![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zie graag vrouwen,maar ik moet ze niet in mijn huis.....o nee ![]() 1976 was eigenlijk het jaar van de bevrijding van de man (maar een aanzienlijk deel van de mannelijke bevolking op deze planeet is te dom om dat te beseffen) Wordt 2007 de definitieve bevestiging hiervan ? Laatst gewijzigd door kelt : 15 april 2007 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iets meer onethisch dan dit soort zaken is praktisch onmogelijk.
Gelukkig zal het er nooit doorkomen. Door dit te doen, verandert men overerfbare cellijnen, wat strikt verboden is. Men mag enkel mutaties aanbrengen in zogenaamde "somatische cellen" niet in geslachtscellen. Dit "vrouwelijk sperma" zal dus gelukkig nooit gebruikt kunnen worden. Persoonlijk vind ik het een schande dat men er zelfs maar onderzoek naar verricht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou je een wereld zonder mannen danwel vrouwen willen. Ik bedoel: hygiene is best wel ergens goed voor en de hele dag tegen leleijke kerels aankijken is ook zowat. En een wereld zonder mannen, ik weet niet hoor, bij de gedachte krijg ik van die vreemde rillingen, over mensen die de hele dag giechelen, computers waar men niks meer mee kan en theekranspolitiek. "Zeg het maar Angela, gooi het eruit." "Dank je Hillary, oké, hier komt het: ik heb eindelijk besloten Frankrijk aan te vallen." *Applaus* "Ja, die mode van ze kan gewoon echt niet meer."
Ach ja, we zullen zien, het zal mijn tiojd nog wel duren voordat de verhouding van de 50/50 wegloopt.
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Allez, nu terug naar uwen afwas.
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Het zou de mensheid trouwens wel een stuk vatbaarder maken voor globale catastrofes, één geslacht. Dus: promoot het vrouwensperma, voor het rijk der vogels!
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() hopelijk komt er zo een einde aan de aanranding van mannen door vrouwen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Helaas voor jou heb je wel wat meer nodig dan enkel en alleen fysieke kracht.
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() Ik hoop dat de vrouwen dan geen piemel krijgen, want waar kan ik dan als hetero nog terecht?
![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen zijn tof.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kusjes zijn nu welkom.
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() een wereld zonder mannen is prima.
een wereld zonder mannen én zonder vrouwen is nog beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Wie niet sterk is moet slim zijn. Het zijn juist dit soort sexistische uitspraken, die vrouwen zo verkrijgen, dat ze de mannen overboord willen gooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() ![]() veel heb je niet meer aan een vent,een velleke met meer haar of wat anders,veel verschil merk je niet meer tegenwoordig hoe zou dat komen,door de PCB,testosteron,het bier ![]() ![]() neen neen,absoluut overbodig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we nu even niet onnozel doen alsof de ene zonder de andere zou kunnen. Dat is klinkklare onzin. En als gij denkt van wel: awel, doe het dan. Ik wens het samenleven met u mijn collega man niet toe..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Oei, mannelijke gebreken compenseren, denkt u dat ik nergens anders tijd aan te besteden heb soms?