![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Netto,hé dommeke .....
Kzal wel alleen blijven wonen ![]()
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
wat ik niet goed snap is dat je zelf een leefloon maar hebt om te rond te komen en dan mij aanvalt omdat ik kritiek geef op een overheid dat u maar een schamel leefloon bezorgt en mij maar een schamel in komen voor full time te gaan werken??? aan welke stand sta je dan eigenlijk en wat voor principes heb je dan? dus als de staat morgen het leefloon op 200 euro zet dan ga je je gewoon even aanpassen en voor de rest geen vuiltje aan de lucht of wat? en uw voorbeeldje van 4000 euro is pure zever en dat weet je. zo kun je een miljonair ook arm verklaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht exact hetzelfde toen ik die titel las...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik zou eerder pleiten om lenen voor woningen te herzien en in feite een 0% rente dus als je 150 000 euro leent betaal je ook maar 150 000 euro terug. dit kan je financieren door rente op spaarboekjes en andere winstgevende bankproducten te verkleinen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben, gelukkig, die leefloner niet... Ik wil maar zeggen dat er gezinnen genoeg zijn, die met een veel kleiner inkomen dan het uwe moeten rondkomen... en dat U met uw inkomen bij de beteren in Europa bent (en zeker in de wereld)... Ik persoonlijk moet, als ik dat naar per maand omzet, veel meer belastingen betalen dan uw netto-inkomen... En is dat niet erg? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan er inkomen dat de waarheid soms hard kan aankomen. Laatst gewijzigd door Cynicus : 25 maart 2007 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Indien we een nationaalarbeidsmarkt zouden hebben, dan zouden de lonen ingeval van krapte op de arbeidsmarkt wel stijgen. Het wordt dan ook tijd dat er paal en perk gesteld wordt aan het verwerpelijke vrije verkeer van personen binnen de EU. Dat vrije verkeer van personen binnen de EU vormt een bedreiging voor de loon- en arbeidsomstandigheden op onze arbeidsmarkt.
|
![]() |
![]() |