![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als gij mijn onduidelijke woorden zo slecht verstaat, dan denk ik eer dat ge mij niet wilt verstaan (ofwel zijt ge al bijna zo dom als ik) Wat betreft het aksepteren van de verfransing van Brussel: niet zeveren hé; we zullen nooit kunnen terugkeren naar een zo ver verleden ... ik aksepteer dat Brussel nu een tweetalige stad is (en begrijp me ook weer niet verkeerd: tweetalig bestuurd, als men de grondwet zou naleven ... bla bla ...) Wat jouw zever betreft over Brussel is het gebied bestuurd door de Brusselse burgemeester: zet dat maar in het meervoud. Enfin, ik word gewaar dat je er met je klak naar gooit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Dan kan je evengoed Chinezen droppen bij de indianen en hopen dat men later het verschil niet gaat merken? *zucht*
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Brussel moet een onafhankelijke stadstaat worden. Dat zal ook Europese soevereiniteit bevorderen. En zal de vreemdelingen die er aanwezig zijn uit Vlaanderen weghouden. Het begint namelijk in Brussel, maar wanneer ze de drukke grijze stad beu zijn, spreiden ze zich over het rustige Vlaanderen. Zo rap mogelijk afstoten die boel. De Vlamingen zullen zowieso wel een vinger in de pap houden. Alle Vlaamse Brusselaars in het onafhakelijk Brussel gewoon verenigen in één partij om onder andere de belangen van de Vlaming in Brussel te verdedigen. En dan Gent of Antwerpen hoofdstad van Vlaanderen maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Tja, veel mensen met een Brusselse nationaliteit zullen er niet rondlopen. Het zal een vreemdelingenstad zijn. Multi-nationaal.
Laatst gewijzigd door Dycore : 7 april 2007 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dycore : 7 april 2007 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat moet in Brussel toch ook lukken als alle EU landen mee-investeren en betalen.Voor Vlaanderen alleen maar een economische motor ,zo'n Brussel, binnen of aan de rand van haar grensgebied. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() het moet in Brussel ook lukken om iedereen English, Mandarin, Malay of Tamil te laten spreken, huh?
Als't in Singapore kan, dan ook in Broekzele |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() en dan? Ik dacht dat punt was dat we alles kunnen veranderen, zelfs Brussel omturnen in een Hong-Kong aan de Zenne? Alles kan. Dacht ik begrepen te hebben.
Brussel heeft nu ook geen nagel om aan zijn *** te krabben, tenzij anderen iets in de uitgestoken hand duwen. Brussel vergelijken met Singapore of Hong-kong is hilarisch. Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 april 2007 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() In Brussel worden al heel wat talen gesproken alleen met Nederlands lukt het nog niet zo goed.
Laatst gewijzigd door I amsterdam : 7 april 2007 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat Brussel zeker niet in staat is om op zichzelf te overleven. Ik denk dat Wallobrux zal gebeuren eigenlijk. ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En op welke basis geef je dat laatste wel redelijke overlevingskansen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat politici als Maingain ook wel verdomd goed weten dat Wallobrux niet leefbaar is, maar dat ze dat nooit zullen zeggen aan hun eigen kiezers. De Franstaligen spreken meestal geen Nederlands en volgen onze media niet en geloven zo een beetje alles. (Ik zag eens een Franstalige op het net die werkelijk geloofde dat de politie in Dilbeek de mensen in de gaten hield om te kijken of ze geen Frans spraken op straat, en dat de nieuwe wet inhield dat het nu ook verboden was om onder mekaar over "Fourons" of "Rhode Saint Ghenèse" te spreken. De RTL-TVI schrijft ook over "plusieurs couples"-drie dus ![]() Of in het kort : ze hebben veel te veel schrik van ons denk ik.
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Inburgeren is toch een voorwaarde voor het Vlaamse staatsburgerschap. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 7 april 2007 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |