![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een onvoorstelbaar gelul. 'Freedom of speech' is een uitdrukking. Als dat ook al als een reclameslogan wordt gezien da wil ik de faktuur wel eens zien die de 'bedenker' heeft uitgeschreven. Nog heel even en de GSMoperatoren gaan zelfs de complete Van Dale nog als eigendom zien. Kortzichtig, arrogant en vooral dom om op deze manier te reageren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() ik volg de mening van de meeste hier, wat base hier uitkraamt is je reinste zever de vrijheid om je mening uit te drukken freedom of speech in het engels is gewoon een uitdrukking, een recht dat geclaimd wordt. Dat Base dit juist wil verbieden is juist zeer hilarisch en hypocriet.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
-ok deze stelling lijkt mij zo belachelijk als het groot is, veel bedrijven en websites maken gebruik van deze slagzin daarbij is deze uitdrukking al honderden jaren oud en daarbij hoe kun je zo een universele slagzin dewelk ook nog eens een universeel recht is claimen. Je zou dan nog kunnen stellen -t'is voor een product (merk) en andere bedrijven mogen hun producten zo niet meer aanprijzen maar daar gaat het hier duidelijk niet over.
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 17 april 2007 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Er is zelfs een bedrijf dat zo heet, freedom of speech inc.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
En trouwens hij heeft niet gezegd dat er verschillende bedrijven zo noemen maar dat ze die slogan gebruiken, die slogan is trouwens veel moeilijker te vinden en ik ben er zeker van dat er nog bedrijven zijn met die slogan, base is gewoon een hoop belachelijke hypocrieten!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast wacht ik nog steeds op die vele namen van bedrijven die deze slogan gebruiken. Tot nu toe evenwel volledige windstilte! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() ja en? stel dat base freedom of speech beschermt heeft als slogan voor haar merk (kan dat trouwens zomaar?) dan vraag ik me nog altijd af wat zij t koeken hebben over een politieker die deze slogan gebruikt om zijn gedachtegoed weer te geven deze slogan blijkt hij dan ook nog eens al jaren te gebruiken. Daarbij komende laat base zich ook nog eens smalend uit over het "verwerpelijke" gedachtegoed van verstrepen en het vlaams belang. Ze doen maar het raakt eigenlijk men koude kleren niet tenzij men echte een rechter zou vinden die deze kalcht gegrond zou verklaren.
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
En over die slogans, jij weet zeker niet hoeveel bedrijven er zijn en die maken dan nog eens allemaal tientallen slogans, zelfs google is daar niet tegen bestand!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U sprak over "vele bedrijven". Namen a.u.b.! Of was u gewoon uit uw nek aan het kletsen toen u beweerde dat er nog vele bedrijven die slogan gebruiken? Blijkbaar wel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() U was daarstraks al bezig over uw Linkse Verstrepen, ik heb uw stijltje ondertussen al door...
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom, u lulde er maar op los. Zo kan ik het ook: iets beweren en vervolgens, als er voorbeelden worden gevraagd van uw stelling, op de proppen komen met "ik heb geen tijd"... U valt door de mand!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad van ifalco of JH verwacht je deze stijl van JVDB had ik dat niet zo verwacht maar ja het is nu ook niet echt een plezante dag geweest voor het vb
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=193 Ook hier valt maarte weer eens door de mand... |
|
![]() |
![]() |