![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat ik het programma beter ken dan gij. Die pokke vakbonden kunnen mij gestolen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() binnenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Eerst ons geld teruggeven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wilde het daar posten tot ik zag dat het in dit vergeethoekje stond...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Juist Marlien! Terwijl ze nog altijd die tientallen verdwenen miljoenen Euro van het Antwerpse OCMW niet hebben teruggevonden!
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt gelijk Lao Tzu, het lijkt er wel op of al wat "hot" is, moet verdwijnen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne vakbond, nodig hebben ? Dat is toch voor 't lachen hoop ik ...
ik heb die mannen nog nie nodig gehad en overal waar ik al gezien heb dat ze ergens niet met hun poten af konden blijven is het omzeep gegaan... Nee dank u , liever geen rooi, blauw of groen vuilzaken voor de deur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Daar zullen ze eens dik mee lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nergens melding in de pers. O ja, op de website van VB spreekt men weer over diefstal , fraude en het ontslag van de minister. Opgeblazen Bla bla bla. Riziv, Rva, Morel kent blijkbaar de werking niet van deze cellen. Tja, als men al zijn centen in propaganda steekt ipv in een behoorlijke studiedienst. Dit belet niet dat in deze ganse materie meer transparantie moet zijn. Splitsing is noodzakelijk en een boekhoudkundige controle is nodig. De uitbealting moet gebeuren door een neutral organsime. Doch direct spreken over diefstal, fraude en ontslag van een minister is weer typisch VB stijl- vuil-vuiler etc- waarmede ze opnieuw zichzelf verder en verder uitsluiten van machtsdeelname. Mister Lao, Als dit de grootse troef is van VB zoals u schrijft, komaan boy. De vreemden! België Barst! Laatst gewijzigd door PieterP : 27 maart 2007 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Ze zullen overal in de media sloten plaatsen op dit aaitum! Het zou mij niet verwonderen dat diene veroordeelde firma die geen nieuwe Vlamingen wou aannemen een dringend contract krijgt van de vakbonden en de SP.A!
![]()
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan hebben we het nog niet gehad over de manier waarop de traditionele vakbonden hun besturen kiezen... gesjoemel op grote schaal *knip, geen reclame aub* Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 27 april 2007 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zei het probleem eigenlijk niet - Als de vakbonden een dienst verlenen aan niet-leden is het toch wel normaal dat die daar meer zullen voor moeten betalen dan leden. punt uit.
Daarnaast vind ik nog altijd dat de zaken die afgedwongen worden door de vakbonden op bedrijfsniveau bij loonsonderhandelingen niet zouden mogen gelden voor ratten.
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |