![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
"Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> wrote:
> On 23 mrt, 14:20, "Hieke" <[email protected]> > wrote: >> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in >> bericht news: >> >> > Maar lieden als Jansen vinden natuurlijk altijd wel een probleem >> > als ze gaan zoeken. >> >> Vind je dat vervelend, Herbert? :) > > Waarom zou ik dat vervelend vinden? > Ik constateer alleen maar dat Jansen en Geurt een deel van het > probleem zijn Welk probleem? Is er een probleem dan? |
|
|
#22 |
|
|
On 23 Mar 2007 05:38:57 -0700, "Eliyahu" <[email protected]>
wrote: >Bs'd > >http://www.nd.nl/Document.aspx?docum...tikel&id=89618 > >'Rotzakken' nodig tegen islamterreur van onze redactie binnenland >AMSTERDAM - De veiligheidsdienst AIVD moet een speciale afdeling van >'rotzakken' krijgen, die ,,zo nodig in het verborgene vuile handen >maakt'' bij het bestrijden van islamterreur. Dat schrijft arabist Hans ~ Er was voor Saddam Hoesein een vacature vrij in Irak. -- http://afluisterland.nl/ronald/ "De staat verdrukt, de wet is gelogen, de rijkaard leeft zelfzuchtig voort" |
|
|
#23 |
|
|
On 23 Mar 2007 05:38:57 -0700, "Eliyahu" <[email protected]>
wrote: >Bs'd > >http://www.nd.nl/Document.aspx?docum...tikel&id=89618 > >'Rotzakken' nodig tegen islamterreur van onze redactie binnenland >AMSTERDAM - De veiligheidsdienst AIVD moet een speciale afdeling van >'rotzakken' krijgen, die ,,zo nodig in het verborgene vuile handen >maakt'' bij het bestrijden van islamterreur. Dat schrijft arabist Hans >Jansen vandaag in het opinieblad Opinio. Nee, dat is onaanvaardbaar. >Volgens Jansen geeft Nederland te veel toe aan het geweld van >fundamentalistische islamieten. ,,We beseffen niet dat dreiging met >geweld, en geweld zelf, alleen door gecontroleerde en sluwe toepassing >van geweld gestopt kan worden.'' Zo veel geweld gaat er hier niet van de islam uit. >Nederland kiest ervoor dit soort zaken niet op de spits te drijven, >aldus Jansen, ,,maar langzamerhand werkt deze houding >contraproductief''. ,,Wat er in Nederland gedacht, geschreven, >tentoongesteld of opgevoerd wordt, komt voor een groot deel zonder dat >dit zichtbaar wordt, niet meer in vrijheid tot stand. Het is niet de >leugen die regeert, maar de duistere dreiging.'' Ja, dat is inderdaad een groot probleem aan het worden. Maar dat heeft vooral te maken met de grote aantallen moslims die hier zijn. Ze kunnen daardoor een belangrijke subcultuur vormen. Het geweld is een uiting van een cultuur*botsing*, en niet zozeer van een cultuur op zich. Het geweld is het topje van een ijsberg; je kunt beter de dominante aanwezigheid van die hele ijsberg in de Nederlandse samenleving ter discussie stellen dan alleen het topje ervan aan te pakken, want dat groeit daarna gewoon weer aan. > >Zie hier het hele stuk van Hans Janssen: http://www.opinio.nu/node/178 -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#24 |
|
|
On 23 Mar 2007 05:38:57 -0700, "Eliyahu" <[email protected]> wrote:
Meneer jansen hoort kennelijk ook bij de verdeel en heers cultus in den haag. Dit helpt 'de zaak' (gebroederlijk leven en laten leven) niet bepaald. Hij roept nog net niet op om de tondeuse ter hand te nemen, dan de wapens en dan maar burgeroorlogje ontketenen..... |
|
|
#25 |
|
|
"Orac" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in > bericht news:[email protected] ups.com... > On 23 mrt, 14:42, "Orac" <[email protected]> wrote: >> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in >> berichtnews:[email protected] ooglegroups.com... >> >> > On 23 mrt, 14:20, "Hieke" <[email protected]> wrote: >> >> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in >> >> bericht >> >> news: >> >> >> > Maar lieden als Jansen vinden natuurlijk altijd wel een probleem als >> >> > ze gaan zoeken. >> >> >> Vind je dat vervelend, Herbert? :) >> >> > Waarom zou ik dat vervelend vinden? >> > Ik constateer alleen maar dat Jansen en Geurt een deel van het >> > probleem zijn en geen deel van de oplossing. En uiteraard >> > hartstochtelijk toegejuichd door voetvolk zoals jij. >> >> Het probleem wordt gevormd door de christelijken (aan de macht in >> Nederland) >> die weten dat de islam sterk met hen verbonden is het daarom de hand >> boven >> het hoofd houdt, want elke beperking die men aan de islam zou opleggen, >> zou >> men ook aan henzelf moeten opleggen; christelijk eigenbelang dus. Maar >> nog >> meer door verradend links, dat handig gebruikt wordt door de christenen >> om >> de islam in de kont te kruipen zodat zij zelf geen vieze haren krijgen; >> links als loopjongetje voor maar liefst twéé religies, waarvan de islam >> fascistisch is en volledig en compleet ingaat tegen wat links zou moeten >> zijn. Links heeft, tot vreugde van de christenen, de moslim tot >> 'verdrukte' >> verklaard, en O O O, links zal hen tot te dood er op volgt verdedigen. >> >> Laat links zich zorgen maken over de échte slachtoffers, namelijk de >> homofielen, voor wie het verdragingsklimaat alleen maar achteruit is >> gegaan >> sinds de islam hier vaste voet heeft gekregen; > > >>Vreemd, waarom zitten er in het Amsterdamse college van B&W dan 2 >>homo's? > > Het klimaat op straat bedoel ik uiteraard (alsof je dat niet wist). > Gehoord van een moslim: Hij kon er wel mee leven, als ze zich maar niet > expliciet homofiel zouden gedragen en kleden (?), want daarmee beledigden > ze zijn geloof. Probeer de psychologische kern te snappen. > > > >>laten ze zich zorgen maken >> over de vrijheid van meningsuiting die achteruit gaat, > >>Achteruit? De fascist Wilders mag toch zeggen wat hij wil? > > Met hoeveel bewaking? Net als Ali en Gogh mag hij zeggen wat hij wil. Als > je niet wilt discussieren, prima, maar als jij niet op de hoogte bent van > het feit dat kunstenaars, journalisten en schrijvers zich inhouden als ze > het over de islam willen hebben, uit angst voor represailles van moslims, > steek je je kop in het zand. Je verdedigt een intrinsiek fascistisch > geloof. Ik herinner me ook iets over spotprenten. > > verdedig dat nou >> eens; laten ze zich zorgen maken om mensen als Hirsi Ali (en vele >> anderen) >> die permanente bewaking nodig hebben of al vermoord zijn om hun mening, >> verdedig die mensen nou eens; laten ze zich zorgen maken om de >> hersenspoelingen in het bijzondere onderwijs, alwaar er bij de >> islamitische >> variant haat jegens joden en homo's bij jonge kinderen ingestampt wordt, >> verdedig die kinderen nou eens; laten ze zich zorgen maken over >> discriminatie van vrouwen, gemeengoed bij de islam, verdedig die vrouwen >> nou >> eens. >> >> Al dit bovenstaande wordt onder het vloerkleed geveegd door links, mag je >> niet over praten, want dat is racisme. Links is dom en star, en is niet >> meer >> dan een loopjongetje voor andermans idealen. > >>Lethargisch gejammer. Meer is het niet. > > Briljant. Geen enkel argument. Ik begin te geloven Haha, nu begin je zelf ook een religie.... dat 'linksheid' zélf een > religie is. Net zo min mee te praten als met andere religieuzen, want het > eindoordeel staat altijd al vast. > > Basta, nooit meer links. > > |
|
|
#26 |
|
|
On 23 mrt, 16:27, "Orac" <[email protected]> wrote:
> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in berichtnews:[email protected] oglegroups.com... > On 23 mrt, 14:42, "Orac" <[email protected]> wrote: > > > > > > > "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in > > berichtnews:[email protected] ooglegroups.com... > > > > On 23 mrt, 14:20, "Hieke" <[email protected]> wrote: > > >> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in > > >> bericht > > >> news: > > > >> > Maar lieden als Jansen vinden natuurlijk altijd wel een probleem als > > >> > ze gaan zoeken. > > > >> Vind je dat vervelend, Herbert? :) > > > > Waarom zou ik dat vervelend vinden? > > > Ik constateer alleen maar dat Jansen en Geurt een deel van het > > > probleem zijn en geen deel van de oplossing. En uiteraard > > > hartstochtelijk toegejuichd door voetvolk zoals jij. > > > Het probleem wordt gevormd door de christelijken (aan de macht in > > Nederland) > > die weten dat de islam sterk met hen verbonden is het daarom de hand boven > > het hoofd houdt, want elke beperking die men aan de islam zou opleggen, > > zou > > men ook aan henzelf moeten opleggen; christelijk eigenbelang dus. Maar nog > > meer door verradend links, dat handig gebruikt wordt door de christenenom > > de islam in de kont te kruipen zodat zij zelf geen vieze haren krijgen; > > links als loopjongetje voor maar liefst twéé religies, waarvan de islam > > fascistisch is en volledig en compleet ingaat tegen wat links zou moeten > > zijn. Links heeft, tot vreugde van de christenen, de moslim tot > > 'verdrukte' > > verklaard, en O O O, links zal hen tot te dood er op volgt verdedigen. > > > Laat links zich zorgen maken over de échte slachtoffers, namelijk de > > homofielen, voor wie het verdragingsklimaat alleen maar achteruit is > > gegaan > > sinds de islam hier vaste voet heeft gekregen; > >Vreemd, waarom zitten er in het Amsterdamse college van B&W dan 2 > >homo's? > > Het klimaat op straat bedoel ik uiteraard (alsof je dat niet wist). Gehoord > van een moslim: Hij kon er wel mee leven, als ze zich maar niet expliciet > homofiel zouden gedragen en kleden (?), want daarmee beledigden ze zijn > geloof. Probeer de psychologische kern te snappen. De gemiddelde Nederlander denkt daar niet zoveel anders over. > > >laten ze zich zorgen maken > > over de vrijheid van meningsuiting die achteruit gaat, > >Achteruit? De fascist Wilders mag toch zeggen wat hij wil? > > Met hoeveel bewaking? Gelukkig worden wij tegen Geurt bewaakt. >Net als Ali en Gogh mag hij zeggen wat hij wil. Als je > niet wilt discussieren, prima, maar als jij niet op de hoogte bent van het > feit dat kunstenaars, journalisten en schrijvers zich inhouden als ze het > over de islam willen hebben, uit angst voor represailles van moslims, steek > je je kop in het zand. Je verdedigt een intrinsiek fascistisch geloof. Ik > herinner me ook iets over spotprenten. > > verdedig dat nou > > > > > > > eens; laten ze zich zorgen maken om mensen als Hirsi Ali (en vele anderen) > > die permanente bewaking nodig hebben of al vermoord zijn om hun mening, > > verdedig die mensen nou eens; laten ze zich zorgen maken om de > > hersenspoelingen in het bijzondere onderwijs, alwaar er bij de > > islamitische > > variant haat jegens joden en homo's bij jonge kinderen ingestampt wordt, > > verdedig die kinderen nou eens; laten ze zich zorgen maken over > > discriminatie van vrouwen, gemeengoed bij de islam, verdedig die vrouwen > > nou > > eens. > > > Al dit bovenstaande wordt onder het vloerkleed geveegd door links, mag je > > niet over praten, want dat is racisme. Links is dom en star, en is niet > > meer > > dan een loopjongetje voor andermans idealen. > >Lethargisch gejammer. Meer is het niet. > > Briljant. Geen enkel argument. Ik begin te geloven dat 'linksheid' zélfeen > religie is. Net zo min mee te praten als met andere religieuzen, want het > eindoordeel staat altijd al vast. > > Basta, nooit meer links Nogmaals, wat een gejammer. |
|
|
#27 |
|
|
On Fri, 23 Mar 2007 16:27:07 +0100, FNn
<[email protected]> wrote: >Meneer jansen hoort kennelijk ook bij de verdeel en heers cultus in den haag. >Dit helpt 'de zaak' (gebroederlijk leven en laten leven) niet bepaald. De verdeel- en heersclub in Den Haag wil juist absolute rust en orde. Met meer maatschappelijke dynamiek gaan de kapitalistische bordjes snel verhangen, en dat willen de gevestigde belangen natuurlijk niet. Kijk maar naar hoe panisch de politiek en media reageerden op die gezinsdrama's; dat moet wat hun betreft het liefst allemaal onder het tapijt worden geschoven. En dergelijke extreme uitingen zijn heel interessant, je kunt er vaak precies aan zien waar knelpunten zitten. Maar die spiegel wil Den Haag zichzelf niet voorhouden. >Hij roept nog net niet op om de tondeuse ter hand te nemen, dan de wapens en dan >maar burgeroorlogje ontketenen..... -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#28 |
|
|
"Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... On 23 mrt, 16:27, "Orac" <[email protected]> wrote: > "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in > berichtnews:[email protected] oglegroups.com... > On 23 mrt, 14:42, "Orac" <[email protected]> wrote: > > >> > eens; laten ze zich zorgen maken om mensen als Hirsi Ali (en vele >> > anderen) > > die permanente bewaking nodig hebben of al vermoord zijn om hun mening, > > verdedig die mensen nou eens; laten ze zich zorgen maken om de > > hersenspoelingen in het bijzondere onderwijs, alwaar er bij de > > islamitische > > variant haat jegens joden en homo's bij jonge kinderen ingestampt wordt, > > verdedig die kinderen nou eens; laten ze zich zorgen maken over > > discriminatie van vrouwen, gemeengoed bij de islam, verdedig die vrouwen > > nou > > eens. > > > Al dit bovenstaande wordt onder het vloerkleed geveegd door links, mag > > je > > niet over praten, want dat is racisme. Links is dom en star, en is niet > > meer > > dan een loopjongetje voor andermans idealen. > >Lethargisch gejammer. Meer is het niet. > > Briljant. Geen enkel argument. Ik begin te geloven dat 'linksheid' zélf > een > religie is. Net zo min mee te praten als met andere religieuzen, want het > eindoordeel staat altijd al vast. > > Basta, nooit meer links Nogmaals, wat een gejammer. =========== Wind je toch niet zo op Schnappi! Jouw tijd komt heus nog wel, die Sharia wordt nog wel eerder ingevoerd dan je zelf dacht. |
|
|
#29 |
|
|
>> Briljant. Geen enkel argument. Ik begin te geloven
> > Haha, nu begin je zelf ook een religie.... Dat geloof ik niet. Even mijn lijfboek en de kern van mijn geloof waarin ik niet geloof raadplegen: de Heilige Hijbel. |
|
|
#30 |
|
|
"Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... On 23 mrt, 16:27, "Orac" <[email protected]> wrote: > "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in > berichtnews:[email protected] oglegroups.com... > On 23 mrt, 14:42, "Orac" <[email protected]> wrote: > > > > > > > "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in > > berichtnews:[email protected] ooglegroups.com... > > > > On 23 mrt, 14:20, "Hieke" <[email protected]> wrote: > > >> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in > > >> bericht > > >> news: > > > >> > Maar lieden als Jansen vinden natuurlijk altijd wel een probleem > > >> > als > > >> > ze gaan zoeken. > > > >> Vind je dat vervelend, Herbert? :) > > > > Waarom zou ik dat vervelend vinden? > > > Ik constateer alleen maar dat Jansen en Geurt een deel van het > > > probleem zijn en geen deel van de oplossing. En uiteraard > > > hartstochtelijk toegejuichd door voetvolk zoals jij. > > > Het probleem wordt gevormd door de christelijken (aan de macht in > > Nederland) > > die weten dat de islam sterk met hen verbonden is het daarom de hand > > boven > > het hoofd houdt, want elke beperking die men aan de islam zou opleggen, > > zou > > men ook aan henzelf moeten opleggen; christelijk eigenbelang dus. Maar > > nog > > meer door verradend links, dat handig gebruikt wordt door de christenen > > om > > de islam in de kont te kruipen zodat zij zelf geen vieze haren krijgen; > > links als loopjongetje voor maar liefst twéé religies, waarvan de islam > > fascistisch is en volledig en compleet ingaat tegen wat links zou moeten > > zijn. Links heeft, tot vreugde van de christenen, de moslim tot > > 'verdrukte' > > verklaard, en O O O, links zal hen tot te dood er op volgt verdedigen. > > > Laat links zich zorgen maken over de échte slachtoffers, namelijk de > > homofielen, voor wie het verdragingsklimaat alleen maar achteruit is > > gegaan > > sinds de islam hier vaste voet heeft gekregen; > >Vreemd, waarom zitten er in het Amsterdamse college van B&W dan 2 > >homo's? > > Het klimaat op straat bedoel ik uiteraard (alsof je dat niet wist). > Gehoord > van een moslim: Hij kon er wel mee leven, als ze zich maar niet expliciet > homofiel zouden gedragen en kleden (?), want daarmee beledigden ze zijn > geloof. Probeer de psychologische kern te snappen. De gemiddelde Nederlander denkt daar niet zoveel anders over. > > >laten ze zich zorgen maken > > over de vrijheid van meningsuiting die achteruit gaat, > >Achteruit? De fascist Wilders mag toch zeggen wat hij wil? > > Met hoeveel bewaking? Gelukkig worden wij tegen Geurt bewaakt. >Net als Ali en Gogh mag hij zeggen wat hij wil. Als je > niet wilt discussieren, prima, maar als jij niet op de hoogte bent van het > feit dat kunstenaars, journalisten en schrijvers zich inhouden als ze het > over de islam willen hebben, uit angst voor represailles van moslims, > steek > je je kop in het zand. Je verdedigt een intrinsiek fascistisch geloof. Ik > herinner me ook iets over spotprenten. > > verdedig dat nou > > > > > > > eens; laten ze zich zorgen maken om mensen als Hirsi Ali (en vele > > anderen) > > die permanente bewaking nodig hebben of al vermoord zijn om hun mening, > > verdedig die mensen nou eens; laten ze zich zorgen maken om de > > hersenspoelingen in het bijzondere onderwijs, alwaar er bij de > > islamitische > > variant haat jegens joden en homo's bij jonge kinderen ingestampt wordt, > > verdedig die kinderen nou eens; laten ze zich zorgen maken over > > discriminatie van vrouwen, gemeengoed bij de islam, verdedig die vrouwen > > nou > > eens. > > > Al dit bovenstaande wordt onder het vloerkleed geveegd door links, mag > > je > > niet over praten, want dat is racisme. Links is dom en star, en is niet > > meer > > dan een loopjongetje voor andermans idealen. > >Lethargisch gejammer. Meer is het niet. > > Briljant. Geen enkel argument. Ik begin te geloven dat 'linksheid' zélf > een > religie is. Net zo min mee te praten als met andere religieuzen, want het > eindoordeel staat altijd al vast. > > Basta, nooit meer links >Nogmaals, wat een gejammer. Ooit schreef ik dat er maar weinig verschil was tussen rechts en links. Je ziet nu dan ook dat linkse figuren, net als rechtse figuren, alle ongewenste opmerkingen afdoen met een jammerende dooddoener. |
|
|
#31 |
|
|
Schnappi das kleine Krokodil wrote:
> On 23 mrt, 14:31, "Hieke" <[email protected]> wrote: > >>"Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in bericht >>news: >> >> >>>Ik constateer alleen maar dat Jansen en Geurt een deel van het >>>probleem zijn en geen deel van de oplossing. >> >>Moeten ze soms dood? > > > Daar denken jullie extreem-rechtsen natuurlijk gelijk aan. > >>>En uiteraard hartstochtelijk toegejuichd door voetvolk zoals jij. >> >>Ik ben niet zo'n fan van Geert Wilders, maar wel van Hans Jansen. > > > *proest* > > Pffffffffft...paarse krokodil lek geprikt. |
