![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij was afkomstig van Carthago nabij het huidige Tunis http://nl.wikipedia.org/wiki/Hannibal_Barkas http://nl.wikipedia.org/wiki/Carthago |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moesten de problemen idd onbestaande zijn en zuivere onzin, dan zou een partij als het VB geen 25%stemmen behalen bij elke verkiezing steeds opnieuw en zou het CS niet nodig zijn om deze partij uit de bestuursorganen van ons land te houden. Er is dus weldegelijk een bron en voedingsbodem voor dit racisme en deze islamofobie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het lang overleven sluit de oproepen tot geweld niet uit. Probeer eens logisch na te denken.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder geweld hadden het Christendom en de Islam het nooit zover gebracht dat ze wereldwijd de grootste twee goddiensten zijn. Geloofsovertuigingen die echt vrede en verdraagzaamheid prediken zijn lang niet zo verspreid over de wereld als de agressieve goddiensten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ook mijn hang naar gelijkheid in het algemeen en de gelijkheid van de seksen in het bijzonder wordt door dhr Ostyn gediagnosticeerd als schandalig ziekelijk. Hunkerend naar genezing en welwillend als ik ben zou ik graag te weten komen hoe ik de evolutietheorie op multiculturele wijze moet expliceren. Kwestie van niet meer voor racist gescholden te worden. Kwestie van dit onderwerp te kunnen aansnijden bij mijn moslimkennissen, zonder voor islamfoob gescholden te worden. En vooral, kwestie van verlost te raken van de schandalige ziekte die zo treffend door dhr Ostyn gediagnosticeerd werd. En hoe moet ik op multiculturele wijze de gelijkheid van de seksen belijden? Wetend dat het vooropstellen van een onvoorwaardelijke gelijkheid een daad van plat racisme is. Was er toch maar één iemand die mij diets zou willen maken waarom de ene sekse zich moet bedekken en de andere niet en waarom het gewicht van een getuigenis afhangt van de sekse van de getuige. Ik durf het haast niet te zeggen, maar afgaande op de reacties van mijn moslimkennissen zijn mijn inzichten aangaande het erfenisrecht ook ziekelijk. En schandalig bovendien! Wie, o wie veduidelijkt mij de kwaliteiten van het multiculturele erfenisrecht? Zodat ik eindelijk kan toetreden tot de -van schandalige ziekten gespaarde- multiculturele kring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De leiding van politics.be zegt een policy te hebben, maar in de praktijk wordt er totaal niet gemodereerd. Ik vermoed om redenen van tijdsgebrek. Het resultaat is er naar.
![]() |
![]() |