![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gij hebt een probleem jong. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() VLAAMS BELANG HIELD FAMILIEDAG
*************************************** De partij Vlaams Belang heeft zaterdag een familiedag gehouden in het pretpark Bobbejaanland in Lichtaart. Er kwamen 12.550 betalende partijleden naar het park. De familiedag vormde de start van de verkiezingscampagne van Vlaams Belang. In een zwartboek noemt de partij premier Verhofstadt en Vlaams minister- president Leterme "één pot nat". Vlaams Belang stelt zich voor als het enige alternatief voor de paarse regering. De familie van stichter Bobbejaan Schoepen is niet langer eigenaar van het park en heeft afstand genomen van het politieke evenement. |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marlboro komt ook nog met een nieuwsitem boven...
![]()
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() ik was er ook, er was 12.550 man volgens de media, het was een enorm succes, enkel wel 1u40 min aanschuiven vanaf de afrit tot aan bobbejaanland, er waren zo'n 100 bussen, een schitterend idee om de leden te belonen (zie ik andere partijen niet doen, die kloppen enkel geld uit de mensen), heel veel jonge families, prachtig weer en een heerlijke sfeer, de verzuurden zijn diegenen die anti-vb zijn zou ik zeggen
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
De reacties van de militanten op de vrt waren veel zeggend: geen vreemde talen, enkel nederlands geen vreemdelingen niet betaald met belastingscenten, geld voor eigen volk (waar krijgt het belang zijn financiering dan vandaan ?) typeert een beetje het gemiddelde iq van twee cijfers... Dat eerste klopt en is heerlijk. Geen vreemdelingen klopt ook maar wel allochtonen en dan spreek ik niet over 1-2 personen(meer dus). Het vb krijgt geld dankzij hun kiezers en met dat geld worden de vb'ers altijd ieder jaar zelfs meermaals in de watten gelegd,ik hoor nochthans zo'n zaken maar zeer zelden bij de andere partijen? Het klopt dus als een bus dat het niet met belastingsgeld is. En we hebben ook nog eens ong 22000 leden ect..... |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Misschien een beetje normaal doen?
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lokken is inderdaad een goede omschrijving. Kinderen kan je bijvoorbeeld lokken met snoepjes.
Lokken kan ook verleiden betekenen. Het VB verleidt(misleiden is niet veraf) dus haar kiezers. ![]()
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 31 maart 2007 om 21:14. |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tmoet pijn doen dat uw vrienden liever uw geld in hun eigen zakken steken en u ne schup in uw ol draaien ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |