![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Peace, wat u zegt probeer dat maar eens wijs te maken aan onze politiek correcten, die kruipen voor de Walen en de parasietenfamilie, er zijn er weer een paar gelukkig omdat ze bij het clubje kruipers opgenomen zijn. Enkel VOOR de verkiezingen zullen ze weer wat vlaamse eisen stellen, die ze nog voor de telling van de stemmen al vergeten zijn.
Waarom denkt u dat het blok zo bestreden MOET worden? De correcten beweren natuurlijk dat racisme de reden is, maar de ECHTE reden is natuurlijk onder druk van alle waalse partijen, en de bevoorrechte fam. dat de geldstroom wordt afgeremd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U spreekt over staatsschuld..Dit is een aparte discussie... Eigenlijk gaat het erom dat de Paarse meerderheid schittert in beloven maar uitdooft als het aankomt op het waarmaken van deze beloften... Dehaene zei tenminste waar het op aan kwam... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ze hemmen ons weer blij gemaakt met een dooie mus.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() het zilverPAPIER fonds.
Ge weet wel zoals we vroeger spaarden voor de negerkes. Waar is den tijd. Dat fonds is veel papier maar weinig zilver as ge het mij vraagt. Maar ja wie vraagt mij iets.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Weet ge Ancapa, af en toe krijg ik die neiging.
Maar dat is als ze weer eens beginnen over dat cordon sanitaire of als ze wetten stemmen die het Vlaams blok willen treffen. Dan krijg ik daar zo de kriebels van dat ik soms wel eens denk ik ga die ne kloot aftrekken die ondemocraten en ook ne keer op het Vlaams Blok stemmen. Gewoon om contrair te doen. Want al dat soort wetten en die cordons dat doet mijn democratisch hart niet goed. Ik kan daar nie tegen. Iedereen gelijk voor de wet en zeker geen wetten maken om de ene of de andere partij aan te vallen. Daar eindig voor mij de democratie. en de vrijheid van spreken ligt mij ook te nauw aan het hart. En die vrijheid heeft het Vlaams Blok maar heeft voor mij ook den Abou Jahjah, jaja. Ook die mag van mij zijn ding doen via de weg van verkiezingen. Den eerste die den Abou zijn politieke partij wil verbieden krijgt met mij te doen. En ik moet zeggen dat de zichzelf democraat noemenden de laatsten tijd verdomme goed bezig zijn om mij contrair te krijgen. Maar dan zou ik met mijn eigen moeten breken en met mijn opvatting van de laatste 25 jaar en tja ik weet niet of ik daar toe in staat zal zijn. 'k zijn nu eemaal ne raren kwiet.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Regering rolt de zelfstandigen
Guy Verhofstadt pakte na de mega-ministerraad in Gembloux uit met een nieuw sociaal statuut voor de zelfstandigen. De verwachtingen waren hoog gespannen, maar de berg heeft een muis gebaard. Het kroonjuweel van de mega-ministerraad is maar een mager beestje. Kris Peeters van Unizo, de belangenvereniging van zelfstandigen, steekt zijn ongenoegen niet onder stoelen of banken. In een onthullend interview vertelt Peeters hoe Unizo om de tuin werd geleid. Er werd de zelfstandigen een smak geld beloofd. " Waarom zou ik mij vastpinnen op 680 miljoen euro? Het kan toch 750 miljoen euro zijn, of meer?", zei Verhofstadt. Als ik me niet vergis viel zelfs het bedrag van 1 miljard euro", aldus Peeters. Of Unizo niet doorhad dat Verhofstadt die belofte -bij gebrek aan geld- onmogelijk kon waarmaken? Kris Peeters: "Maar enfin, dat waren toch woorden van de premier! Als we die al niet meer ernstig mogen nemen..." Inderdaad. De zelfstandigen voelen zich bedrogen. "Ik stel vast dat Verhofstadt Unizo een paar maanden terug nog waarschuwde dat we ons niet tevreden mochten stellen met 650 miljoen euro, en dat nu uit onze berekeningen blijkt dat de paarse regering amper 100 miljoen euro heeft uitgetrokken voor het sociaal statuut van zelfstandigen." In de praktijk wordt het minimumpensioen van zelfstandigen over vier jaar opgetrokken met 120 euro per maand. Maar dat is nog altijd niet de gevraagde en toegezegde gelijkschakeling met het minimumpensioen van werknemers. Zelfstandigen zullen in de toekomst ook meer moeten betalen voor de zogenaamde 'kleine risico's'. "Zoals het er nu uitziet, zullen wij aan de zelfstandigen mogen uitleggen dat ze fors meer moeten betalen, maar ze daar weinig of niets voor in de plaats krijgen." De kritiek van Unizo moet pijn doen bij Verhofstadt en de VLD-top. Of zoals De Morgen in een commentaarstuk schrijft: "Of Peeters overdrijft in zijn woede of niet, doet er niet eens toe. Feit blijft dat het opperhoofd van de voor de liberalen cruciale achterban van zelfstandigen de duim overtuigd naar beneden haalt". Alweer een reden waarom 13 juni wel eens een erg zwarte zondag zou kunnen worden voor de VLD. Verhofstadtliegt nog altijd ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() 'k hem zo'n gevoel dat de VLd alles verkeerd aan het doen is.
Geen medelijden evenwel, eigen schuld, dikke bult.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Devaluatie: munt wordt minder waard dus koopkracht daalt en intrest stijgt. Beiden resulteren in minder staatsinkomen. Een munt is maar iets waarmee je ruilt. Op zich heeft het geenenkele waarde.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VLD is de pedalen kwijt en zal er voor gestraft worden net als de SPa !
Gratis blijft niet duren... iemand moet de rekening betalen ! VLD ?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een land als belgie (hoge staatsschuld) zal het saldo positief zijn. Maar dit gaat voorbij aan de werkelijke bedoeling van een devaluatie. Dit is uiteindelijk de concurentiekracht op een zachte manier vergroten, en zo de industrie van dit land terug aan te zwengelen. |
|
![]() |
![]() |