![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
keer ginder geweest en ik denk dat dit een stadium is waar ze doorheen moeten. Overigens komt de economische groei echt wel vele mensen ten goede maar vooral dan diegenen in de verstedelijkte gebieden. Zij maken ginder nu mee wat wij hier 40/50 jaar geleden meemaakten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
overgewaaid van RDV?? Die dubbele nationaliteit, alle kinderen van griekse vaders hebben die bvb... Dat is mogelijk met héél veel landen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() onze toekomst ziet er globaal gezien niet zo rooskleurig uit:
op 2 fronten zullen wij ons moeten handhaven. 1) ik voorspel dat het moslimterrorisme nog fel zal toenemen en dat de ver-van-ons-bed show wel eens gevaarlijk dichterbij zou kunnen komen. Een nog groter conflict kan het gevolg zijn als je dan bedenkt dat er in Lybië kernwapens zijn en in hele het midden oosten wsl nog massavernietigingswapens........... 2) een tweede conflict zullen wij moeten uitvechten tegen het 'gele gevaar',maar op een heel ander gebied. Wij zullen politiek en economisch moeten zorgen de sterkste te blijven en de grote bedrijven hier proberen houden en vooral nog harder gaan werken (tot we erbij neervallen?) dit alles is niet zover af meer TENZIJ de VS het Midden OOsten blijft controleren en de verdeeldheid in Azië weet te behouden ( hun daden zijn dan soms wel niet te verantwoorden, en we hebben allemaal wel eens zin om Bush zijn strot dicht te knijpen),maar het grotere verdere doel,nl de handhaving van hun wereldmacht,is voor ons (kritische europeanen) nog niet zo slecht imo
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ik ben voorstander van het principe "If you can't beat them, join them".
Laat dus maar groeien die EU met Rusland erbij en dan maar verder groeien met China etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Islam?
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kwa landbouw bijvoorbeeld: vroeger( en nu in wettelijke zin nog steeds niet helemaal)was er geen privé-eigendom van de grond. Gevolg: niemand zal iets doen tegen erosie. Want om erosie te bestrijden moet je investeringen doen. En niemand doet investeringen in iets wat niet van hem is. Of is er in elk geval minder geneigd toe. We zien op dit ogenblik de landbouwproductie van China trouwens fel dalen. Naar de stad trekken en er in een fabriek gaan werken en dan met het verdiende geld graan kopen uit de VS blijkt immers een pak goedkoper. Ook dat is goed voor het milieu. Want de gronden in de VS worden beter gebruikt. 't Wordt hier wel serieus off-topic. Ik zal er misschien eens een nieuw topic over openen.
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Je hebt gelijk Bavo, alleen is er niets mis met een versnellen van dat proces.
Wederom schijnt kapitalisme het op te lossen! Zie mij juichen zeg.