|
|
#32 |
|
|
Orac schreef:
>>>> Jansen typeert Nederlanders als bewoners van 'een vreedzame enclave', >>>> die echter vergeten zijn dat de vrede soms met geweld verdedigd moet >>>> worden. >> Bovenstaande zin is echt schitterend. Enerzijds erkend deze hitser dat >> Nederland een enclave van vrede is en dat het beleid dus niet beter kan >> maar er moet volgens hem toch wel tot illegaal geweld worden overgegaan om >> de vrede te behouden. Wat een rotzak. >> > > Liefst zou je heel Nederland onder het bestuur van de islamieten stellen, > uit verdraagzaamheid en omwille van de vrede, is het niet? > > Dat niet maar het gaat wat beleid betreft wel om het eindresultaat. De terreur die deze mijnheer voorsteld zal zeker geen vrediger maatschappij tot gevolg hebben. Integendeel het zal tot angst en onverdraagzaamheid leiden. |
|
|
#33 |
|
|
"Eliyahu" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] oups.com... > Bs'd > > http://www.nd.nl/Document.aspx?docum...tikel&id=89618 > > 'Rotzakken' nodig tegen islamterreur van onze redactie binnenland > AMSTERDAM - De veiligheidsdienst AIVD moet een speciale afdeling van > 'rotzakken' krijgen, die ,,zo nodig in het verborgene vuile handen > maakt'' bij het bestrijden van islamterreur. Dat schrijft arabist Hans > Jansen vandaag in het opinieblad Opinio. Knip: > Zie hier het hele stuk van Hans Janssen: http://www.opinio.nu/node/178 Zou Jansen ook al in de pocket zijn bij die inturnerd nerd? Je weet wel Roeltje Piepert. De eigenaar van Ohw pini jo. Istie nog niet zindelijk vanwege de zogenaamde overval op zijn "zwaarbewaakte" baksteenbunker in Aerdenhout? Je weet het maar nooit met die TBS-ers. Vrijgesproken en loopt natuurlijk allang weer vrij rond met wat medicijnen om hem zoet te houden. En zomaar werkt hij bij de prive bewakingsdienst die de bunkert moet bewaken. Opi Nijo is een leuke off-line paranoia kuurtje. A. |
|
|
#34 |
|
|
Hieke schreef:
> "surodje" <[email protected]> schreef in bericht news: >> Wat een rotzak. > > Gossie, ik ga Hans Jansen met de dag juist sympathieker vinden. > > De rechtstaat dient zich niet met terreur bezig te houden. |
|
|
#35 |
|
|
Aris Tofanis schreef:
> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> wrote: >> On 23 mrt, 14:20, "Hieke" <[email protected]> >> wrote: >>> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in >>> bericht news: >>> >>>> Maar lieden als Jansen vinden natuurlijk altijd wel een probleem >>>> als ze gaan zoeken. >>> Vind je dat vervelend, Herbert? :) >> Waarom zou ik dat vervelend vinden? >> Ik constateer alleen maar dat Jansen en Geurt een deel van het >> probleem zijn > > Welk probleem? Is er een probleem dan? Nee maar daarom hebben we Jansen, om die voor ons te bedenken. |
|
|
#36 |
|
|
Ronald van Voren schreef:
> On 23 Mar 2007 05:38:57 -0700, "Eliyahu" <[email protected]> > wrote: > >> Bs'd >> >> http://www.nd.nl/Document.aspx?docum...tikel&id=89618 >> >> 'Rotzakken' nodig tegen islamterreur van onze redactie binnenland >> AMSTERDAM - De veiligheidsdienst AIVD moet een speciale afdeling van >> 'rotzakken' krijgen, die ,,zo nodig in het verborgene vuile handen >> maakt'' bij het bestrijden van islamterreur. Dat schrijft arabist Hans > ~ > Er was voor Saddam Hoesein een vacature vrij in Irak. Heel slim bedacht Ronald. Jansens methoden zullen in Irak zeker aanslaan. Saddam is er ook groot mee geworden. |
|
|
#37 |
|
|
