![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Scheer uw baard af, laat een tatoeage maken op uw baardlijn, (een opeenvolging van kruisjes) en laat dan opnieuw uw baard groeien om het geloofssymbool te verbergen. Dan hebt u meteen het bewijs dat u een anti-religieuze baard hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister
|
![]() [quote="Seba"]
Citaat:
![]() Moet je daarom zes uur wachten, om eens komen na te trappen en alles uit zijn context te halen? Zielig ventje toch. Ik gaf enkel mijn reactie op het volgende: Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zo'n marginale uitleg, ik hoop dat hier geen sikh rondloopt. Wil je mij dan uitleggen waarom ze een helm weigeren? Eventjes in de gang van je huis de tulband uitdoen en snel een help opzetten zal NIEMAND zien hoor ![]() Natuurlijk is de tulband een religieus symbool. Enfin, gastjes die hun klak moeten afzetten in de klas. Hier zit de oplossing!!! Laat je haar lekker groeien en doe een klak op en zeg tegen de leerkracht "donder op, mijn klak is de netste oplossing om mijn lang haar te verbergen" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat voor de moslima niet de reden is waarom ze een hoofddoek dragen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() De uiterlijke kenmerken van een moslimman zijn de baard en het meestal witte petje.
Eerst het petje. Volgens Abu Kabsha (Radhiallaahu Ánhu) moet het petje rond en wit zijn .(Mirqaat vol.8 pg.246) Waarom? Omdat de eerste volgelingen / strijdmakkers van Mohammed het droegen.En omdat dat net iets is dat heidenen niet dragen. Je mag als moslim niet een ongelovige imiteren. Mohammad had waarschijnlijk een tulband op. Dat mag dus ook, want als moslim moet je de profeet volgen. (Over tulband zie Bukhari 1;56) Een baard is verplicht.Omdat: 1.Allah heeft de baard niet voor niets geschapen. De baard afscheren is een belediging voor Allah, want je zou twijfelen aan zijn volmaaktheid. 2.Een moslimman moet een echte man zijn, zonder baard zou een man een hermafrodiet zijn. 3.De meeste ongelovigen hebben geen baard. Als moslim mag je immers nooit een ongelovige immiteren. Maar er zijn toch ook ongelovigen die hun baard laten staan? Ja, daarom moet je bovenlip wel geschoren worden. Dat doet een ongelovige met baard niet. 4.De profeet Mohammed had een baard en als moslim ben je verplicht de profeet in alles te volgen ![]() De baard moet echter wel langer dan een vuist zijn. Lees meer over de baard: http://www.islam.tc/beard/beard.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willen de anti-baard aanhangers hier mij een keertje uitleggen hoe zij gaan achterhalen welke baardmens dat uit religieuze redenen doet en welke niet?
De tegenpool van de Taliban is dan wel een tegenpool, maar even extremistisch, hoor.
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() LOL!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() Hoe zit het met de Joodse mannen?
Ik hoop dat er een Joodse-Islamitische alliantie groeit die fel zal protesteren tegen die onnozelheden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Bewijs graag...
Ben jullie valselijke beschuldigingen meer dan beu! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus: wanneer je zo'n berichten plaatst en zo'n discussies houdt, dan moet je daarna niet gaan klagen als het terugketst in je smoel. Ik zou zeggen, blij dat je er tenminste over bent beginnen nadenken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je krijgt wat je geeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (Denert, nù Liberaal Appèl, voor wie hem niet herkend had) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() [quote="griffin"]
Citaat:
Kan jij je inbeelden dat er mensen zijn die gelijkheid en mensenrechten vooropstellen en toch die verdomde racismewet willen afgeschaft zien? Ik vraag me trouwens af waarom alle VB-stemmers worden vergeleken met geweldenaars of dat ze voor discriminatie zouden zijn, het tegendeel is waar : indien men in onze maatschappij wil "meedraaien" is het nodig dat allochtonen zich aanpassen juist om discriminatie te voorkomen. Wanneer men 2 verschillende groepen mensen samenbrengt zullen er altijd spanningen zijn, daarvoor zijn niet alleen "racisten" nodig. Wat de racismewet betreft : iedereen die nu een licht afwijkende mening vertoont , wordt aangepakt ! Neem Kardinaal Joos : er werd verschillende keren klacht neergelegd voor een méning !! Of die mening nu juist of fout is , doet er zelfs niet toe . Hij heeft helemaal niets gedaan , behalve iets gezegd : men kan zich terecht afvragen hoe homo's geschaad zijn door de mening van één man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Schepen
|
![]() Ik heb het plaatsen van een quote duidelijk nog niet onder de knie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
lol, was diee niet eerst naar het Blok overgestapt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Partijlid
|
![]() [quote="Laudi ! Neem Kardinaal Joos : er werd verschillende keren klacht neergelegd voor een méning !! Of die mening nu juist of fout is , doet er zelfs niet toe . Hij heeft helemaal niets gedaan , behalve iets gezegd : men kan zich terecht afvragen hoe homo's geschaad zijn door de mening van één man.[/quote]
Misschien enkele vrouwen toch wel Laudi... ![]() ![]() Al bij al, er zit een halve waarheid in wat Joos verkondigde. Gedeeltelijk heeft hij wel ergens gelijk. Maar nu en dan schiet kardinaal Joos niet met het spreekwoordelijke spek meer, maar met hele varkens vond ik persoonlijk. |
![]() |
![]() |