![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Oh maar ik vroeg dat niet aan onze Agitprop-woordvoerder John. Ik had het tegen Longhorn.
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad. Natuurlijk ken ik Monty Python alhoewel ik buiten John Cleese de namen van de cast niet meer ken. 'T is ook al zolang geleden. Heb 'Life of Brian' nog in de cinema gezien ergens in '78 denk ik. En nu weer on topic zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hmmhmmm...
Terry Jones weet duidelijk niet meer wat hij zegt. Wat rest is dat hij nu nog foto's verspreid van hoe hij tegen een van z'n huismuren heeft gepist, en dan in't een bejaardetehuis waar hij thuishoort
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moslims zullen nooit iets ideologisch gemeen hebben met dit decadente ketter-werelddeel, al zou al de rest vergaan zijn
![]() |
#25 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |