![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en zo volg ik de mening die ik eens op het journaal gehoord heb die zich volledig kantte tegen de film van Al Gore maar een mens hoort wat hij wil horen natuurlijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen! staat dus klaar om paars te depanneren. Voorwaar vrolijk nieuws...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had je iets anders verwacht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Groen! met een klimaat minister zou in ieder geval beter zijn dan bruno Tobback of Kris Peeters. Groen is de meest consequente ecologische partij op dit moment.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ecologie is goed maar het moet in proportie blijven. Een klimaat minsiter in België is gewoon belachelijk. Gaan onze inspanningen (lees belastingen) van ons kleine kikkerlandje invloed uitoefenen op het klimaat. Laat me niet lachen. Heel de klimaat heisa is overigens puur boeren bedrog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dan ook verkiezingstijd. Verder ben ik Doel, verboden chocolade sigaretten maar toegelaten drugs, de Waalse wapenuitvoer en boem boem, bla bla nog niet vergeten.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 april 2007 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke ezel stoot zich nu drie keer aan dezelfde steen?
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Extra belastingen om.......
Zuivere lucht te kopen? Wie kan het zo gek bedenken, wat doet dit aan de kwaliteit van ONS leefmilieu? Gebruik dit geld, dat de belastingbetaler moet betalen, voor echt milieuwerk, we kunnen met de huidige budgetten heus nog het één en ander verwezenlijken. Maar ja, als hier een minister, met kabinet en medewerkers, voor geïnstaleerd moet worden...... ik vrees dat het geld dan reeds op is.
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() De klimaatopwarming is maar één van de vele Antropogene Katastrofes die ons leefmilieu en de planeet bedreigen.
We kunnen dan ook beter een Ministerie voor Antropogene Katastofes inrichten met instituties, structuren en wetten, die dan de hoogstnoodzakelijke preventie en bestraffing kunnen verzekeren. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 april 2007 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]() als de zee opwarmt wie is dan verantwoordelijk , die klilmaatminister of de minister van Noordzee
Ik vrees dat ze daar een onderzoekscommissie gaan moeten voor aanstellen en een staatsecretaris gaan installeren die het overleg gaat moeten sturen
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Als de zee opwarmt, is iedereen verantwoordelijk, behalve de eco-negationisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() 1) ik haat het als men spreken over de 'klimaat-hype'-wie nu nog niet doorheeft dat eens serieus probleem is dat DRINGEND aangepakt moet worden snapt het gewoon niet of wil het niet snappen
2) Natuurlijk is het logisch dat die uit de groene deel van een regering komt, willen we anders Kris Peeters deel 2? 3)jammer dat paars-groen II niet aan de macht is gekomen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is een grove leugen
Chocolade sigaretten zijn nooit verboden geweest Laatst gewijzigd door toccata : 29 oktober 2009 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En politieke partijen die zichzelf serieus nemen moeten natuurlijk uit zijn op macht! Al is het maar om de macht van de mensen die het probleem erger maken in te perken. |
|
![]() |
![]() |