![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij mijn school in Zweden. Wij kregen daar absolute vrijheid (zelfs om naar huis te gaan tijdens de lessen indien we het nodig achtten) en het vreemde was: niemand maakte er misbruik van. Meer zelfs: mensen die niet doorwerkten of spijbelden kregen commentaar van hun medeleerlingen dat ze daarmee moesten stoppen. Zweden heeft zowat de meest vrije opvoeding die ik ooit heb gezien. En het vreemde is: de misdaadcijfers (tot op het heden, wat veroorzaakt is door een influx van niet-Europese subproleten) zijn daar erg laag, en de levensstandaard erg hoog. Waar ik woonde speelden kinderen van 10 jaar tot middernacht buiten in de zomer. Maarja, the attempt to repress... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Volgens Wikipedia heeft Zweden 'above average crime rates compared to other EU countries ' (survey 2005). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun Kosovolobby schoot terug als een overgeladen kanon. Nu zitten ze met zoveel bendes Albanezen dat de politie met machinepistolen moet patrouilleren in pakweg Malmö. |
|
![]() |
![]() |