![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Met welke stelling ben je het eens? | |||
Stelling 1 |
![]() ![]() ![]() |
9 | 32,14% |
Stelling 2 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,86% |
Stelling 3 |
![]() ![]() ![]() |
8 | 28,57% |
Stelling 4 |
![]() ![]() ![]() |
6 | 21,43% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Integendeel. Ik ga zeker niet meer doen. Ik blijf zoals ik ben.
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 13 april 2007 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Turken horen thuis in Turkije en moeten dus allemaal gestimuleerd worden om te verdwijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In dat geval: poten af van de maan en geef Europa terug aan de Neanderthalers, uitgestorven of niet.
![]() |
![]() |
#26 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 'Ze' moeten beter hun best doen? Dus we spreken over een groep mensen waar er onderling geen enkel verschil is, die allemaal juist hetzelfde zijn?
Het enige wat uw "Turken" met elkaar gemeen hebben, is dat ze hun roots in Turkije hebben liggen. Voor de rest zijn er enkel nog verschillen; sommigen zijn hoog opgeleid, anderen laag, sommigen zijn moslim, anderen christelijk, sommigen zijn afkomstig uit de steden, anderen van het platteland. Al die factoren zorgen dat er gigantische verschillen zijn tussen al die mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als dat een weerspiegeling is van je kennis over deze mensen zou ik maar niet te veel hatelijke uitspraken over hen doen. Laatst gewijzigd door Zonlicht : 15 april 2007 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom “ze” beter hun best zouden moeten doen. Nogal wat “oude” Vlamingen verdienen ook een schop onder hun kont om eens aan werken te denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad. Ik kan toch niet heiliger zijn dan de paus. Nog meer bier drinken en varkensvlees eten is echt teveel gevraagd.
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stelling 5: Er moet een andere stelling zijn die mijn mening beter verwoordt, maar die ik nu nog niet kan verwoorden. Stelling 6: Ik ben het met geen van de stellingen eens. Naar mijn mening is ... |
|
![]() |
![]() |