. Na Thatcher nu twee vrouwen op de belangrijkste politieke mandaten in de EU ? Het is een idee...
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 16 maart 2007 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |