![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als ik iets verkeerd deed, kreeg ik op mijn kop. Mijn generatie werd nog gestraft, als ze over de lijn gingen. Mijn ouders en grootouders werden destijds nog spartaans opgevoed in kroostrijke gezinnen. Toen waren de regels soepel, maar heerste er nog tucht en discipline. Je wist wat je te wachten stond, als je te ver ging. Nu zijn er geen regels meer. Belhamels moeten begrip krijgen en geen standje. Ouders mogen hun bengels niet meer over de knie leggen zoals vroeger. En nu permitteert de jeugd zich alles. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
het was zo simpel als kvraagetaan zeker?
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
Citaat:
Tegenwoordig moeten spenen al gesterilliseerd worden in kokend water, voor baby zijn flesje krijgt. En dan maar vaccineren. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Ach ik snap het! U draagt een luier van het merk Chipie. Ik dacht dat het kleding was, maar blijkbaar dingen ze nu samen met Pampers ook mee naar hun plaatje op de markt.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#30 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als je in het home roept "Iffraken, iffraken, kem in mijn broek e pisken gedaan maar kon er ni aan doen zelle.....wilde mij verschonen?" |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#33 |
|
Minister-President
|
De kerken zaten nog vol. In mijn dorp waren er 5 missen per weekend. Nu nog 2 met amper 50 aanwezigen waarvan 80 % boven de 50 jaar.
Laatst gewijzigd door longhorn : 12 april 2007 om 00:09. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Juist ... bij ons ... elke weekdag om 19:30 u ... zaterdag om 20:00 ... zondag om 07:30, om 08:30, om 10:30 en om 17:00 ... ben nog misdienaar geweest, telkens één keer in de week en vast om 08:30 op zondag ... intussen weet ik niet meer wanneer er missen doorgaan, in ieder geval heel weinig want ik woon naast de kerk en zie hier weining volk passeren.
|
|
|
#35 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben geboren in de fifties.
In ons buurtje was maar een vader met een auto. De rest van de mannen ging op de fiets of op de brommer (Berini) naar zijn werk. Naar school ging ik lopend en later op een zesde hands fiets. Ik mocht absoluut niet in het wijkje (Klein Rome) tegenover ons komen, want daar woonden Katholieken en die waren slecht! Een keer per jaar achterop de brommer naar familie in Wageningen, want de trein was te duur. Vakanties?: Onbetaalbaar. We vermaakten ons in de vakantie met eindeloze zwerftochten door bos en hei en vingen salamanders die we voor een stuiver (2 eurocent) verkochten. Met de Kerstvakantie kerstbomen jatten en vuurtje stoken. Rond 1964 begon de grote omwenteling. Klein Rome bestaat nog steeds, maar wordt nu bewoond door mensen die in Allah geloven.
|
|
|
#39 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Erg leuk liedje!
Edit: keken ze in Vlaanderen echt en masse naar 'Rons Honeymoon'?
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 12 april 2007 om 10:34. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
1 jaar geweest (tot mijn 12-de) en vanaf dan enkel nog een kerk van de binnenkant gezien bij trouwen en begrafenissen ...
|