![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Zonde dat deze vrouw het loodje heeft gelegd. Haar standpunten mogen dan wel recht tegenover mijn wereldbeeld staan, maar men kan niets anders dan respect hebben voor iemand die op zo'n manier voor haar standpunten blijft staan terwijl het hele klimaat vijandig tegenover haar staat.
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken deze dame niet, dus ga ik er ook niet meer over zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik keur negationisme af maar acht het geen misdaad; ik behandel het dus ook niet zo.
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 25 maart 2007 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een creatuur om zo snel mogelijk te vergeten. Zand erover !!! (letterlijk dan)
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wederom zeer waardige reacties van bepaalde figuren...
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Er is een documentaire over Mussert waarin ze uitgebreid aan het woord komt. Grappig om te zien dat ze helemaal niets van Mussert moest hebben (haar man had leider moeten worden). Maar lombas, ik denk dat je weinig nieuws zou hebben gehoord. De vrouw bleef zichzelf maar herhalen, ze had ook een kleine schare echte 'aanbidders' maar dat groepje hing/hangt van gekunsteldheid aan elkaar. (Verkeerde lichamen uit graven roven etc.) Volgens mij is ze ook een keer in een aflevering van 'het zwarte schaap' geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Ter aanvulling:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Moge zij in vrede rusten...mijn medeleven voor de familie van de overledene...
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och kom, laat toch zo die flauwe zever! De familie is waarschijnlijk maar al te blij dat ze eindelijk verlost zijn van dat ouwe kreng.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Zoonlief over zijn moeder:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Brandaan : 25 maart 2007 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() de raf ("hou-me-tegen-of-ik-verlaat-dit-forum") die durft nogal eens iets he mannen
De video van die vetzak die in NYC een vrouwtje van 101j bont en blauw molesteerde komt me voor ogen. http://www.cnn.com/2007/US/03/10/eld....ap/index.html Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 maart 2007 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rip
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Goed zo. Ze zei zelf in dat interview al dat ze zo snel mogelijk van deze rotwereld wegwilde. Natuurlijk. Deze wereld klopt natuurlijk niet met de ontkenning (Denial is not a river in Egypt!) waarin ze sinds 1939 leefde.
Teringwijf. Bye bye. En over de beschaamde Vlamingen hier: die VB liefde was vast niet zo wederzijds hoor. Ze kan gezegd hebben wat ze wilde, dat Rost von Teringen Pokkewijf met haar Negationisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je verwart doorzettingsvermogen met halsstarrigheid...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Ik vermoed dat het ongeveer werkte als een soort van "geloof, religie" voor haar; ken zoiets van enige mensen die ik ooit ontmoette, zowel nazis en communisten als godsdienstigen maar die kwamen daar niet mee in de publiciteit.
Ongetwijfeld "voer voor psychologen".
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 25 maart 2007 om 20:18. |
![]() |
![]() |