"Eliyahu" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag news:[email protected] oups.com... van > > http://www.nd.nl/Document.aspx?docum...tikel&id=89618 > > 'Rotzakken' nodig tegen islamterreur van onze redactie binnenland tot > ChristenUnie. En de rest.'' > Is toch dat wat ik zelf steeds zeg. Maar het is zeker ook slechts een zodanige vuile nazi. -- Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration to the western world! Many danes think the same, see e g http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 . Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals (third-worlders themselves), in order to make them less visible in the growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald . Don't surrender, keep on fighting !!! |
|
|
#38 |
|
|
"surodje" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Aris Tofanis schreef: >> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> wrote: >>> On 23 mrt, 14:20, "Hieke" <[email protected]> >>> wrote: >>>> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in >>>> bericht news: >>>> >>>>> Maar lieden als Jansen vinden natuurlijk altijd wel een probleem >>>>> als ze gaan zoeken. >>>> Vind je dat vervelend, Herbert? :) >>> Waarom zou ik dat vervelend vinden? >>> Ik constateer alleen maar dat Jansen en Geurt een deel van het >>> probleem zijn >> >> Welk probleem? Is er een probleem dan? > > Nee maar daarom hebben we Jansen, om die voor ons te bedenken. > Precies, en Theo van Gogh leeft ook nog! |
|
|
#39 |
|
|
On Fri, 23 Mar 2007 18:38:08 +0100, "Cees Camphuis"
<[email protected]> wrote: > >"surodje" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> Aris Tofanis schreef: >>> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> wrote: >>>> On 23 mrt, 14:20, "Hieke" <[email protected]> >>>> wrote: >>>>> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in >>>>> bericht news: >>>>> >>>>>> Maar lieden als Jansen vinden natuurlijk altijd wel een probleem >>>>>> als ze gaan zoeken. >>>>> Vind je dat vervelend, Herbert? :) >>>> Waarom zou ik dat vervelend vinden? >>>> Ik constateer alleen maar dat Jansen en Geurt een deel van het >>>> probleem zijn >>> >>> Welk probleem? Is er een probleem dan? >> >> Nee maar daarom hebben we Jansen, om die voor ons te bedenken. >> > >Precies, en Theo van Gogh leeft ook nog! Die heeft het met zijn getreiter min of meer over zichzelf afgeroepen. Je kunt niet individueel geweld gaan generaliseren naar hele bevolkingsgroepen toe. De moord op Van Gogh was maatschappelijk niet relevanter dan de Amsterdamse liquidaties in de onderwereld. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#40 |
|
|
"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Fri, 23 Mar 2007 18:38:08 +0100, "Cees Camphuis" > <[email protected]> wrote: > >> >>"surodje" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]... >>> Aris Tofanis schreef: >>>> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> wrote: >>>>> On 23 mrt, 14:20, "Hieke" <[email protected]> >>>>> wrote: >>>>>> "Schnappi das kleine Krokodil" <[email protected]> schreef in >>>>>> bericht news: >>>>>> >>>>>>> Maar lieden als Jansen vinden natuurlijk altijd wel een probleem >>>>>>> als ze gaan zoeken. >>>>>> Vind je dat vervelend, Herbert? :) >>>>> Waarom zou ik dat vervelend vinden? >>>>> Ik constateer alleen maar dat Jansen en Geurt een deel van het >>>>> probleem zijn >>>> >>>> Welk probleem? Is er een probleem dan? >>> >>> Nee maar daarom hebben we Jansen, om die voor ons te bedenken. >>> >> >>Precies, en Theo van Gogh leeft ook nog! > > Die heeft het met zijn getreiter min of meer over zichzelf afgeroepen. > Je kunt niet individueel geweld gaan generaliseren naar hele > bevolkingsgroepen toe. De moord op Van Gogh was maatschappelijk niet > relevanter dan de Amsterdamse liquidaties in de onderwereld. > Je vindt dat professor Jansen een niet-bestaand probleem heeft bedacht? |