![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ciccio : 19 maart 2007 om 04:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er over abortus wordt gepraat of de paus zegt wat over condooms enz, wie trekt zich daar een bal van aan buiten diegenen die dat zelf willen, terwijl de overgrote meerderheid hoogstens nog eens glimlacht of het verwerkt in een mop? In jouw islamwereld en gedachtengoed ligt dat wel eventjes anders: daar speel je met je leven als je niet klakkeloos doet en herhaalt wat die middeleeuwse tiran en idioot heeft "verkondigd"... ook nu nog in 2007!Vertel er een mop over, maak een cartoon... en een bende opgezweepte en gehersenpoelde bandieten steken de boel in brand en zetten halve landen in rep en roer! Enkel daar waar ze nog "hun getal" niet hebben bereikt en het nog niet volledig voor het zeggen hebben kan er nog discussie zijn, en ook hier (Nederland bvb) gaat men al eens iemand de keel oversnijden of neerschieten als bewijs van je "islam-tolerantie"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door andev
![]() Telkens iemand daar nog komt mee aandraven krijg ik de kriebels... Mijn excuses voor het ongemak. ![]() Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door andev ![]() Beelden de heren moslims zich in dat wij hier een "recht op vrijheid van godsdienst" hebben om hen toe te laten zonder slag of stoot hun islam over onze gemeenschap uit te smeren? Ik denk eerder dat "jullie" zich dat inbeelden. Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door andev ![]() Net zoals ze het over "democratie" en "wetten" hebben als het eens in hun kraam past ?Wat heeft de islam te maken met "recht op vrijheid van godsdienst"? Ja, wat? ![]() Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door andev ![]() Als er één godsdienst is die geen andere godsdiensten naast zich kan dulden is het toch wel de islam zeker? Nochtans leeft de islam hier al decennialang vreedzaam naast de andere godsdiensten. Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door andev ![]() Ze zijn zelfs zo achterlijk en lomp dat ze elkaar uitmoorden in hun eigen landen, want de enen zijn "soennieten" en de andere "sjihieten" of zo iets... Gaan die achteraf naar een aparte Allah-hemel of zo? Die lieden zouden niets meer moeten toegegeven krijgen dan wat ze zelf aan andere godsdiensten toelaten met hun hun achterlijk "ongelovige hondengedoe"! Waar de te mijden achterlijken zitten, dat weten we al! Het is juist omdat we onze vrijheid van godsdienst/ of geen godsdienst willen behouden dat we moeten uitkijken voor hen! Het gaat hier over België. Moslims zijn "in hun eigen landen" geen allochtonen (of allahtonen) ... ik vrees dat ik hier geen letter lees die me van gedacht zou moeten doen veranderen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() Ik vind dat je vrij grof bent tegen over allochtonen die moslim zijn!
Ik ben het compleet niet eens met wat je zegt: Ken jij alle moslims hier in Belgie dan? Kun je eerlijk zeggen dat niemand geintegreerd is? Wel DUs, ik kan je ook genoeg voorbeelden geven. En dat de Islam een handicap is? Wat vind je dan van het christendom, jodendom....zijn deze ook een handicap? Kun je niet gewoon wat respect hebben voor iemand zijn geloof Opmerking: Jij zegt dus dat ik niet geintegreerd ben? ......Niet juist! Ik ben perfect geintegreerd, ik ben gewoonweg een Belg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De benaming "allahtoon" is zeer relevant. Ik leg even uit :
1. het kan verwijzen naar een autochtone allahtoon of een allochtone allahtoon, geen racisme of andere zeverderij dus ermee gemoeid ! 2. de "allahtoon" onderscheidt zich vrijwillig van de rest van de mensheid (allochtonen en autochtonen gemengd!) door het aanhangen van een ideologie die de rest van de mensheid tot een tweederangsburgerschap wil brengen en verdient dus een duidelijke benaming ! 3.de autochtone of allochtone allahtoon neemt als woord gods dat hij/zij zich enkel mag onderwerpen aan de wetten van allah, zelfs als die in tegenstelling staan tot wereldse wetten en gedraagt zich dienovereenkomstig, doet hij/zij dat niet, dan is zij/hij geen goede allahtoon ! 4. de autochtone allahtoon kijkt misprijzend neer op andere autochtonen en niet-moslim allochtonen omdat die "voer voor de hel" zijn en niet als vrienden dienen genomen ; de allochtone allahtoon doet hetzelfde ! 5. autochtone én allochtone allahtonen ondergaan een zeer grote invloed van Arabisch imperialisme dat grondig verpakt zit in de islam, zij moeten zich naar Arabië richten om te bidden en om hadj te doen, zij nemen als feit aan dat de meest beroemde en beruchte Arabier, met name mohamed, een stichtend en lichtend voorbeeld is voor de mensheid ! Uit dit alles valt duidelijk op te maken dat allahtonen mensen zijn van alle rassen, streken, werelddelen en horizonten, zij hebben één ding gemeen : het zijn slaven van allah en dus waardige dragers van de naam allahtoon.
