![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of misschien ben jij de enige die liberaal en progressief denkend bent op dit forum, en zijn die anderen liberaal en reactionair denkend. ![]() Misschien is dat wel de definitie van "links" in de eenentwintigste eeuw : "liberaal en reactionair denkend". ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Niks aan te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() te moeilijk denk ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan wat is er niks te doen?
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schone foto, Darwin, maar wat probeert ge duidelijk te maken?
(heel sjiek voor een filmscène, ge hebt me weer op ideeën gebracht zie ![]() Wat die voet betreft: schoen kapot knippen en weggooien. Het heeft toch geen zin die nadien nog eens aan te doen.
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik zit hier gewoon wat te wachten tot er een pelgrim voorbijwandelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee, kzal dan wel eens passeren. Als ik daar ooit geraak, want een pelgrim is nooit ergens zeker van.
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En Darwin die wacht op een storm van protest, helaas...
![]() Citaat:
Progressiever, liberaler en humanistischer kan haast niet. Met wat menselijkheid en een dosis gezond verstand kunnen idd al die teksten uit de oudheid naar het museum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Gisteren iemand in Terzake "Coninx & Van Wijck" gezien met Herman Decroo en Hafid Bouazza?
Decroo (of een blauwe spindoctor) leest blijkbaar mijn topics. Niet alleen haalde hij de houding van Turkije tegenover de hoofddoek aan, hij nam ook de vergelijking over die ik in het topic Multicultuur : waar je zowel links �*ls rechts mag rijden ... naarvoor bracht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het gezien Darwin, en ik kreeg ook het gevoel dat sommige politiekers hier af en toe meelezen
![]() Verder vond ik Hafid Bouazza weer schitterend! Gewoon sec, zonder veel franjes, maar het gewone gezonde verstand dat hier in deze regionen blijkbaar al een jaar of twintig totaal verdwenen is. Verfrissend die gast! (heb ik al eens ergens gebruikt geloof ik, maar hij blijft verfrissend klinken).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() En maar wachten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er zijn echter genoeg situaties waarin die religieuze symbolen ongepast zijn, een rechter of politieagente met hoofddoek of sikh-ding kan absoluut niet om maar een voorbeeld te geven. Een onderwijzer valt volgens mij in dezelfde categorie. Ik ben er zelf niet uit, maar het hangt dan ook van mij niet af. Misschien moeten we duidelijke afspraken maken wanneer een hoofddoek niet kan, of misschien gewoon ineens helemaal verbieden. Maar dan moet je de lijn wel doortrekken naar iedereen, leg maar al uit aan uw tante nonneke dat ze andere kleren moet gaan kopen, en de dominees mogen hun wit boordje ook thuis laten.
![]() |