![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() aaah hitman, mijn favoriet. maar ik verkies toch nog de kogel en het bloed op de muur boven dat pianokoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind de sten dan ook enkel leuk in silenced versie. Ideaal voor een sluipmoordende tocht. Met de MP40 of 44 heeft heel het bezette land gehoord dat je in de buurt bent. Die 44 is net als de PPsh wel een serieuze kogeljager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() ik heb eigenlijk een hekel aan die wapens die er zoveel mogelijk kogels per seconde proberen uit te spuwen. één schot, één treffer, dat is schieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw geliefkooste wapens zijn de Mauser Gewehr 43 en de sten. Ik zal U de technische kleinigheden besparen maar de sten is echte brol hoor! Want Groot-Brittanië was het enig land in de oorlog die zonder machinepistool starte en dat zouden ze geweten hebben. Door het succes van dat type wapen hebben ze ook een snel snel ontworpen met het resultaat een slechtwerkend wapen vol kinderziekten dat niet nauwkeurig is. Ik heb al een sten in mijn handen gehad en voelt lomp aan om te mikkenin vergelijking met een MP40 of een FAL. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Mp40 machine geweer, en als sniper een mauser 98k.
Beide uit MOHAA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ja dat is zo maar kan U en Piet, Jan dat? Ik denk het niet! Schieten is niet enkel de trekker overhalen maar ook jarenlang oefenen om trefzeker te kunnen zijn. Dus zijn zulke wapens een must in de oorlog. De vijand is ook zelden zo dicht. De luger is maar trefzeker van 25m-50m. een Mp40 van 100-200m een Mp44 300-400m ... een Kar98 tot 2000m. Ziet U het verschil al?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Nochtans de vuursnelheid van de MP40 en de MP44 of de Sturmgewehr heeft ongeveer dezelfde namelijk 500 kogels per minuut. Met een gedempte sten was het aan te raden om enkel schot na schot vuren of anders ging de demper na de vaantjes.
Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 12 april 2007 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Dat is al ver voor een luchtdrukwapen met een jachtgeweer met hagelpatronen bent U ook trefzeker tot die afstand. Als U ooit een wapen koop dan geen sten want het is niet nauwkeurig en werkt slecht. Ook het mikken vind ik persoonlijk lomp met het wapen. (Ik spreek vanuit ervaring)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Hitman spelen zonder de Silent-Assassin doelstelling is een belediging voor het spel. Als U de Rambo aanpak verkiest hebt U het spel in 1 2 3 uitgespeeld en mist veel elementen van het spel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Luister ga eens naar militaire beurzen. U gaat te minste eens echte wapens (ongebruikbaar wel te verstaan) in de hand gehad hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |