![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Je weigert gewoon iets te lezen, je komt nog niet eens met tegenargumenten af.
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Burger Geregistreerd: 27 januari 2007 Berichten: 109 ![]() In het pamflet staat dat ze tegen de sluiting zijn van een bepaald postkantoor zijn maar er staat nergens dat ze tegen de privatizering van de POST zijn. Bewijzen dat wil ik zien,ik zie simpel weg niets of weet je niet wat bewijzen zijn kaygelleke. En dan nog,al zou het zo zijn,intresseert mij niet.Dat is iets waar ik persoonlijk niet van wakker lig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je toch perse bronnen moet hebben. http://jorgennoens.skynetblogs.be/archive-week/2006-45 http://vlaamsbelanglovendegem.skynet...lijft-behouden en die van Gent heb ik al gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Enfin de SP.a is in deze uiteraard even hypocriet aangezien ze nationaal toestemmen met de sluiting van honderden postkantoren en lokaal protesteren tegen de meeste van die sluitingen. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 19 maart 2007 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En europees tegen de privatiseringen in de dienstesector stemden.
|
![]() |
![]() |