![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer N-VA (Geert) wijgert samen te werken, dan is hij een blok aan het bee. Niet samenwerken is tegenwerken. dus voor MIJ PERSOONLIJK, korte pijn. Vijandigheden zijn vijanden. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Je bent een echte Blokker, fernand. Wie graag spreekt van "de nek omdraaien" voelt zich daar zeker thuis.
![]()
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals een ancioux, schilds, Van Grembergen, die na ze minister zijn geworden, de Vlaamse zaak hebben veraden. Of anders geef eens een voorbeeldeke, van om de poen is het te doen! |
||
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Duidelijk dat men als Vlaams Blok-mandataris de Nederlandse taal niet machtig moet zijn(gelukkig bent u geen Minister). ![]() |
||
![]() |
![]() |
#31 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anders moet U eens mee doen aan het dictee, dan zullen we zien hoe machtig U bent. Nogmaals moet ik vast stellen, dat U hier mensen bekritiseerd alleen op hun taalvaardigheid. (nederlands ![]() Mijn taal is recht door zee. Zeggen zoals Ik het denk. En niet zoals een taalvaardige mossel, die denkt een hele piet te zijn, maar toch maar een heel klein lichtje is. Maar hij kan al schrijven, is reeds veel waart. Nu nog een aanhang vinden die GELOOFT wat hij schrijft, en hij kan terug een nieuw partijke opstarten, voor hoelang? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sorry, maar die is te grappig |
|
![]() |
![]() |
#33 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#35 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Degene die daar aan voorbij gaat kan beter zijn partij opdoeken. Of denkt U dat een partij zijn kiezers zelf MAAKT. Die komen steeds over van een andere partij. En wanneer U het zo steld dat een andere partij de VIJAND is. Wel het is dan zo. Men zal steeds trachte de kiezers weg te kapen bij de andere partijen, of hoe denkt U dat het werkt. Mijnheer Bourgeois, ik heb hier een 750.000 kiezers, zoude gij daar geen 350.000 van willen overnemen. U denkt zeker dat ge met nen voetbalclub bezig bent. In oorlog en liefde is alles toegelaten! Dus een partij die steeds stokken in de wielen steekt, die stok moet worden afgenomen. En waarom kappen op het Blok alleen? Ik kan niet zeggen dat ze geen gelijk hebben. Weg met die rommel. Die zaaien te veel tweedracht in het Vlaamse front. Wanneer Bourgeois nog niet wil samenwerken om de Vlaamse belangen te verdedigen. Dan moeten we hem zeker niet sparen! |
|||
![]() |
![]() |
#36 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]de maskers vallen[/size] |
||
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ik heb weerom mijn beginposting aangepast. Ik was zo naïef om vlot in de Blok-leugen te trappen dat ze wél helemaal voor Brussel-Halle-Vilvoorde waren opgekomen en zich niet onthouden hadden...
In het vervolg weet ik weer wat ik zeker niét moet geloven. |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() En het bleef zo stil! Zelfs geen Blokker meer om zijn partijlijn te copy/pasten!
|
![]() |
![]() |
#40 |
Burgemeester
|
![]() De fantasie op het centraal mediacommisariaat zal op zijn zekers?
![]()