Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 januari 2004, 13:04   #21
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Vandaar dat ik oe wel weet te waarderen Eugene.
en ik waardeer zelden andere mensen buiten mezelf.

'k hou wel van einzelgängers, onafhankelijke en zelfstandige personen. en gij zijt der wel ene denk ik.

a propos hebt gij Guy Eggermont gekend of kent ge die nog ?

Eventueel via pb antwoorden aub.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2004, 13:09   #22
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Vandaar dat ik oe wel weet te waarderen Eugene.
en ik waardeer zelden andere mensen buiten mezelf.

'k hou wel van einzelgängers, onafhankelijke en zelfstandige personen. en gij zijt der wel ene denk ik.

a propos hebt gij Guy Eggermont gekend of kent ge die nog ?

Eventueel via pb antwoorden aub.
Guy Eggermont was mijn fractieleider tot september 2002, ik ken Guy Eggermont al van in de tijd van de VU, waar wij het samen zijn afgebold na het Egmontpact, dus alles bijeen ken ik Eggermont een goede 23 jaar.
Ik heb geen geheimen maar als je verkiest voor PB is het mij goed hoor, ik verkies echter de volledige openheid, so its up to you
Oud 23 januari 2004, 13:16   #23
Tegendradigaard

Standaard

't ging er mij gewoon om dat ik niet zou willen dat wij hier die mens zwart zouden zitten maken. Aangezien dat die hier niet is om zich eventueel te verdedigen bedoel ik he. 'k zou het niet zwart maken trouwens.

'k hem die gekend in de tijd dat die bij de firma werkte waar ik werk.
Als mens heb ik met hem nooit echt problemen gehad. Maar sinds hij bij ons vertrokken is heb ik hem bijna niet meer gezien. Zo eens sporadisch dat ik hem nog eens tegenkwam op de Meir of zo bij het winkelen.

Maar ja ik kende hem alleen als werkcollega. en 't was ne goeie collega moet ik zeggen. 't was wel altijd nen hevige Vlaams nationalist in dien tijd (+/- 15 jaar geleden - als het al niet meer is).
't laatste dat ik gehoord heb is dat hij voor het Vlaams Blok werkte in het Vlaams parlement of zo ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 23 januari 2004, 13:29   #24
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
't ging er mij gewoon om dat ik niet zou willen dat wij hier die mens zwart zouden zitten maken. Aangezien dat die hier niet is om zich eventueel te verdedigen bedoel ik he. 'k zou het niet zwart maken trouwens.

'k hem die gekend in de tijd dat die bij de firma werkte waar ik werk.
Als mens heb ik met hem nooit echt problemen gehad. Maar sinds hij bij ons vertrokken is heb ik hem bijna niet meer gezien. Zo eens sporadisch dat ik hem nog eens tegenkwam op de Meir of zo bij het winkelen.

Maar ja ik kende hem alleen als werkcollega. en 't was ne goeie collega moet ik zeggen. 't was wel altijd nen hevige Vlaams nationalist in dien tijd (+/- 15 jaar geleden - als het al niet meer is).
't laatste dat ik gehoord heb is dat hij voor het Vlaams Blok werkte in het Vlaams parlement of zo ?
Hij is nog altijd een hevige nationalist, en jij hebt dan bij Gevaert gewerkt . Verder heb ik er niets aan om Guy Eggermont 'zwart' te maken, alhoewel ik moet toegeven dat onze 'relatie' na mijn vertrek uit het VB sterk 'verzuurt' is maar alles heeft haren tijd nodig dus...af en toe praten we terug tegen elkaar, 't zou maar erg zijn indien 2 mensen die een lange tijd door (in de politiek en soms persoonlijk) dik en dun zijn gegaan elkaar zouden gaan haten he...met haat koopt men trouwens niets dan haat terug, wij waren dus meer in elkaar teleurgesteld, misschien wel terecht overigens.
Eggermont zit voor het VB in de provincieraad, in de districtsraad Hoboken en werkt bij het VB-Antwerpen.
Oud 23 januari 2004, 13:44   #25
Tegendradigaard

Standaard

Haat is trouwens nooit goed he, Eugene.

Ik probeer altijd om niemand te haten. buiten mezelf af en toe dan.

En ja als de politieke wegen scheiden dan kan de situatie wat verzuren. Ach in feite is dat normaal he. Politiek is ook een soort ploegsport.
Ge denkt dat ge vrienden zijt en dat is meestal ook zo totdat de wegen zich scheiden. Dan is het uit met de vriendschap. Tja, we zijn mensen he. Niets menseljks is ons vreemd.

Maar allez 'k hem het altijd wel nen toffe collega gevonden. Ne goeie werker.

Maar kom we gaan nu stoppen met over persoonlijke kennissen te klappen. Dat kan de mensen hier niet echt interesseren denk ik. 't draagt ook niet echt bij tot uw forum dat ik ondertussen wel definitief naar de kl*ten heb geholpen.

Mea culpa, mea maxima culpa.

Terug naar het onderwerp: Bravo Eugene voor uw bijdrage in de districtsraad.

Oud 28 januari 2004, 07:46   #26
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Waar gaat die stille wake door ?

Benieuwd naar de aanwezigheid van politici... het was maar een Vlaamse Belg

Rust in Vrede
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2004, 11:06   #27
Tegendradigaard

Standaard

Ik dacht vrijdag 30/1/2004. allez 'k zijn bijna zeker. Want ik zou ook gekomen zijn, maar ik hem verplichtingen die ik niet kan laten vallen.

'k moet mijn benen eens goe diep onder tafel steken. tja de laatste nieuwjaarsschranspartij voor bijna een heel jaar.

Oud 28 januari 2004, 11:09   #28
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Bij deze meld ik U dat de Schaduwgemeenteraad, met Ward Beysen op kop, aanwezig zal zijn op de stille mars.
See you there!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2004, 11:24   #29
Tegendradigaard

Standaard

en na het eten gaan ik wel recht naar huis. We gaan niets meer drinken in Antwerpen.
Stel het oe maar eens voor dat ik per ongeluk tegen een mes zou lopen.

't zou 't einde van de wereld zijn. voor mij dan toch.

randgeval, randgeval. 'k hem het weer vandaag. 't ga wel over.

Oud 30 januari 2004, 16:14   #30
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

[size=7]vr 30/01/2004 19.00u Optocht[/size]
STILLE MARS TEGEN ZINLOOS GEWELD

Organisatie : Comité Vrienden van Glenn Wijnants

Samenkomst : Groenplaats 2000 Antwerpen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2004, 21:03   #31
Eugene
Gouverneur

Standaard

Ik ben juist terug, veel volk maar ik ben slecht in schatten dus...Van Hoboken heb ik Guy Eggermont en nog een paar andere fractieleden van het VB Hoboken gezien, ikzelf dus en Bureaulid J.Van Meensel van groen! . De sfeer was erg ingetogen en zeker aan cafe Beveren was het héél stilletjes. Ik ben er nog wat van onder de indruk.
Oud 30 januari 2004, 21:18   #32
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Het was inderdaad erg indrukwekkend.
Ik heb schattingen gehoord van 3.000 mensen.
Ik weet echter niet of dat juist is, al hoop ik het wel.

De dood van Glenn werd dus zeker niet vergeten.

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be