![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Als het zich gedraagt als een kerk (al dan niet met een inquisitie) is atheïsme zeker een geloof.
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het zou trouwens maar triestig zijn mochten atheïsten niet de geloofsijver bezitten van religieuze freaks. Want dan eindigt ge bij de flauwe ongeëngageerde soep van het liberalisme. Van een Ayn Rand, quoi. Net zoals Dawkins ben ik voorstander van atheïsme dat op fanatieke wijze wordt gepusht. Laatst gewijzigd door C2C : 26 maart 2007 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Echte marxisten hebben dan ook nooit gepleit voor vervolging of afschaffing van religie. Ik zeg echte marxisten, aangezien er onder het stalinisme in de Sovjetunie een verkeerde, repressieve politiek gevoerd is tegenover de islam en het orthodoxe christendom, waardoor het geloof in zijn meest reactionaire vormen eerder aangewakkerd is dan verdwenen.Om de opiummetafoor nog eens aan te halen: als religie de opium van het volk is dan moeten we die drug niet verbieden, maar wel de omstandigheden scheppen waarin die drug niet meer noodzakelijk is… Plezante mannen, die stalinistische communisten... ![]() Wanneer zouden de moslims eindelijk gaan begrijpen dat de linksen ijveren om hun geloof te laten verdwijnen?... Nu worden ze nog misbruikt om het 'Westen' te ontregelen, maar nadien?;.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]()
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang zij het condoom niet aanvaarden en dus zorgen voor de verspreiding van aids en zolang zij de rijkste instelling ter wereld blijven zonder het geld goed te gebruiken, dikke vette middelvinger! Grote dikke middelvinger naar alle goden en godsdiensten. Gewoon een door de mens uitgevonden fabeltje.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
is het niet eerlijker te zeggen: Jullie moeten er voor zorgen dat ik als hoofd van mijn verbeeldingsorganisatie en de organisatie zelf mijn verworven macht niet kwijtspeel. Zorg ervoor dat er nog mensen zijn die voor ons springen... zorg er aub voor dat er nog zotten zijn die geloven en handelen om in armoede te leven voor anderen terwijl wij zelf in het goud zwemmen.... Zijn arm word korter, hij weet het, hij voelt het, en zijn grote almachtig baas God komt toch wel niets doen om te helpen zeker... laat mij eens lachen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De ziel die zegt dat vrouwen gediscrimineerd mogen worden? En dan maar zagen over Burka's ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Ja hoor, gaan we weer, we moeten weer eens allemaal aan het geloof. Gelukkig maar dat de paus niet zoals anderen de moslims discrimineert, hij wil gewoon alle andersdenkenden weghebben. Ik begin alvast een bedrijf in 'huis aan huis bekeerders-vallen'.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb je het over het eerste stukje alleen? Dat hij je ballen mag kussen
Laatst gewijzigd door illwill : 27 maart 2007 om 09:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, dank je feestelijk. Ik kan wel wat beters krijgen dan ouwe venten in soepjurken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |