![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Emmanuel Paulus formuleerde op maandag :
> Vertumnus schreef op 7-4-2007 6:25: >>>>> Soit, de linksche kerk baalt want er is geen veroordeling voor >>>>> 'racisme'. >>>> Mag het ook de "centrum-rechtse kerk" zijn? ... >> Waarom de linkse kerk ook maar iets met welke religie dan ook zou inzitten >> is mij een raadsel. > > Maar wat heb jij en vrienden nu toch tegen die Katholieke Kerk > Zelfs op Pasen nog zo'n gal moeten spuiten. Je lijkt bijna een > wachttoren-aanhanger zo erg is je haat tegen de kerk. > Mag ja van mij hebben als die tenminste gerechtvaardigd is. Als je enkel > haat omdat je sekte zegt te haten is zelfs de katholiek kerk te heilig. > > groetjes, > Emmanuel Waarom jij denkt dat de linkse kerk iets met een religie te maken heeft blijft me nog altijd een raadsel, ik dacht dat deze omschrijving toch genoegzaam bekend was in België. -- www.vertumnus.nl |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
duveltje382
![]() |
#23 |
|
![]() dL schreef op 7-4-2007 12:40:
>> veroordelen. Normaliter veroordeelt men enkel en uitsluitend wie >> terechtstaat en zijn de andere een andere zaak die al of niet ooit >> behandeld wordt. Normaal gaat er nooit iemand vrijuit omdat anderen ook >> die misdaad doen en niet veroordeeld worden. > > Er zit helemaal geen racisme in het Apens politiekorps. Jaja, en de aarde is plat zeker, waarbij Antwerpen in het midden ligt. Zelfs de dienst interne zaken is bij mij thuis al komen opscheppen over hoe racist ze wel zijn. Maak dus maar iemand anders wijs dat ze geen racisten zijn. Zelfs bevriende rechters, zelf al gekend voor hun gelijkaardige sympatieen, hebben het juist nog eens offieel gezegd. >> Die beweert dat ons rechtssysteem en politie niet deugt maar >> tegelijkertijd wel ijvert voor meer macht ervoor. Hoe gek moet je >> daarvoor zijn? > > Je moet leren lezen en juist interpreteren. > Het gaat over de bescherming van de dader. > Die bescherming is kwasi oneindig (terwijl een slachtoffer de pot op > kan). Dader of slachtoffer maakt niet eens uit, bij D zijn beide politie. Hij huldigt blijkbaar ook de redenering dat een misdadiger in casus hijzelf vrijuit gaat als er nog andere misdadigers zijn die niet gepakt worden. Hij zegt letterlijk niet in de rechtstaat te geloven en naast gerecht is voor hem politie een grote hoop corruptie en wangedrag. Ik ben nu zeker geen verdediger van politie of gerecht maar hij is wat dat betreft nog erger. Maar het grote verschil is dat D zelf er deel van geweest is en er nog altijd mee in bed kruipt. Ja, tegen de hoeren en homos afgeven is al bedenkelijk. Maar als je dat dan nog in een huis van ontucht zegt en er part op gaat dat je seksueel gestoord bent... > Naar een dader mag je als politie niet eens wijzen of bent > gewelddadig. En geloof je dat nu zelf? Ik heb anders al agenten mensen ineen weten slaan. En mijn broer is wel aan iets meer doodgegaan dan aan wat wijzen. Politie is trouwens zogoed als altijd gewelddadig, daarvoor dienen ze zelfs. Ze kunnen nu ook wel het verkeer regelen of wat papieren verzorgen. Maar als dat al was hadden we geen politie maar enkel regel-ambtenaren. Tot waar de staat dat geweld kan gebruiken is al een politieke discussie. Wat echter niet zou mogen maar wel volop gebeurt en getolereerd wordt, is dat men geweld buiten zijn bevoegdheid gaat uitoefenen. Dat toelaten is dodelijk en ongewenst in een moderne samenleving. > Flikken die hun recht op zelfverdediging gebruiken en een stuk krapuul > neerknallen zitten weken nadien nog met talloze onderzoeken > opgecheept. Het menselijk leven is nu eenmaal onschendbaar en niemand is krapuul maar mens. Wie dat afwijst wijst de hele Europese beschaving en samenleving af. Het heeft ons bloed genoeg gekost om dat te verkrijgen om daar licht over te stappen. En als je doder daar moeite mee heeft is hij ongeschikt om nog maar de wc's te kuisen in een politiebureau. > Debie, en het VB steunt hem daarin, denk er anders over. > Ik ook. Je denkt dus hetzelfde als een misdadiger en niet zo maar een, een dief, geweldenaar en een fraudeur. Op zich nog niet erg, ook misdadigers kunnen iets goeds denken. Erger wordt het als het wel hetzelfde denken is dat tot die misdaad aanzet. > De flikken moeten terug hun job kunnen doen. > Er is geen respect meer voor de politie omdat het watjes zijn. > Het krapuul lacht de politie en de rechtgeaarde mens vierkant uit. Lachen is gezond, dus dat is goed voor de volksgezondheid. Anderzijds mensen die niet tegen lachen en plezier kunnen zijn een pest voor een samenleving en dienen zelf onschadelijk gemaakt te worden. Dat kan door straffen toe te kennen maar imho is het beste deze niet te laten werken waar ze problemen hebben met plezier. Bvb in een slachthuis zal niemand lachen, dus voor zulke job zijn ze wel geschikt. Een lijkenhuis of als begrafenisonderneming zou ook mogelijk zijn maar ik ben toch niet helemaal gerust dat er geen lachende doden zouden zijn. > Tegen de katholieken? > De linksche kerk die Vlaanderen om zeep helpt zijn niet welbepaald de > katholieken. Calvinisten, Evangelisten of Anglikanen dan? Er zijn wel wat kerken in Belgie. Maar als je Daems niet links genoeg vindt wie dan wel? Het wordt toch eens tijd dat je wat Nederlands of 'Vlaams' leert ipv dat bendetaaltje dat je gebruikt. Men heeft hier in Vlaanderen daar hard genoeg voor gevochten om het nu niet te verkopen aan Far West gelul. Er is trouwens maar 1 kerk, zoals het al bijna 2000 jaar door zowat alle Christelijke gemeenschappen onderschreven wordt: - Credo in Spiritum Sanctum, sanctam Ecclesiam catholicam - Geloof in de Heilige Geest en een heilige algemene Kerk. En aangezien Jezus al rechts zit is dat deel van de drieeenheid dus links. Als jij een ander leer wilt brengen, mag je dat maar als je het in naam van Christus doet ben je vervloekt. En die vloek is niet van mij dan moest je er niet om bezorgd zijn. Die vloek wordt gedragen door het Kruis zelf en kent zodoende zelfs geen erbarmen voor de kleinste misstap. groetjes, Emmanuel |
![]() |
#24 |
|
![]() Vertumnus schreef op 9-4-2007 6:42:
>> Maar wat heb jij en vrienden nu toch tegen die Katholieke Kerk >> Zelfs op Pasen nog zo'n gal moeten spuiten. Je lijkt bijna een >> wachttoren-aanhanger zo erg is je haat tegen de kerk. >> Mag ja van mij hebben als die tenminste gerechtvaardigd is. Als je enkel >> haat omdat je sekte zegt te haten is zelfs de katholiek kerk te heilig. > > Waarom jij denkt dat de linkse kerk iets met een religie te maken heeft > blijft me nog altijd een raadsel, VAn Daele dus: (jij spreekt toch Nederlands veronderstel ik of is dat van geen belang?) kerk (de ~, ~en) 1 kerkgebouw 2 gemeenschap van alle christenen => kruiskerk 3 kerkgenootschap 4 kerkdienst Je kunt dus wel kiezen waar je het voor gebruikt. 1 en 4 lijken me wel af te vallen, het lijkt me toch niet te gaan over een specifiek geografisch iets of gebeurtenis. Blijft dus de Kruiskerk die zeker links is zoals in vorig bericht al uitgelegd. En anderzijds diverse kerkgenooschappen waar de Katholieke Kerk in Vlaanderen toch de hoofdmoot is. Er is maar 1 Kruiskerk (wie dat afstrijdt zit in een sekte) dus. Anderzijds kan men ook religieuze genootschappen buiten het christendom vinden die men met een kerk zou kunnen vergelijken maar zo heel veel mogelijkheden heb je dan niet. > ik dacht dat deze omschrijving toch > genoegzaam bekend was in België. Als jij een sekteleer in Belgie wilt gaan verspreiden ben je wel op het verkeerde adres. Vlamingen zijn veel te opstandig en te links om in sektes te (blijven) geloven. Zelfs een Roomse Kerk heeft al eeuwen problemen om ze kalm te houden. In Vlaanderen is er maar 1 Kerk, de Christelijke voor sommige (wel steeds minder) zelfs gelijk aan de Rooms Katholieke Kerk. In Nederland kan je mischien wel iets anders verkopen maar zelfs daar zal het zelden aanslaan. Als je natuurlijk zoals Debie gelooft in onmogelijkheden kan het natuurlijk wel. Debie gelooft ook dat je twee politie-structuren hebt. Een die corrupt en kwaadaardig is en een waar hij zelf in zit en de redder der mensheid moet voorstellen. Ja, als je dat gelooft dan kunnen er ook 2 kerken zijn. Maar dan zit je, net zoals Debie, in zelfs een criminele sekte. Voor de niet sekteaanhangers geldt het Credo sanctam Ecclesiam catholicam, het geloof in 1 heilige kerk. Je mag dan zelfs nog geen Christen zijn, er blijft maar 1 Christelijke kerk. Wie dat verdeelt is een vijand van de Heilige Geest zelf en zodoende zwaar vervloekt. groetjes, Emmanuel |
![]() |
#25 |
|
![]() "duveltje382" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Omar N.B.;2587839 Wrote: > > "Y" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > ... Enkel een Rambo die het blijkbaar niet zo nauw nam met de > > rechtstaat > > die > > > hij geacht werd te verdedigen... > > > > Een prima uithangbord voor x-rechts dus. > > > > Omar > > Of prima uithangbord voor criminele Marokkaantjes die denken dat ze > alles mogen in onze samenleving hé Ik snap het even niet. Telkens de mogelijke toetreding van Turkije tot de EU ter sprake komt, wordt er - terecht - gewezen op de mistoestanden in o.a. de gevangenissen en bij de politie. Zitten we hier in België met een ex-commissaris die het niet te nauw neemt met de rechten van de mens, wordt hij potverdomme door X-rechts heilig verklaard. Probeer dat maar eens te rijmen... Omar |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even ook eens zo durven denken hoor En dan moet je als flik gemotiveerd blijven werken als je dat Marokkaantje dat je een uur voordien aan gehouden hebt weer vrij zijn ding ziet doen. Nee,geef mij maar wat meer Debie-tjes hoor ;) duveltje382
![]() |
#27 |
|
![]() "duveltje382" <[email protected]> schreef in bericht news:duveltje382.2orh6l@no- > Nee,geef mij maar wat meer Debie-tjes hoor ;) Op de plaats van het koppelteken moest zeker een 'l' staan? Omar |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
duveltje382
![]() |
#29 |
|
![]() "duveltje382" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Omar N.B.;2594615 Wrote: > > "duveltje382" <[email protected]> schreef in > > bericht news:duveltje382.2orh6l@no- > > > > > Nee,geef mij maar wat meer Debie-tjes hoor ;) > > > > Op de plaats van het koppelteken moest zeker een 'l' staan? > > > > Omar > > Lach maar,maar je zal eens zien hoeveel voorkeurstemmen Debie zal halen > op 10/06/07 ,en dat is niet zonder reden hoor ..... > > duveltje382 Uw partijtje krijgt slaag. Omar |