Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Ja?
Optie 1 0 0%
Optie 2 0 0%
Optie 3 0 0%
Optie 4 0 0%
Seid doch nicht so trendy! 7 100,00%
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 januari 2004, 12:31   #21
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel

Jongen toch. Ik heb mij altijd hard ingezet voor de partij. Trouwens, men heeft mij een bestuursfunctie aangeboden zonder dat ik lid was. We weten allemaal dat ge mee de VLD verlaten hebt omdat Ward beloofd had om u een doos Blokjes cadeau te doen.
Alweer ne persoonlijke inval! Ik ga naar de polies en U beschuldichen van sta(l)king!
En als ge nie braaf zijt gaan ik mijn perssonlijke informanten binnen de staatsveiligheid U laten volgen en dan laat ik mijn persoonlijke informanten binnen de regering uw nationaliteit laten afpakken.
Want ik weet van mijn lokale afdelingsvoorzitter dat gij eigenlijk ne Chinese neger zijt!
Ge leest er alles over binnenkort in de pers.
Iemand anders heeft dat wel geschreven( want ik kan nie sgrijven) maar mijne naam staat er onder!
Vooral doen. Ik ben een Belgicistische Vlaams-Nationalist die het federalisme in zijn hart draagt, en gij kunt niks bewijzen. Ik heb zo nog mijn bronnen binnen de partij, weet je.

Deze topic dient daar trouwens niet voor. Ik vraag dan ook dat men u 3 punten afpakt en een nieuwe vraag stelt.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2004, 12:37   #22
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen

Alweer ne persoonlijke inval! Ik ga naar de polies en U beschuldichen van sta(l)king!
En als ge nie braaf zijt gaan ik mijn perssonlijke informanten binnen de staatsveiligheid U laten volgen en dan laat ik mijn persoonlijke informanten binnen de regering uw nationaliteit laten afpakken.
Want ik weet van mijn lokale afdelingsvoorzitter dat gij eigenlijk ne Chinese neger zijt!
Ge leest er alles over binnenkort in de pers.
Iemand anders heeft dat wel geschreven( want ik kan nie sgrijven) maar mijne naam staat er onder!
Vooral doen. Ik ben een Belgicistische Vlaams-Nationalist die het federalisme in zijn hart draagt, en gij kunt niks bewijzen. Ik heb zo nog mijn bronnen binnen de partij, weet je.

Deze topic dient daar trouwens niet voor. Ik vraag dan ook dat men u 3 punten afpakt en een nieuwe vraag stelt.
U bent geen moderator! U moed mij dan ook geen regels stellen!
Anders zal ik mijne oude kameraad Maarten moeten inschakelen om U uw punten te laaten afpaken

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2004, 12:57   #23
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Wacht maar tot ik de VNNP (Vele Nick Names Partij) heb opgericht! Ik geniet nog heel wat steun bij het LA. Verwacht je maar aan een persbericht.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2004, 13:03   #24
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wacht maar tot ik de VNNP (Vele Nick Names Partij) heb opgericht! Ik geniet nog heel wat steun bij het LA. Verwacht je maar aan een persbericht.
pff, dan gebruik ik gewoon een andere nick en dan kunt gij mij nicks doen!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be