![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 maart 2007 om 23:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondanks het VlaemSSch mediacomplot speelt het filmpje vlot.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het valt me op dat Hans best wel goed nederlands spreekt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ze hebben verdorie zelfs een Laurent-lookalike opgesnord! Qua ludieke actie een schot in de roos!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ze zijn in ieder geval goed doorvoed. Nou ja, eentje tenminste.
Hans zou zich weleens mogen scheren en zag ik Ruben zichzelf nu excuseren in die zaal? Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 23 maart 2007 om 01:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Humor van de bovenste plank. Die Laurent look-a-like, je moet er toch maar opkomen he! Echt sterk, meer van dat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bub eiste, en kréég aandacht van de media. Op de Mortselse gemeenteraad waren ze er echter niet van onder de indruk. De bub-zevenling werd zonder veel commentaar de deur gewezen. En daar stonden ze dan, broederlijk bij elkaar in hun grote verdriet. Het leek wel een bende schooljongens die voor straf de gang op gestuurd werd door de meester. Gelukkig heeft 90% unitaristen en federalisten de overtuigende show gezien die hun verdedigers des vaderlands weggaven. D�*�*r zaten ze namelijk allang, vergeefs, op te wachten! De nieuwe bub-leden zullen zich nu massaal aanmelden, wat betekent dat de grote doorbraak in zicht is. De volgende verkiezingen breekt de bub dus alle rekords, en d�*t zal de Mortselse gemeenteraad geweten hebben! Je zal eens zien hoe rap die foto van het Belzieke, scheve schaats rijdende, koningskoppel terug op zijn ereplaats in de trouwzaal hangt!!! ![]() By the way. Werden er door de studiedienst van de bub geen andere media op de hoogte gebracht van het grote spektakel dat in Mortsel zou plaatsvinden? Of had er maar ééntje interesse?
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Mis ik iets?
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() ![]()
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Ik denk dat er zoiets moet zijn als de BUB. Dat komt de democratie alleen maar ten goede, de huidige particratie in België is voor de inwoners een slechte zaak. Zelf ben ik monarchist maar niet in België, de koning en zijn familie gedragen zich onwaardig en hebben niets meer met het land te maken in feite. Feitelijk zou men hen vervallen van de troon moeten verklaren en voor de rechtbank brengen. Het is wel absurd om zien hoe de BUB constant in de totaal verkeerde richting gaat, ze hebben potentieel maar ze verkwanselen het tot in het belachelijke toe. Ik vraag me af hoe het daar in die partij aan toe gaat, Führer Hans beslist en de rest moet maar zwijgen neem ik aan. Ik zie anders niet in hoe de weinige leden die er al zijn kunnen instemmen met zo'n dwaze acties. Op het internet wordt het al helemaal te dwaas.
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Macht krijgen op basis van je geboorte is zo onrechtvaardig. Beseffen al die royalisten dan niet dat het koningschap enkel en alleen draait om 1 bepaalde bloedlijn. De beste manier om het volk buiten spel te zetten is met een koning die zijn macht dan maar verantwoord als gekregen van God. Echt onbegrijpelijk!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
1. weg met het concept monarchie 2. weg met de huidige monarchie Als je punt 1 aanhangt zal je vrees ik het kind met het badwater wegsmijten immers ik zie er wel voordelen in. Je moet een verschil maken tussen een monarchie die als tegenhanger van de particratie kan dienen als tegenhanger van iets te machtige partijen en en de republiek wiens leider uit diezelfde klasse van politici zal worden verkozen. Een monarchie heeft denk ik voordelen , ze kan (niet in belgië met de coburgs) het volk vertegenwoordigen en als bindende factor optreden. Daarnaast heeft ze een hoog feestjes- en lintjes-staan-zwaien- gehalte. Ik wil weg van de huidige monarchie en naar een nieuwe , nl. een Herenigd Koninkrijk der Nederlanden onder de Van Oranjes en ik weet dat er niet zoveel mensen dit vandaag de dag in Vlaanderen zullen willen maar het is een idee als zovele andere. Jij kan als aanhanger van punt 1 ( verbeter me als ik me vergis maar ik plaats je daar ) nu met de royalisten onder ons die de coburgs en belgië kwijt willen een ellenlange discussie beginnen MAAR daar zullen enkel de belgicisten garen bij spinnen die continu trachten om de vijanden van Albert II en co tegen elkaar uit te spelen. Jij wil misschien niet onder de Oranje's leven maar omdat ik dat wel wil wil dit niet zeggen dat we niet kunnen samenwerken tegen onze huidige onwaardige 'vorst'. Als het zover gedreven wordt dat er een onafhankelijke vlaamse staat wodt geboren met (hopelijk tijdelijk) een president dan kunnen we die discussie later nog voeren. Weg met Coburg => Dit is wat ons bindt, laten we daar op focussen, ik zal je later wel overtuigen van de voordelen van een goede monarchie (of jij mij met die van je republiek) , vandaag zijn we objectieve bondgenoten. Als je me echter dwingt om die discussie nu al aan te gaan (en dat zal ik doen indien nodig) zal ik enkel een hoop argumenten pro het concept van de monarchie moeten bovenhalen die dan door de aanhangers van Bebert zullen worden opgevist en dan kan je die weer gaan ontkrachten. Daarnaast is het zo dat je de idee van het republicanisme niet mag overschatten. Zoveel mense zijn daar niet voor. Een erg hoog percentage VB stemmers bijvoorbeeld zijn wel voor een monarchie, een gegeven dat nu reeds door de aanhangers van Coburg wordt gebruikt in hun propaganda, zij vergeten wel dat al die monarchisten bij het VB de HUIDIGE monarchie wel kotsbeu zijn. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 24 maart 2007 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Mo vent toch
![]() actie voeren is blijkbaar nog wat nieuw. de massa's waren er in elk geval wel. Heb je de ingehouden lach van die oude mannetjes op die stoelen gezien ![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij houden van België,daarom moeten wij ons verzetten tegen de politiekers,ZWARE STRIJDTAAL!
![]()
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Ware revolutionairen.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel orgineel was de kreet van Hans wel hé,allez kreet,en dan die vlaggen die naar alle kanten werden gezwierd
![]()