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- Stoicijns afwezig zijn wanneer het er op aan komt... In de moslimraden is er een overweldigende meerderheid hardliners en rapalje dat al onmiddelijk begon om het geld voor hun gemeenschap in de eigen zakken te steken. En zelfs verschillende personen die openlijk pochen met hun Al Quayda en co contacten (tenzij de staatsveiligheid hierover ook al liegt natuurlijk. - In Molenbeek geeft de gemeente (Moureaux) al jarenlang een enorm bedrag aan de moslimgemeenschap, herstel, aan een deel van die gemeenschap via één kanaal. Je moet weten waar je stempubliek ligt nietwaar? - Elke keer dat er serieuze problemen zijn zul je die meerderheid niet zien of horen tot... het te laat is. En dan zullen ze wel komen vertellen dat ze 'niet allemaal' zo erg zijn hoor! Wie toekijkt en niets doet is volgens de Belgische wet voorlopig medeschuldig en zelfs strafbaar... - Wanneer er in Molenbeek (en in Antwerpen en andere plaatsen met een vreemdelingenconcentratie van hoofdzakelijk moslimovertuiging zal dit hetzelfde zijn) er 200 en meer 'bezorgde jongeren' opdagen om een 'door de politie bedreigde' onschuldige inbreker, verkrachter enz... te komen ontzetten, dan zie je nooit 200 tegenactivisten en ook geen 20 of 2... je ziet er gewoon geen! Je ziet er wel achteraf stoer doen voor de camera's en ook de Faoud AHIDARS van Spirit of anderen van PS en co om te komen vertellen dat die arme jongeren het beu zijn om door de politie geviseerd te worden voor wat 'een paar uitzonderingen' doen. De oplossing is simpel hé jongens. Als het er echt maar een paar zijn zijn jullie met meer dan genoeg om ze in hun kraag te vatten en ze met bewijsstukken en al op de drempel van het politiekantoor af te zetten. Je kan zelfs op je eentje al veel doen met een telefoon of gsm. Feiten en plaats waar je de bewijsstukken kan vinden doorgeven of zelfs via een anoniem schrijven en dan kan er misschien wel iets gedaan worden... Ik weet het niet echt zeker, maar... dat zou wel eens kunnen liggen aan die predikers die in sommige Moskeeën oproepen tot geweld en verzet tegen alles wat niet moslim is met inbegrip van diefstal, mishandeling en zelfs dodelijk geweld. De oproep om homos van het hoogste gebouw in de omgeving te werpen met het hoofd naar beneden wordt nog altijd gesteld door 'die minderheid' onder hen. Het boek van die brave sheik waarin deze en andere mooie aanzetten tot integratie en verdraagzaamheid worden geponeerd... wordt in Molenbeek nog altijd openlijk verkocht en is in hun 'bibliotheek' (net zoals in zijn beruchte tegenhanger in Nederland) nog altijd beschikbaar. Wanneer een HELE gemeenschap dit duldt en zelfs lippendienst bewijst door in nabeschouwing steevast te minimaliseren, zo niet stoicijns ontkennen, van omvang en aantal van de feiten en daders... heeft ook die gemeenschap van 'gematigden' een verpletterende verantwoordelijkheid!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 19 maart 2007 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |